Duke Nukem Forever na silniku Unreal Engine 3?
Sporo zamieszania wywołała wczoraj informacja podana na łamach serwisu Unreal Ops, że firma 3D Realms zamierza wykorzystać w legendarnym już Duke Nurem Forever silnik Unreal Engine 3. Powołując się na sprawdzone źródła, ogłoszono ponadto, że do prac nad grą zaangażowano artystę o nazwisku Feng Zhu (współpracującego do niedawna przy trzecim epizodzie Gwiezdnych Wojen a obecnie związanego z nowym filmem Jamesa Camerona).
Sporo zamieszania wywołała wczoraj informacja podana na łamach serwisu Unreal Ops, że firma 3D Realms zamierza wykorzystać w legendarnym już Duke Nukem Forever silnik Unreal Engine 3. Powołując się na sprawdzone źródła, ogłoszono ponadto, że do prac nad grą zaangażowano artystę o nazwisku Feng Zhu (współpracującego do niedawna przy trzecim epizodzie Gwiezdnych Wojen a obecnie związanego z nowym filmem Jamesa Camerona).
Dodatkowej pikanterii całej sprawie dodawał fakt, że na specjalnej stronie prezentującej gry, które wykorzystują silniki Unreala, Duke Nukem Forever jest wymieniony. Niestety, dzisiaj wiemy już, że ta część rewelacji jest całkowicie nieprawdziwa. Plotkę szybko zdementował Joe Siegler z 3D Realms, który umieścił stosowną informację na oficjalnym forum firmy.
Niekończąca się opowieść dotycząca Duke Nukem Forever pozostaje więc nadal w sferze plotek. Ostatnia z nich mówi o tym, że przygotowywany od 1997 roku produkt będzie korzystał z silnika Doom 3.