Gearbox - newsy i ciekawostki (11)
Brothers in Arms: Earned in Blood w podwójnej wersji językowej i cenie 79.90 PLN - premiera 19 października
Cenega Press Release, 12 października 2005, 20:04
Tylko u nas! Polskie demo Brothers in Arms: Earned in Blood i konkurs
Krystian Smoszna, 10 października 2005, 12:08
Mamy dla Was prawdziwą niespodziankę. Już dziś dzięki uprzejmości krajowego dystrybutora gry Brothers in Arms: Earned in Blood – firmy Cenega Poland – możecie ściągnąć wersję demo tego programu w polskiej wersji językowej! Prezentacja pojawiła się u nas w formie exclusive – oznacza to, że jest ona dziś dostępna tylko i wyłącznie na łamach serwisu Gry-OnLine. Serdecznie zapraszamy do pobierania!
Zamów Duke Nukem Forever przed premierą? Nic z tych rzeczy...
Krzysztof Bartnik, 6 października 2005, 11:26
Wczoraj pisaliśmy o możliwości składania w brytyjskich oddziale internetowego sklepu Amazon.com zamówień przedpremierowych na dobrze znaną „grę widmo”, czyli Duke Nukem Forever. Na powyższe rewelacje niemal od razu zareagowali przedstawiciele firmy 3D Realms. Na ich witrynie pojawiły się stosowne wyjaśnienia całej sytuacji.
Brothers in Arms: Earned in Blood do kupienia na Zachodzie
Krzysztof Bartnik, 5 października 2005, 11:37
Przedstawiciele firm: Gearbox Software oraz UbiSoft poinformowali, iż na półkach zachodnich sklepów pojawiła się gra Brothers in Arms: Earned in Blood - kolejna część znanego już cyklu taktycznych strzelanin, z akcją rozgrywającą się w czasach II Wojny Światowej. Tytuł dostępny jest zarówno na komputery klasy PC, jak i konsole Xbox. Wydanie na PlayStation 2 zadebiutuje w przyszłym miesiącu.
Duke Nukem Forever w grudniu bieżącego roku?
Krystian Smoszna, 5 października 2005, 08:11
Brytyjski oddział sklepu internetowego Amazon aktualizował datę wydania jednej z gier oferowanych w przedsprzedaży. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że chodzi o Duke Nukem Forever.
Panie Duke, mamy kilka pytań.
Daniel Sodkiewicz, 30 września 2005, 11:24
George Broussard z firmy 3D Realms odpowiedział na kilka istotnych pytań zadanych przez fanów czekających na Duke Nukem Forever. Jedni nazywają to nietaktem, innym daje to nadzieje, że gra w końcu się ukaże. Niezależnie do jakiej grupy należysz, warto zapoznać się z informacjami, jakie wypisują twórcy nowego Duke’a na oficjalnym forum programu.
Brothers in Arms: Earned in Blood - w podwójnej wersji językowej i cenie 79,90 PLN
Cenega Press Release, 27 września 2005, 16:49
Demo Brothers in Arms: Earned in Blood już w Internecie
Krystian Smoszna, 22 września 2005, 08:30
Zgodnie ze złożoną przedwczoraj obietnicą francuskiego koncernu UbiSoft, w Internecie pojawiło się oficjalne demo nowej odsłony cyklu Brothers in Arms – co prawda dzień później niż planowano, ale drobną zwłokę jesteśmy jeszcze w stanie wybaczyć.
Już jutro Gearbox Software zaprezentuje drugą i trzecią odsłonę cyklu Brothers in Arms
Krystian Smoszna, 21 września 2005, 09:12
Już jutro w amerykańskim mieście Dallas, firma Gearbox Software zorganizuje nocną imprezę o nazwie Liberation Party, podczas której przedstawiciele branży elektronicznej rozrywki będą mogli spojrzeć na nowe oblicze cyklu Brothers in Arms, jak również zapoznać się z ostatnią przedstawicielką serii, grą Earned in Blood.
Brothers in Arms: Earned in Blood w tłoczni
Krzysztof Bartnik, 15 września 2005, 13:43
Firma Gearbox Software ukończyła prace (status „gold”) nad grą Brothers in Arms: Earned in Blood - kolejną odsłoną cyklu taktycznych strzelanin, rozgrywających się w czasach II Wojny Światowej. Pudełka z opisywanym tytułem (wersje na PC, PS2 i Xbox) powinny być dostępne na półkach zachodnich sklepów począwszy od szóstego października.
Ojciec Duke Nukem Forever o przejęciu Meqon Research przez AGEIA Technologies
Radosław Grabowski, 3 września 2005, 12:44
Ze szwedzkiej na amerykańską technologię będą musieli przestawić się developerzy, którzy mieli zawarte umowy ze skandynawską firmą Meqon Research, dotyczące używania stworzonego przez nią systemu oddziaływań fizycznych – dokładnie pisaliśmy o tym wczoraj. Właśnie wypowiedział się na ten temat George Broussard, czyli jeden z ojców długo oczekiwanej gry pt. Duke Nukem Forever.
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - polski patch 1.10
Cenega Press Release, 2 sierpnia 2005, 15:22
Duke Nukem Forever jednak żyje?
Maciej Myrcha, 29 maja 2005, 13:06
Jak na razie nazwa Duke Nukem Forever wywołuje u graczy słyszących tę nazwę jedynie uśmiech politowania na twarzy, jednak sytuacja ta może ulec zmianie. Otóż na oficjalnym forum 3dRealm jeden z uczestników przygotował listę pytań dotyczących gry i dostał odpowiedź od pana Georga Broussarda! Zobaczmy więc zatem, co w Duke'u piszczy.
Gra Brothers in Arms: Earned in Blood oficjalnie zapowiedziana!
Krystian Smoszna, 19 maja 2005, 09:28
Nie musieliśmy długo czekać na wieści z obozu UbiSoft, dotyczące następcy Brothers in Arms: Road to Hill 30. Wczoraj wieczorem przedstawiciele koncernu wystosowali oficjalne oświadczenie prasowe, w którym zapowiedzieli sequel wspomnianej wyżej gry, zatytułowany Brothers in Arms: Earned in Blood.
Prace nad Duke Nukem Forever na ukończeniu
Krystian Smoszna, 22 kwietnia 2005, 08:16
W czerwcowym numerze popularnego magazynu PC Gamer opublikowano bogatą zapowiedź gry Prey – tytułu, o którym po kilku latach przerwy znowu zrobiło się głośno w branży elektronicznej rozrywki. Nie to jednak jest najistotniejsze z punktu widzenia naszej informacji. Otóż, pod koniec artykułu, redaktorzy serwisu przyznali, iż widzieli działającą wersję Duke Nukem Forever.
Poradnik: Brothers in Arms: Road to Hill 30
Redakcja GRYOnline.pl, 19 kwietnia 2005, 19:38
Poradnik do gry Brothers in Arms: Road to Hill 30 zawiera szczegółowy opis przejścia przygotowanej przez producentów kampanii singleplayer, na którą składa się około dwudziestu misji (wraz z kilkoma nie do końca interaktywnymi poziomami).
Edytowanie Brothers in Arms: Road to Hill 30 już niebawem
Radosław Grabowski, 15 kwietnia 2005, 14:14
Znany rodzimy lektor telewizyjny Jarosław Łukomski (vide m.in. serial Band of Brothers, czyli Kompania Braci) użyczył swojego głosu w procesie opracowywania polskiej wersji Brothers in Arms: Road to Hill 30, przeznaczonej dla PeCetów. Dziś odbyła się oficjalna krajowa premiera tej znakomitej gry, traktującej o II Wojnie Światowej. Tymczasem firma Gearbox Software szykuje niespodziankę.
Polska premiera Brothers in Arms
Michał Bobrowski, 15 kwietnia 2005, 10:16
Na rodzime półki sklepowe trafiło polskie wydanie gry Brothers in Arms: Road to Hill 30. Na pewno cechą charakterystyczna tego wydania, a zarazem sporą nowością jest przygotowanie wersji w trzech wariantach językowych.
Brothers in Arms - patch w wersji 1.03 dostępny
Cenega Press Release, 14 kwietnia 2005, 17:19
Brothers in Arms - wysyłka do klientów indywidualnych
Cenega Press Release, 13 kwietnia 2005, 17:14
Brothers in Arms - afera, której nie ma...
Michał Bobrowski, 13 kwietnia 2005, 08:58
Części z Was, którzy kupili w dniu wczorajszym Życie Warszawy być może rzucił się w oczy artykuł Andrzeja Walenteka pt. „Wirtualna gra historią”, poświęcony grze „Brothers in Arms”. W moim odczuciu wygląda na to, że po raz kolejny dziennikarze w pogoni za „chwytliwym tematem” szukają taniej sensacji na rynku gier komputerowych...
Brothers in Arms - wersja polska gotowa
Cenega Press Release, 7 kwietnia 2005, 11:17
Brothers in Arms - promocja Komputronik.pl
Cenega Press Release, 5 kwietnia 2005, 16:49
Brothers in Arms - potrójny wybór
Cenega Press Release, 4 kwietnia 2005, 16:08
Brothers in Arms - pierwsze próbki dźwiękowe
Cenega Press Release, 4 kwietnia 2005, 08:46
Brothers in Arms - pakiet przedpremierowy już w sklepach
Cenega Press Release, 1 kwietnia 2005, 15:49
Brothers in Arms z udziałem Jarosława Łukomskiego
Cenega Press Release, 25 marca 2005, 18:31
Brothers in Arms - pierwsze problemy?
Adam Kaczmarek, 24 marca 2005, 15:06
Całkiem niedawno miała miejsce na świecie premiera gry Brothers in Arms: Road to Hill 30, a już większość graczy ma z nią problemy. Otóż jak donoszą fani na oficjalnym forum Gearbox Software, przy próbie uruchomienia aplikacji wyskakuje błąd, który uniemożliwia dalsze korzystanie z programu.
Brothers in Arms - premiera 15 kwietnia
Cenega Press Release, 22 marca 2005, 12:49
Brothers in Arms: Road to Hill 30 w sklepach!
Krystian Smoszna, 18 marca 2005, 08:09
Stało się! Jedna z najbardziej oczekiwanych premier pierwszej połowy bieżącego roku jest już faktem. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, gra Brothers in Arms: Road to Hill 30 trafiła wczoraj do sklepów, o czym z dumą poinformował koncern UbiSoft.
Premiera Duke Nukem Forever jeszcze w tym roku?
Daniel Sodkiewicz, 17 marca 2005, 08:13
3DRealms chce w niedalekiej przyszłości pokazać światu jedną z najbardziej (i najdłużej) oczekiwanych gier - DNF, najprawdopodobniej podczas tegorocznych targów E3. Jak mówi sam George Broussard – „Sprawy układają się bardzo pomyślnie i będziemy mogli zaprezentować naszą grę w (jak to ładnie ujął) nie przerażająco odległym terminie”.
Będzie demo Brothers in Arms: Road to Hill 30, i to już niedługo
Maciej Myrcha, 16 marca 2005, 14:02
Jeśli wśród fanów gier akcji z fabułą osadzoną w czasie II Wojny Światowej są jeszcze tacy, którzy wątpią w grywalność Brothers in Arms: Road to Hill 30, to proponuję im poczekać na demo wspomnianej gry, które jak wszystko na to wskazuje, nadchodzi wielkimi krokami. Taką przynajmniej informację zamieścił na swojej stronie holenderski serwis Gamer.nl.
Brothers in Arms - lokalizacja rozpoczęta
Cenega Press Release, 7 marca 2005, 17:12
Brothers in Arms: Road to Hill 30 w złocie !!
Maciej Myrcha, 25 lutego 2005, 10:06
Moim zdaniem informacja ta zdominuje dzisiejszy serwis newsowy. Długo oczekiwana gra Brothers in Arms: Road to Hill 30, która zdaniem wielu zrewolucjonizuje projekty oparte na wydarzeniach II Wojny Światowej, weszła w złotą fazę. Wiadomość tę, nie bez dumy oczywiście, przekazała mediom firma Ubisoft, wydawca tego tytułu.
Finisz Brothers in Arms: Road to Hill 30
Radosław Grabowski, 18 lutego 2005, 09:45
Wczoraj poinformowaliśmy Was, że komercyjną premierę PeCetowej wersji gry pt. Brothers in Arms: Road to Hill 30 odsunięto do 8 marca 2005. Tymczasem słynny licznik zadań do wykonania na internetowej stronie firmy Gearbox Software wskazał zero i związku z tym developerzy zaserwowali nam niespodziankę.
