Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 lutego 2005, 10:59

Garść informacji na temat Duke Nukem Forever

George Broussard z 3D Realms odwiedził oficjalne forum firmy i udzielił kilku informacji na temat powstającej w ogromnych bólach gry Duke Nukem Forever. Co prawda, większość z Was powątpiewa czy ten program kiedykolwiek pojawi się na rynku, ale póki co nie anulowano prac, więc poniższe ciekawostki możecie uważać za wiążące.

George Broussard z 3D Realms odwiedził oficjalne forum firmy i udzielił kilku informacji na temat powstającej w ogromnych bólach gry Duke Nukem Forever. Co prawda, większość z Was powątpiewa czy ten program kiedykolwiek pojawi się na rynku, ale póki co nie anulowano prac, więc poniższe ciekawostki możecie uważać za wiążące.

  • W Duke Nukem Forever nie pojawi się piła łańcuchowa, którą można było zobaczyć na wczesnych screenshotach. Programiści 3D Realms postanowili z niej ostatecznie zrezygnować.
  • Gra przeznaczona będzie tylko na PC. Broussard nie przewiduje wersji na konsole, zwłaszcza te, najnowszej generacji jak PlayStation 3.
  • W grze będzie istnieć możliwość rozgrywki w dowolnym etapie bez konieczności przechodzenia całości od początku. Oczywiście, ta opcja pojawi się dopiero po pierwszym ukończeniu zmagań.
  • Duke Nukem Forever zawierać będzie profile użytkownika, podobnie jak np. w Halo.
  • W grze na pewno pojawią się znane z Duke Nukem 3D zabawki: broń zmniejszająca a także zamrażająca przeciwników.
  • Panowie z 3D Realms są niechętni jakiejkolwiek lokalizacji gry. Ze względu na rozbudowaną synchronizację tekstów mówionych z ustami poszczególnych postaci, firma najprawdopodobniej zgodzi się tylko i wyłącznie na tzw. „kinową” lokalizację gry, czyli napisy.

Więcej informacji na temat Duke Nukem Forever znajdziecie w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej