Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Gearbox - newsy i ciekawostki (10)

Brothers in Arms: Hell's Highway lepszy o 15-20% od Gears of War
Brothers in Arms: Hell's Highway lepszy o 15-20% od Gears of War

Przemysław Zamęcki, 30 maja 2008, 15:58

W trakcie Ubidays, serwis videogaming247 dotarł do ciekawej wypowiedzi szefa teksańskiej ekipy Gearbox Software. Randy Pitchford opowiadając o swoim najnowszym dziele, czyli Brothers in Arms: Hell’s Highway stwierdził, że gra jakościowo będzie o 15-20% lepsza od Gears of War.

W końcu ktoś widział Duke Nukem Forever w akcji!

Filip Grabski, 29 kwietnia 2008, 09:30

Redaktorzy serwisu Shacknews twierdzą (i są gotowi walczyć z każdym, kto nazwie ich kłamcami), że widzieli gameplay DNF, że gra istnieje i że jest super.

Premiera Brothers in Arms: Hell's Highway w sierpniu
Premiera Brothers in Arms: Hell's Highway w sierpniu

Przemysław Zamęcki, 18 kwietnia 2008, 08:50

Ostatnio jakby nieco przycichło o nowej odsłonie serii Brothers In Arms, a przecież II Wojna Światowa w wirtualnym wydaniu wciąż cieszy się wśród graczy olbrzymią popularnością. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Ubisoft w końcu zdecydował się na podanie ostatecznej (prawdopodobne) daty premiery gry Brothers In Arms: Hell’s Highway.

Czy nowy Duke Nukem trafi na konsole przenośne?

Piotr Doroń, 16 kwietnia 2008, 11:20

Na nowe przygody Księcia czekamy już od wielu, wielu lat. Nie warto ich już nawet liczyć. W każdym z nas tli się ciągle nadzieja, że Duke Nukem Forever przybierze jednak grywalną formę i ukaże się na którejś z platform nowej generacji i/lub pecetach. Holendrzy z serwisu GameRush wydają się wiedzieć nieco więcej.

Oficjalne screenshoty z Aliens: Colonial Marines
Oficjalne screenshoty z Aliens: Colonial Marines

Przemysław Zamęcki, 3 marca 2008, 09:05

Skoro poznaliśmy już część faktów dotyczących rozgrywki w tworzonej przez ekipę Gearbox Software grze Aliens: Colonial Marines, a także mieliśmy szansę obejrzenia niezbyt dobrej jakości skanów, kolejnym etapem poznawania nowej produkcji zwykle jest zapoznanie się z pierwszymi, oficjalnymi screenshotami.

Pierwsze obrazki z Aliens: Colonial Marines
Pierwsze obrazki z Aliens: Colonial Marines

Przemysław Zamęcki, 21 lutego 2008, 11:35

Przy okazji prezentacji okładki najnowszego numeru magazynu Game Informer na jaw wyszła nazwa, pod jaką ukaże się produkowana w studiu Gearbox Software nowa gra o dzielnych marines walczących z krwiożerczymi ksenomorfami.

Aliens: Colonial Marines w planie wydawniczym SEGI

CDP.pl Press Release, 19 lutego 2008, 14:01

Nowy screenshot z Duke Nukem Forever
Nowy screenshot z Duke Nukem Forever

Przemysław Zamęcki, 19 lutego 2008, 08:21

Panom z 3D Realms praca aż pali się w rękach. Co chwila dowiadujemy się nowych szczegółów na temat od dawna oczekiwanego Duke Nukem Forever. Bombardowani jesteśmy kolejnymi, znakomitej jakości screenshotami i filmikami prezentującymi rozgrywkę. Po ponad dziesięciu latach oczekiwania czujemy, że ktoś zaczął w końcu spełniać wszystkie obietnice.

Firma 3D Realms planuje stworzyć konwersje gry Duke Nukem Forever
Firma 3D Realms planuje stworzyć konwersje gry Duke Nukem Forever

Krystian Smoszna, 20 grudnia 2007, 07:34

Istnieje prawdopodobieństwo że posiadacze konsol będą mogli zagrać w Duke Nukem Forever. Twórcy tego programu planują przygotować konwersje na inne platformy sprzętowe, o czym redaktorów brytyjskiego serwisu MCV poinformował Scott Miller z firmy 3D Realms Entertainment.

Już dzisiaj obejrzymy trailer Duke Nukem Forever
Już dzisiaj obejrzymy trailer Duke Nukem Forever

Artur Falkowski, 19 grudnia 2007, 07:39

Gra Duke Nukem Forever zasłynęła jako najdłużej powstająca produkcja w historii, co doprowadziło do tego, że wiele osób zaczęło interpretować dopisek „forever” w tytule, jako czas developingu gry, sądząc, że nowy Duke nigdy się nie ukaże. Twórcy twierdzą, że to nieprawda. Na dowód czego przygotowali krótki trailer, który jeszcze dzisiaj powinien trafić do sieci.

Duke Nukem Forever jednak w 2008 roku?

Przemysław Zamęcki, 17 grudnia 2007, 10:30

Ciekawi jesteście co dzieje się z Księciem? Od ostatnich informacji na temat produkcji Duke Nukem Forever minęły zaledwie trzy tygodnie i już mamy kolejne rewelacje.

Prace nad Duke Nukem Forever zmierzają ku końcowi?

Przemysław Zamęcki, 23 listopada 2007, 10:10

Duke Nukem jest jak Lenin, wiecznie żywy i co jakiś czas dostarcza nam kolejnych plotek na swój temat. Latem tego roku dowiedzieliśmy się, ze 3D Realms szuka pracowników do prac nad grą Duke Nukem Forever, a niejako przy okazji, magazyn GameInformer podzielił się ze światem jednym, niewyraźnym screenem. Chwilę później graczy chcieli uszczęśliwić chińscy piraci, ale koniec końców, nic z tego nie

Samba de Amigo zmierza na Wii
Samba de Amigo zmierza na Wii

Rafał Skierski, 25 września 2007, 19:47

W połowie sierpnia donosiliśmy Wam, że Samba de Amigo, nietypowa gra muzyczna znana z Dreamcasta, może w jakiejś formie trafić na Wii. Wtedy były to jednak niepotwierdzone informacje. Teraz nie mamy już żadnych wątpliwości.

Brothers in Arms: Hell's Highway na PC dopiero w przyszłym roku?
Brothers in Arms: Hell's Highway na PC dopiero w przyszłym roku?

Krystian Smoszna, 12 września 2007, 10:29

Do tej pory wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały, że najnowsza odsłona cyklu Brothers in Arms zostanie wydana w listopadzie, równocześnie na trzy platformy sprzętowe: Xbox 360, PlayStation 3 i PC. Dziś nie jest to już takie pewne. Jeśli wierzyć informacjom zaprezentowanym na łamach internetowego sklepu GameStop, ostatnia z wymienionych edycji doczeka się premiery w przyszłym roku.

Borderlands będzie działać na Xboksach 360 w wersji Core
Borderlands będzie działać na Xboksach 360 w wersji Core

Krystian Smoszna, 29 sierpnia 2007, 09:15

Randy Pitchford – prezes firmy Gearbox Software – pomylił się mówiąc, że najnowszy produkt studia o nazwie Borderlands, będzie potrzebować do działania twardego dysku. Wiadomość ta wprowadziła w zakłopotanie użytkowników konsoli Xbox 360 w wersji Core, która nie dysponuje takim urządzeniem.

GOL na GC 2007: Borderlands
GOL na GC 2007: Borderlands

Krzysztof Gonciarz, 26 sierpnia 2007, 01:26

„Lubimy gry, w których gracz ma do dyspozycji co najmniej 20-25 różnych rodzajów broni. W trakcie prac nad Borderlands postanowiliśmy pójść kilka kroków dalej, dlatego też w naszej grze będzie ponad 500 tysięcy giwer.”

Gra Borderlands będzie potrzebować do działania dysku twardego
Gra Borderlands będzie potrzebować do działania dysku twardego

Krystian Smoszna, 22 sierpnia 2007, 17:51

Nie mamy dobrych wieści dla użytkowników konsol Xbox 360 w wersji Core. Randy Pitchford z firmy Gearbox Software LLC zapowiedział w rozmowie z redaktorem serwisu 1Up, że najnowszy produkt studia – gra Borderlands – będzie potrzebować do działania dysku twardego.

Brothers in Arms: Double Time na Wii po raz kolejny przełożony
Brothers in Arms: Double Time na Wii po raz kolejny przełożony

Rafał Skierski, 21 sierpnia 2007, 21:16

Na początku lipca informowaliśmy Was, że Brothers in Arms: Double Time nie zdąży na wcześniej planowaną wrześniową premierę i ukaże się ponad miesiąc później – 19 października. Niestety, dzisiaj okazało się, że i ta data była dla Ubisoftu zbyt optymistyczna. Gra po raz kolejny została przełożona.

Co się dzieje z grą Heat od Gearbox Software?

Maciej Myrcha, 21 sierpnia 2007, 16:32

Kilka dni temu firma Gearbox Software, znana głównie z serii Brothers in Arms, oficjalnie zaprezentowała swoje nowe dzieło, Borderlands. Gra, opisana wieloma przymiotnikami (w rodzaju rewolucyjny czy przełomowy) z pewnością zwróciła zainteresowanie graczy, jednak osoby śledzące z uwagą zapowiedzi wspomnianej firmy, zastanawia zapewne brak jakichkolwiek nawiązań do gry Heat, opartej na filmie o tym samym tytule.

Gra Borderlands oficjalnie zapowiedziana
Gra Borderlands oficjalnie zapowiedziana

Artur Falkowski, 17 sierpnia 2007, 12:01

Dwa dni temu informowaliśmy o nowej grze firmy Gearbox Software, Borderlands, spodziewając się, że więcej informacji na jej temat pojawi się w trakcie nadchodzących wielkimi krokami targów Games Convention. Okazało się jednak, że już dzień później Take Two oficjalnie zapowiedziało wspomnianą produkcję.

Czy Samba de Amigo trafi do posiadaczy Wii?
Czy Samba de Amigo trafi do posiadaczy Wii?

Marek Grochowski, 17 sierpnia 2007, 11:55

Przed siedmioma laty na europejskim rynku zagościła gra zręcznościowa o sugestywnej nazwie Samba de Amigo. Ta muzyczna produkcja studia Sonic Team święciła największe triumfy na konsoli Dreamcast, a to za sprawą swych nietypowych kontrolerów, grzechotek o nazwie maracas.

Firma Gearbox Software pracuje nad grą Borderlands
Firma Gearbox Software pracuje nad grą Borderlands

Krystian Smoszna, 15 sierpnia 2007, 11:42

Pracownicy firmy Gearbox Software najwyraźniej narzekają na nudę, bo oprócz gier Brothers in Arms: Hell’s Highway i Aliens, tworzą oni jeszcze jedną pierwszoosobową strzelaninę, zatytułowaną Borderlands. Produkt ten zostanie przygotowany z myślą o PeCetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3.

Chińscy piraci
Chińscy piraci "wydali" grę Duke Nukem Forever

Artur Falkowski, 10 lipca 2007, 13:56

Europejscy piraci potrafią działać szybko, jednak to nic w porównaniu z ich chińskimi kolegami po fachu, którzy potrafią prześcignąć nawet twórców i wydać produkcję, zanim ta w ogóle zdąży opuścić studio deweloperskie. To właśnie dzięki nim mamy niepowtarzalną okazję zapoznać się z powstającą od lat grą. Panie i Panowie, Duke Nukem Forever trafił do sklepów!

Twórców gry Duke Nukem Forever nie spotkamy na targach E3
Twórców gry Duke Nukem Forever nie spotkamy na targach E3

Krystian Smoszna, 21 czerwca 2007, 08:24

Firma 3D Realms Entertainment, Inc. nie wybiera się na targi E3 Media & Business Summit, które rozpoczną się 11 lipca bieżącego roku. Zdaniem Joe Sieglera, impreza ta jest wyłącznie stratą czasu i pieniędzy.

