Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Gearbox - newsy i ciekawostki (12)

3Drealms na zakupach
3Drealms na zakupach

Daniel Sodkiewicz, 28 września 2004, 11:04

Developerzy z 3DRealms tworzą grę Duke Nukem Forever już, bagatela, 7 lat. Wczoraj wieczorem podpisali umowę z firmą Meqon, na mocy której kupili engine o nazwie Meqon Game Dynamics SDK. A wszystko to na potrzeby Księcia Duke’a.

Duke Nukem Forever na silniku Unreal Engine 3?

Krystian Smoszna, 3 września 2004, 11:28

Sporo zamieszania wywołała wczoraj informacja podana na łamach serwisu Unreal Ops, że firma 3D Realms zamierza wykorzystać w legendarnym już Duke Nurem Forever silnik Unreal Engine 3. Powołując się na sprawdzone źródła, ogłoszono ponadto, że do prac nad grą zaangażowano artystę o nazwisku Feng Zhu (współpracującego do niedawna przy trzecim epizodzie Gwiezdnych Wojen a obecnie związanego z nowym filmem Jamesa Camerona).

Historia Duke Nukem Forever

Daniel Sodkiewicz, 31 sierpnia 2004, 09:27

Już dość dawno nie pisaliśmy w naszym serwisie o grze Duke Nukem Forever, dziś z tym większą przyjemnością naprawiamy to niedociągnięcie. Niestety nie poinformujemy Was o kolejnej dacie premiery gry, nie obdarzymy także masą nowych informacji i screenów dotyczących tego projektu. Dziś zaglądniemy na forum 3D Realms, gdzie jeden z jej użytkowników podsumował i opisał historię developingu Duke Nukem Forever.

Duke Nukem Forever ma się dobrze – twierdzą autorzy

Włodarczak Adam, 18 sierpnia 2004, 15:59

Duke Nukem Forever to tytuł, który zasłynął z tego, że... jeszcze na rynku się nie ukazał. Dla przypomnienia, każdy z nas (a przynajmniej większość) czeka na tę grę już pełne 7 lat! Programiści ze studia 3D Realms są mimo wszystko dobrej myśli, wszak podstawa to myśleć pozytywnie. Przedstawiciele tej firmy uspokoili ostatnio zniecierpliwionych fanów, którzy po braku aktualizacji oficjalnej strony internetowej w ostatnich 2 miesiącach, zaczęli snuć kasandryczne wizje. „Yeah! Nadal tutaj jesteśmy!” – zapewniają pracownicy developera. Co to oznacza dla nieśmiertelnego Duke’a? Przypuszczalnie – nic nadzwyczajnego...

Premiera Brothers in Arms dopiero w pierwszym kwartale 2005 roku
Premiera Brothers in Arms dopiero w pierwszym kwartale 2005 roku

Krystian Smoszna, 31 lipca 2004, 08:55

Wszyscy Ci, którzy liczyli na to, że w okresie świąt Bożego Narodzenia wcielą się w rolę Matta Bakera i wezmą udział w opartych na faktach, wydarzeniach z okresu II wojny światowej, będą musieli uzbroić się w cierpliwość. Taktyczna gra akcji Brothers in Arms, zadebiutuje na rynku dopiero w przyszłym roku.

UbiSoft udostępnił film z Brothers in Arms, przedstawiający grę w akcji
UbiSoft udostępnił film z Brothers in Arms, przedstawiający grę w akcji

Krystian Smoszna, 25 czerwca 2004, 09:36

Koncern UbiSoft opublikował wczoraj długi, bo trwający przeszło czternaście minut film z targów E3, przedstawiający ich najnowszy produkt o nazwie Brothers in Arms w akcji. Zaprezentowano w nim jedną z misji, w której sierżant Matt Baker oraz podległe mu oddziały mają zadanie zdobyć stanowisko karabinu maszynowego. Całość komentowana jest przez prezydenta firmy Gearbox Software, Randy’ego Pitchforda oraz doradcę wojskowego, pułkownika Johna Antela.

Weterani wojenni współpracują przy developingu Brothers in Arms
Weterani wojenni współpracują przy developingu Brothers in Arms

Krzysztof Bartnik, 29 maja 2004, 13:05

Osadzenie realiów taktycznej gry akcji w burzliwych czasach II Wojny Światowej to aktualnie żadna nowość czy wyznacznik oryginalności. Jak więc sprawić, aby tworzony tytuł zdecydowanie wyróżniał się na tle pozostałych? Odpowiedź na rzeczone pytanie znalazła korporacja Ubi Soft, która sprawuje wydawnicze piecze nad najnowszym dziełem zespołu developerskiego Gearbox Software, pt. Brothers in Arms.

Duke Nukem Forever – kolejne światełko w tunelu

Daniel Sodkiewicz, 28 maja 2004, 11:50

DNF to gra legenda, której proces produkcji bije wszelkie rekordy nieprzyzwoitości. Pisząc o tej grze czuję się dość niezręcznie, gdyż mam nieodparte wrażenie, że wszelkie zapowiedzi i obiecanki jakie serwuje graczom domniemany producent owego hitu, zostaną najprawdopodobniej znów niespełnione. No ale, może warto dać raz jeszcze szansę Duke’owi? Możliwość jego odrodzenia widzi bowiem zarówno producent - 3D Realms, jak i rzetelny przecież wydawca (m.in. GTA: San Andreas) Take 2 Interactive.

Firma Gearbox Software zapowiedziała wydanie pakietu umożliwiającego swobodną edycję kontentu Halo: Combat Evolved

Krystian Smoszna, 1 maja 2004, 11:42

Amerykańska firma Gearbox Software, która stoi za stworzeniem PeCetowej konwersji Halo: Combat Evolved, poinformowała za pośrednictwem swojego oficjalnego forum o pracach nad specjalną edycją wyżej wymienionej gry, która udostępni kilka nowych funkcji. Najważniejszą zmianą w Halo: Custom Edition będzie możliwość swobodnego uruchomienia modyfikacji stworzonych przez zwykłych graczy.

Duke Nukem Forever - kolejna porcja informacji na temat niekończącej się historii...

Fajek, 16 marca 2004, 15:18

Temat Duke Nukem Forever powraca niczym bumerang... powoli większość z nas zaczyna postrzegać proces tworzenia DNF’a jako swoistego rodzaju zjawisko. Ja sam zawsze z zaciekawieniem czytam to co mówią twórcy, gdyż odnoszę wrażenie, że tworzenie DNF’a stało się już czymś więcej niż czystej maści develepingiem...

Nowe info na temat kontynuacji GoldenEye 007

Maciej Myrcha, 23 lutego 2004, 13:57

Wielbiciele pierwszego agenta monarchii brytyjskiej, czyli Jamesa Bonda, który licencją na zabijanie szafuje nie tylko z ekranu telewizyjnego czy kinowego ale również z monitorów naszych komputerów, doskonale wiedzą już, iż korporacja Electronic Arts przymierza się do wydania sequela chyba najlepszej do tej pory gry opowiadającej o jego przygodach, GoldenEye 007 (ukazała się na Nintendo 64). Tymczasem w ostatnim numerze magazynu Electronic Gaming Monthly, z zapowiedzi na kolejne miesiące wynika, iż kolejny numer a konkretnie Cover Story dotycząca właśnie kontynuacji Golden Eye rzuci na ten tytuł nowe światło.

Duke Nukem Forever - wyjście z cienia ?