Premiera Brothers in Arms przesunięta
Maciej Myrcha, 17 lutego 2005, 13:15
O przesunięciu premiery Brothers in Arms pisaliśmy już dwa tygodnie temu. Wtedy to smucili się europejscy gracze, którzy grę mieli otrzymać miesiąc później niż Amerykanie. Sprawiedliwość jednak musi być, i za oceanem gra również ukaże się w marcu.
System podobny do Steam w Duke Nukem Forever?
Radosław Grabowski, 17 lutego 2005, 12:37
Jeśli jesteście fanami Half-Life 2, to musieliście zetknąć się z niesławnym systemem Steam (rejestracji wymaga nawet wersja demo „dwójki”). Według zbliżonych założeń stworzono inny model elektronicznej dystrybucji oprogramowania poprzez Internet, noszący nazwę Game xStream. Bardzo entuzjastycznie w kwestii rzeczonej usługi wypowiada się jeden z ojców nadchodzącej gry Duke Nukem Forever.
Garść informacji na temat Duke Nukem Forever
Krystian Smoszna, 3 lutego 2005, 10:59
George Broussard z 3D Realms odwiedził oficjalne forum firmy i udzielił kilku informacji na temat powstającej w ogromnych bólach gry Duke Nukem Forever. Co prawda, większość z Was powątpiewa czy ten program kiedykolwiek pojawi się na rynku, ale póki co nie anulowano prac, więc poniższe ciekawostki możecie uważać za wiążące.
Brothers in Arms: Road to Hill 30 opóźniony?
Krystian Smoszna, 3 lutego 2005, 09:52
Brothers in Arms: Road to Hill 30 ukaże się później niż pierwotnie zakładano – tak wynika z zapowiedzi magazynu Computer and Video Games, który wczoraj opublikował artykuł o nadciągającym wielkimi krokami hicie.
Brothers in Arms: Road to Hill 30 - bonus dla zamawiających w przedsprzedaży
Maciej Myrcha, 27 stycznia 2005, 14:59
Przeglądając fora serwisów branżowych łatwo zauważyć iż jedną z najbardziej oczekiwanych pozycji nadchodzących tygodni (miejmy nadzieję), jest gra tworzona przez Gearbox Software, Brothers in Arms: Road to Hill 30. Jak poinformowała firma Ubisoft, wydawca gry, osoby którzy zakupią Braci w przedsprzedaży mogą liczyć na bonusowy prezent.
"Zapuszkują" grę Brothers in Arms: Road to Hill 30
Radosław Grabowski, 3 stycznia 2005, 07:54
Według brytyjskiego sklepu internetowego Play.com dokładnie 25 lutego 2005 rozpocznie się dystrybucja specjalnej edycji produktu pt. Brothers in Arms: Road to Hill 30, niecierpliwie oczekiwanego przez gros entuzjastów taktycznych gier akcji, osadzonych w realiach II Wojny Światowej. Kolekcjonerska wersja będzie zamknięta w swoistej puszce, niczym Polish Ham z chicagowskiego „spożywczaka”.
Co znajdziemy w wersji demonstracyjnej Brothers in Arms: Road to Hill 30?
Radosław Grabowski, 27 grudnia 2004, 07:07
Dopiero w drugiej połowie lutego nadchodzącego roku powinniśmy ujrzeć w sklepach taktyczną grę akcji Brothers in Arms: Road to Hill 30, nawiązującą do II Wojny Światowej. Zanim jednak posiadacze komputerów i konsol (PS2 i Xbox) otrzymają dostęp do pełnej wersji niniejszego produktu, pojawi się PeCetowe demo (vide news z 13 grudnia 2004). Wiemy już, co zaoferuje rzeczona edycja pokazowa.
Brothers in Arms dorobił się podtytułu
Krystian Smoszna, 20 grudnia 2004, 09:05
Okazuje się, że słowa Brothers in Arms są niewystarczające, aby w pełni oddać charakter nowej, taktycznej strzelaniny, nad którą w pocie czoła pracuje firma Gearbox Software. Krótka wizyta na oficjalnej stronie koncernu UbiSoft (wydawcy gry) informuje nas, że program uzyskał podtytuł o nazwie „Road to Hill 30”.
Wkrótce zagramy w demonstracyjną wersję Brothers in Arms
Włodarczak Adam, 13 grudnia 2004, 14:13
Niebawem udostępniona zostanie wersja demonstracyjna Brothers in Arms, taktycznej gry akcji, stanowiącej debiutancką część specjalnej serii o tematyce militarnej. Informacje takie podał ostatnio szef studia Gearbox Software, odpowiedzialnego za fazę developingu.
Dorzuć swoje pięć groszy w tworzeniu Duke Nukem Forever
Daniel Sodkiewicz, 19 listopada 2004, 10:04
Na oficjalnym forum 3Drealms, zostało zadane pytanie skierowane do fanów Duke’a dotyczące pomysłów na sytuacje, jakie mogą zagościć podczas rozgrywki w „nadchodzącym” hicie o niezwyciężonym księciu. Ludzie pracujący nad grą zarzekają się, iż nie brakuje im własnych pomysłów, wspominają jednak, iż zawsze warto usłyszeć koncepcje osób, dla których program jest tworzony.
Powstaje sequel Brothers in Arms
Maciej Myrcha, 28 października 2004, 13:34
Jak informuje serwis ComputerAndVideoGames, w firmie Gearbox trwają wstępne prace nad kontynuacją znakomitej, taktycznej gry akcji, Brothers in Arms. Jak powiedział pułkownik John Antal, doradca wojskowy zatrudniony przez Gerabox specjalnie na potrzeby gry, sequel postara się odtworzyć całą kampanię wojenną, którą przebył 3ci pluton Kompanii Fox.
3Drealms na zakupach
Daniel Sodkiewicz, 28 września 2004, 11:04
Developerzy z 3DRealms tworzą grę Duke Nukem Forever już, bagatela, 7 lat. Wczoraj wieczorem podpisali umowę z firmą Meqon, na mocy której kupili engine o nazwie Meqon Game Dynamics SDK. A wszystko to na potrzeby Księcia Duke’a.
Duke Nukem Forever na silniku Unreal Engine 3?
Krystian Smoszna, 3 września 2004, 11:28
Sporo zamieszania wywołała wczoraj informacja podana na łamach serwisu Unreal Ops, że firma 3D Realms zamierza wykorzystać w legendarnym już Duke Nurem Forever silnik Unreal Engine 3. Powołując się na sprawdzone źródła, ogłoszono ponadto, że do prac nad grą zaangażowano artystę o nazwisku Feng Zhu (współpracującego do niedawna przy trzecim epizodzie Gwiezdnych Wojen a obecnie związanego z nowym filmem Jamesa Camerona).
Historia Duke Nukem Forever
Daniel Sodkiewicz, 31 sierpnia 2004, 09:27
Już dość dawno nie pisaliśmy w naszym serwisie o grze Duke Nukem Forever, dziś z tym większą przyjemnością naprawiamy to niedociągnięcie. Niestety nie poinformujemy Was o kolejnej dacie premiery gry, nie obdarzymy także masą nowych informacji i screenów dotyczących tego projektu. Dziś zaglądniemy na forum 3D Realms, gdzie jeden z jej użytkowników podsumował i opisał historię developingu Duke Nukem Forever.
Duke Nukem Forever ma się dobrze – twierdzą autorzy
Włodarczak Adam, 18 sierpnia 2004, 15:59
Duke Nukem Forever to tytuł, który zasłynął z tego, że... jeszcze na rynku się nie ukazał. Dla przypomnienia, każdy z nas (a przynajmniej większość) czeka na tę grę już pełne 7 lat! Programiści ze studia 3D Realms są mimo wszystko dobrej myśli, wszak podstawa to myśleć pozytywnie. Przedstawiciele tej firmy uspokoili ostatnio zniecierpliwionych fanów, którzy po braku aktualizacji oficjalnej strony internetowej w ostatnich 2 miesiącach, zaczęli snuć kasandryczne wizje. „Yeah! Nadal tutaj jesteśmy!” – zapewniają pracownicy developera. Co to oznacza dla nieśmiertelnego Duke’a? Przypuszczalnie – nic nadzwyczajnego...