Maciej Myrcha, 21 lutego 2004, 13:21

Duke Nukem Forever. Tytuł, który jeszcze kilka lat temu powodował niezdrowe podniecenie większości giercowej braci, szybsze buzowanie krwi w żyłach, dopływ dużych dawek adrenaliny i dzikie harce gałek ocznych. Tytuł, który już od pewnego czasu budzi u nas jedynie blady uśmiech politowania a przez co niektórych traktowany jest jako wspaniałe, humorystyczne uzupełnienie dnia. Tytuł, który został uhonorowany dożywotnią nagrodą dla największej gry widmo. Tytuł tworzony już od 7 (!) lat. No dobra, starczy tych inwektyw, przejdźmy do sedna - czy coś się w tym temacie zmieni ?

Duke Nukem Forever najwcześniej w 2005 roku

Krystian Smoszna, 19 grudnia 2003, 09:44

Gdy firma 3D Realms decydowała się nazwać ten program Duke Nukem Forever, chyba żaden z graczy nie podejrzewał, że tytuł będzie odzwierciedlał faktyczny czas potrzebny na jego realizację. Właśnie mija siedem lat od momentu, kiedy po raz pierwszy zapowiedziano powstanie tej gry i raczej nic nie wskazuje na to, że męczący okres wyczekiwania wreszcie się zakończy. Wręcz przeciwnie, wg najnowszych wieści z obozu Take Two, która ma zamiar opublikować grę, nowe przygody Księcia, poznamy nie wcześniej niż w 2005 roku.

Duke Nukem Forever: Nowa nadzieja

Przemysław Bartula, 25 września 2003, 08:29

Duke Nukem Forever - ten temat od kilku już ładnych lat nieustannie powraca niczym bumerang... to przy okazji kwartalnych sprawozdań finansowych Take2 (wydawcy gry), słownych utarczek pomiędzy zespołem 3D Realms, a resztą świata, itd. Jednakże powodem dla którego zdecydowałem się dziś poruszyć ten temat jest, a właściwie są, dwie rzeczy, które mogą świadczyć, iż rok 2004, będzie rokiem kiedy faktycznie ukaże się ten tytuł. Pierwszą z nich jest wiadomość zamieszczona na serwisie fanowskim DNF znajdującym się w naszej Federacji, a drugą strona firmy Take 2. No dobra... jest jeszcze trzeci powód... nadzieja :)

„Wszystko albo nic” i profesjonalni aktorzy
„Wszystko albo nic” i profesjonalni aktorzy

Krzysztof Bartnik, 28 czerwca 2003, 10:52

Po niezbyt udanym NightFire, autorzy z korporacji Electronic Arts zabrali się za tworzenie nowej edycji „growych” przygód tajnego Agenta 007, pt. James Bond 007: Everything or Nothing. Plany i oczekiwania fanów związane z nadchodzącą grą akcji/TPP muszą być bardzo wysokie, gdyż do podkładania głosów bohaterom owej produkcji zatrudniono profesjonalnych aktorów, dobrze znanych z kolejnych części kinowych przygód Bonda.

„When It’s Done” wszystkich w#$%#@!&!, nawet Take Two

Krzysztof Marcinkiewicz, 12 czerwca 2003, 16:24

Jak wiadomo temat Duke Nukem Forever jest drażliwy dla wielu graczy. Fani czekają na tę grę już pięć lat, a końca prac nad tytułem ciągle nie widać. W międzyczasie producent (3D Realms) kilkukrotnie zmieniał silnik gry, w związku z czym tytuł ulegał koncepcyjnym i technicznym rekonstrukcjom. Fani byli rozczarowani, że na ostatnich targach E3 nie zaprezentowano nowości związanych z tym tytułem. Okazuje się, że niesmak związany z Duke Nukem Forever sięgnął również wydawcę gry, firmę Take Two. Szefowie mają dosyć z roku na rok wzrastającego wrażenia, że jest to tytuł widmo, który nigdy nie zostanie ukończony i wydany. Niedawno jeden z nich – Jeff Lapin – stwierdził publicznie, że co prawda spodziewają się postępów w pracach, ale w chwili obecnej po prostu mają nadzieję, że 3D Realms uda się kiedyś zakończyć ten projekt.

Take-Two o swoich wynikach finansowych i Duke Nukem Forever

Przemysław Bartula, 30 maja 2003, 08:50

Firma wydawnicza Take-Two Interactive Software, Inc. przedstawiła wyniki finansowe za drugi kwartał swej działalności w tym roku fiskalnym. Zarówno przychody jak i zyski firmy wzrosły w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, tj. przychód netto wyniósł 194.2 miliony dolarów (poprzednio 170.3 milionów dolarów – 14% wzrost), a zysk netto 15.2 milionów dolarów (poprzednio 9,6 milionów dolarów - 58% wzrost). Przy okazji podano też przybliżone terminy wydań nowych gier, powstających w studiach developerskich z którymi współpracuje Take-Two i przeprowadzono telefoniczną konferencję prasową. Do najciekawszych nowinek zaliczyć należy nowy tytuł w planie wydawniczym firmy „Stronghold Warchest” oraz kolejne informacje z produkcji „Duke Nukem Forever”.

Niekończącej się historii ciąg dalszy, czyli nowe komentarze na temat Duke Nukem Forever

Janusz Burda, 20 maja 2003, 13:05

Zakończone targi E3, mająca na nich miejsce prezentacja Half Life 2 oraz zamieszczona ostatnio przez 3D Realms oferta pracy były powodem do powstania kolejnych, mniej lub bardziej złośliwych komentarzy na temat ... Duke Nukem Forever oczywiście!

Piąty James Bond od
Piąty James Bond od "Elektroników" zapowiedziany!

Radosław Grabowski, 10 maja 2003, 14:55

Legendarny brytyjski agent spod znaku „wódki z Martini, wstrząśniętej nie zmieszanej” ponownie wkroczy do świata elektronicznej rozrywki za sprawą korporacji Electronic Arts i jej nowej gry o nazwie James Bond 007: Everything or Nothing.

Nowy 007 z Electronic Arts?!

Przemysław Bartula, 22 kwietnia 2003, 08:52

Płatny zachodni serwis internetowy Variety.com (dwutygodniowy bezpłatny trial) zamieścił na swych łamach artykuł dotyczący coraz częstszej współpracy branży gier video z czołowymi personami z „magicznego” Hollywoodu. Ujawniono w nim, iż korporacja Electronic Arts zamierza wydać kolejną część przygód agenta 007, a scenariusz do owej gry napisze Bruce Feirstein, człowiek stojący ze fabułą trzech filmowych Bondów wytwórni MGM Studios, w tym „Goldeneye”.

Agent 007 w polskich sklepach. Premiera już dziś!

Licomp Empik Multimedia Press Release, 26 lutego 2003, 12:16

LEM wyda James Bond 007: NightFire w Polsce!

Janusz Burda, 13 lutego 2003, 09:48

Jakiś czas temu informowaliśmy was, iż gra James Bond 007: NightFire może nie pojawić się na półkach sklepowych w naszym kraju, gdyż firma Electronic Arts nie zadecydowała czy chce wydać ten tytuł w Polsce. Tymczasem dzisiaj firma LEM ujawniła, że z dniem wczorajszym podjęła współpracę dystrybucyjną z Electronic Arts, na mocy której to właśnie ona a nie oficjalny przedstawiciel tego wydawcy czyli Cenega Poland, zajmie się sprzedażą w naszym kraju najnowszej gry z najsłynniejszym agentem Jej Królewskiej Mości.

James Bond 007: Nightfire - poradnik

Tomasz Pyzioł, 10 lutego 2003, 15:55

Rozpoczynamy publikację poradnika do najnowszych przygód brytyjskiego super-agenta w grze akcji James Bond 007: Nightfire. Nieustraszony agent Jej Królewskiej Mości zmierzy się tutaj z międzynarodową organizacją przestępcą kierowaną przez Rafaela Drake’a, knującego perfidny plan przejęcia kontroli nad całą Ziemią. W zadaniu powstrzymania Drake’a i jego pomagierów z pewnością pomoże wam dokładny opis przejścia wszystkich etapów tej wcale niełatwej misji.

Recenzja: James Bond 007 - Nightfire

Fajek, 4 lutego 2003, 12:09

James Bond 007: Nightfire to szansa dla posiadaczy komputerów klasy PC wcielenia się w postać brytyjskiego agenta i walka z całym złem tego świata. Temat nieprzyzwoicie wyświechtany, jednak magiczna liczba 007 robi swoje... każdy fan James’a czekał na Nightfire z niecierpliwością. A oto na co się doczekał...

Prezes 3DRealms o Duke Nukem Forever

Przemysław Bartula, 14 stycznia 2003, 09:05

Pan George Broussard, prezes firmy 3DRealms zamieścił na oficjalnym forum gry Duke Nukem Forever post, w którym porusza trzy istotne kwestie dotyczące tej „niekończącej” produkcji, tj.: data wydania, dlatego produkcja trwa tak długo oraz wymagania sprzętowe. Polecam, odrobina śmiechu na dzień dobry nie zaszkodzi :)

Nowe informacje o Duke Nukem Forever

Fajek, 4 stycznia 2003, 12:56

Wiem, że pewnie po przeczytaniu tytułu na waszych twarzach pojawił uśmiech politowania.. tak, tak… od kiedy to już robią tego Djuka? Od 1997. Najpierw DNF miał działać na silniku Q2, później na Unreal, Q3, UT, itd. Chyba niewiele jest już osób, które wierzą, iż Książe kiedykolwiek trafi do sprzedaży. Jednak producenci jak widać nie rezygnują i mają zamiar dokończyć swoje dzieło.

007: Nightfire może nie pojawić się w Polsce

Fajek, 23 grudnia 2002, 16:16

Jak widać, Polska jako kraj nie jest wystarczająco poważnym partnerem dla firmy Electronic Arts – dowodem na to jest to, iż wyżej wspomniana firma nie zdecydowała jeszcze czy i kiedy wyda grę bazującą na znanej serii filmów z agentem 007 w roli głównej, zatytułowanej 007: Night Fire.

James Bond 007: NightFire jedzie do sklepów

Janusz Burda, 20 listopada 2002, 00:15

Najbliższy piątek to data ogólnoświatowej premiery dwudziestego już z kolei filmu o przygodach superagenta 007 Jamesa Bonda – „Śmierć nadejdzie jutro”. W tym tygodniu do sprzedaży trafi również najnowsza gra w której dane nam będzie wcielić się w rolę tego słynnego agenta Jej Królewskiej Mości - James Bond 007: NightFire.

Demo James Bond 007: Nightfire już dostępne - Gearbox robi niespodziankę

Fajek, 25 października 2002, 11:26

Kilka godzin temu informowaliśmy o tym, że demo James Bond 007: Nightfire pojawi się w najbliższą środę. Tymczasem firma Gearbox Software, producent gry, zrobił wszystkim niespodziankę i wydał demo dziś rano.

Demo James Bond 007: Nightfire w przyszłym tygodniu

Janusz Burda, 25 października 2002, 00:32

Jak poinformował Electronic Arts, 30 października czyli w przyszłą środę udostępnione zostanie grywalne demo komputerowej wersji przygód najsłynniejszego agenta Jej Królewskiej Mości - James Bond 007: Nightfire. Znajdzie się w nim jeden z poziomów, które dostępne będą w pełnej wersji gry - Japanese Estate.

Zapowiedź: James Bond 007: NightFire

Fajek, 17 października 2002, 16:04

James Bond 007: NightFire to gra z gatunku action/adventure z głównym naciskiem położonym na akcje, w której gracze stają się najlepszym i najniebezpieczniejszym agentem świata. Naszym zadaniem jest powstrzymanie okrutnego kryminalisty Rafaela Drake’a i jego organizacji przestępczej przed przejęciem kontroli nad całą Ziemią. Takie przynajmniej są założenia twórców, firmy Gearbox Software...

Plany Take-Two na rok podatkowy 2003.....A gdzie Duke Nukem Forever?

Przemysław Bartula, 6 września 2002, 08:39

Firma Take-Two Interactive Software, Inc. przedstawiła raport finansowy za trzeci kwartał (zakończony 31 lipca) swego roku podatkowego 2002. Firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Przychód netto wyniósł 122.5 miliona dolarów co jest o 51% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, tj. 81,3 miliona dolarów. Z czego zysk netto wyniósł 4,8 miliona dolarów (0,12 dolara na akcję), poprzednio firma przyniosła stratę w wysokości 665 tysięcy dolarów (0.02 dolara na akcję). Tyle słowem wstępu, Take-Two ma się wyśmienicie, przejdźmy jednak do tego co nas najbardziej interesuje, tj. planowanych gier na przyszły rok. Co ciekawe wśród całego grona interesujących tytułów (które wymienię poniżej) nie ma wielce oczekiwanej produkcji (proszę bez żadnych śmiechów :-) Duke Nukem Forever. Oznacza to prawdopodobnie, że gra wyjdzie najwcześniej pod sam koniec przyszłego roku (nie wcześniej niż

Pierce Brosnan w grze Electronic Arts

Fajek, 19 lipca 2002, 10:44

ELECTRONIC ARTS ogłosiło dziś, że doszło do porozumienia z Pierce'm Brosnanem, w wyniku którego podobizna aktora wykorzystana zostanie w najnowszej grze wideo o przygodach agenta 007 - James Bond 007: NightFireT. Gra, która oparta jest o oryginalną fabułę, stworzoną wyłącznie na potrzeby tego projektu w świecie filmów Bonda, zostanie wydana w tym samym miesiącu, co najnowszy film z serii 007 z Piercem Brosnanem - "Die Another Day". NightFire pozostaje obecnie w produkcji i ma zostać wydane jednocześnie na PlayStation2®, Xbox™, Nintendo GameCube® i PC-CD.

THPS 3 w polskich sklepach, na E3 THPS 4

Mariusz Klamra, 25 maja 2002, 19:14

Zaledwie przedwczoraj na półki naszych sklepów trafił długo oczekiwany Tony Hawk’s Pro Skater 3, a tymczasem na targach E3 można było już zagrać w THPS 4!

James Bond 007: NightFire - agent 007 nareszcie na PC-tach

Przemysław Bartula, 10 maja 2002, 09:05

Na początku tego roku po sieci krążyły pogłoski o tym, iż Electronic Arts pracuje nad pierwszą od ponad dziesięciu lat grą o Jamesie Bondzie przeznaczoną na komputery PC. Przypominam, że ostatnia gra z Bondem w roli głównej pojawiła się na naszych blaszakach w roku 1990 i nosiła tytuł The Stealth Affair. Dziś możemy śmiało powiedzieć: „Bond powraca”, ponieważ Electronic Arts oficjalnie poinformowało, że gra pod tytułem James Bond 007: NightFire jest w produkcji.

Tony Hawk's Pro Skater 3 „Gold”

Przemysław Bartula, 27 marca 2002, 09:05

Tony Hawk's Pro Skater 3 - kolejna część znanej serii gier sportowych traktujących o niesamowitych wyczynach i ewolucjach wykonywanych przy użyciu deskorolki, została ukończona i oficjalnie uzyskała status „Gold”.

Tony Hawk’s Pro Skater 3 na ukończeniu

Tomasz Pyzioł, 3 lutego 2002, 11:57

Najnowsze wieści z Activision z pewnością ucieszą wielbicieli deskorolkowych ewolucji. Poinformował on bowiem, iż PC-towa wersja Tony Hawk’s Pro Skater 3, nad którą pracuje zespół Gearbox Software, wchodzi w ostatnią fazę produkcji.

Duke Nukem Forever demo?

Janusz Burda, 26 stycznia 2002, 03:36

Około 150MB; możliwe, iż nawet kilka tygodni przed oficjalną premierą pełnej wersji gry oraz około godziny grania – to fragmenty trzech odpowiedzi jakich udzielił George Broussard z 3D Realms na zadane mu pytania dotyczące dema Duke Nukem Forever.

Tony Hawk's Pro Skater 3 już 28 marca!

Fajek, 25 stycznia 2002, 13:33

Dzisiaj firma Activision potwierdziła ostateczną datę premiery gry Tony Hawk's Pro Skater 3 w wersji na PC. Zatem już 28 marca rzesze fanów skateboardingu oraz wielbiciele Tonego Hawk'a będą szaleć w wirtualnym, trójwymiarowym świecie skate parków, ramp, najazdów, half-pipów, combosów, manuali, flipów i grabów.

Revert na manuala bez combosa - czyli zapowiedź Tony Hawk's Pro Skater 3

Fajek, 2 sierpnia 2001, 13:30

Tony Hawk’s Pro Skater 2 to gra która zdobyła ogromną popularność. Grali i grają w nią wszyscy, począwszy od 9-latków a na panach w starszym wieku kończąc. Dlaczego tak się dzieje? Może po prostu jest świetna? Dokładnie.

Recenzja Half-Life: Blue Shift

Fajek, 24 lipca 2001, 12:46

Na Blue Shift’a czekaliśmy z niecierpliwością, gdyż wiadomo było, iż będzie to kontynuacja a może raczej nieco inne spojrzenie na hit sprzed kilku lat. W końcu możemy już w niego zagrać.

DNF na Maca

Fajek, 17 lipca 2001, 18:56

Jedną z najbardziej oczekiwanych gier ostatnich lat jest zapewne Duke Nukem Forever. Większość z nas jest już na tyle zniecierpliwiona, że nie wierzy aby DNF kiedykolwiek ujrzał światło dzienne. Tymczasem firma GOD Games poinformowała, że DNF pojawi się w wersji na Maca.

Premiera Duke Nukem Forever przesunięta?

Tomasz Pyzioł, 13 czerwca 2001, 13:17

Wygląd na to, że premiera „wiecznie” będącego w produkcji Duke Nukem Forever, ponownie przesunęła się o dwa miesiące w przyszłość. Mimo iż producent, 3D Realms Entertainment, od dawna podaje jedynie, że gra wyjdzie „gdy zostanie skończona”, to na stronach wydawcy można czasem znaleźć więcej szczegółów.

Duke Nukem Forever E3 Trailer

Janusz Burda, 17 maja 2001, 21:20

Na sieci pojawiła się już finalna (w wysokiej rozdzielczości) wersja trailera z Duke Nukem Forever, zaprezentowanego publicznie po raz pierwszy na odbywających się właśnie targach E3.

Duke Nukem Forever - film no.1

Fajek, 17 maja 2001, 10:53

Dziś w pierwszym, otwartym dla zwiedzających, dniu targów E3 zaprezentowano film z legendarnej gry Duke Nukem Forever. Jest to jeden z najdłużej tworzonych tytułów w historii gier PC.

Kiedy zobaczymy Duke Nukem Forever?

Fajek, 13 maja 2001, 00:52

I kolejne wieści na temat sławnego tytułu którym przez te kilka lat produkcji stał sie Duke Nukem Forever. Jak informowaliśmy jakiś czas temu, na rozpoczynających się niebawem targach E3 ma zostać zaprezentowany film video z tejże gry.

Duke Nukem Forever na targach E3!

Fajek, 2 maja 2001, 17:15

Na targach E3 w Los Angeles, które rozpoczną się już niebawem, firma 3D Realms zaprezentuje film z gry Duke Nukem Forever.