Game Informer zaprezentował kolejny obrazek z gry Duke Nukem Forever!
Game Informer zaprezentował kolejny obrazek z gry Duke Nukem Forever!

Krystian Smoszna, 19 czerwca 2007, 08:52

Mamy nie lada gratkę dla wszystkich fanów gry Duke Nukem Forever. Najnowszy numer magazynu Games Informer – ten sam, który dostarczył wieści o trzeciej odsłonie cyklu Fallout – zaprezentował kolejny, fantastyczny obrazek z kultowego dzieła firmy 3D Realms Entertainment, Inc., które w produkcji jest już od dziesięciu lat.

Jak firma Gearbox Software wykorzystuje filmowe licencje?

Radosław Grabowski, 4 czerwca 2007, 14:44

Randy'emu Pitchfordowi z Gearbox Software zawdzięczamy przede wszystkim cykl Brothers in Arms, którego najnowsza odsłona o podtytule Hell's Highway zmierza ku PeCetom oraz konsolom PlayStation 3 i Xbox 360. We wspomnianym studiu myśli się jednak również o innych projektach. Pitchford wspomniał o nich w wywiadzie, udzielonym szwedzkiej redakcji serwisu Gamereactor.

Twórcy Duke Nukem Forever zaostrzają apetyt graczy kolejnym mini-obrazkiem
Twórcy Duke Nukem Forever zaostrzają apetyt graczy kolejnym mini-obrazkiem

Radosław Grabowski, 23 maja 2007, 08:32

Dość duże zamieszanie wśród Internautów wywołał miniaturowy obrazek, opublikowany blisko cztery miesiące temu przez korporację 3D Realms i uznawany za nowy screenshot z Duke Nukem Forever. Teraz na fale globalnego oceanu informatycznego wypłynęła kolejna malutka grafika, przygotowana przez twórców "Księcia".

Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia
Brothers in Arms: Hell's Highway wychodzi z cienia

Radosław Grabowski, 14 maja 2007, 06:55

Pod koniec sierpnia bieżącego roku fani FPS-ów, osadzonych w realiach II Wojny Światowej, będą mieć zajęcie, gdyż wtedy nastąpi premiera Medal of Honor: Airborne. Z myślą o identycznych platformach (PC, PlayStation 3 i Xbox 360) i też w oparciu o Unreal Engine 3.0 powstaje konkurencyjna strzelanina – Brothers in Arms: Hell's Highway. O tej grze było nieco cicho, ale właśnie przerwano milczenie.

Produkcja gry Duke Nukem Forever trwa już dziesięć lat
Produkcja gry Duke Nukem Forever trwa już dziesięć lat

Krystian Smoszna, 30 kwietnia 2007, 09:26

Zdaniem serwisu Computer and Video Games, 27 kwietnia bieżącego roku minęło dokładnie dziesięć lat od oficjalnej zapowiedzi nowej gry firmy 3D Realms Entertainment, zatytułowanej Duke Nukem Forever.

Gearboxity - nowy serwis dla fanów gier firmy Gearbox Software
Gearboxity - nowy serwis dla fanów gier firmy Gearbox Software

Krystian Smoszna, 3 kwietnia 2007, 10:24

Chciałbyś uzyskać więcej informacji na temat gier Aliens, Brothers in Arms: Hell’s Highway, lub dowiedzieć się czegoś o tworzących je ludziach? Teraz masz ku temu doskonałą okazję. Firma Gearbox Software uruchomiła przed kilkoma dniami nową stronę internetową, która dedykowana jest fanom dotychczasowych dokonań tego studia.

Duke Nukem Forever: "Schrzaniliśmy sprawę" - twierdzi firma 3D Realms

Krystian Smoszna, 22 marca 2007, 09:58

Wydawało się, że nigdy tego nie doczekamy, a jednak stało się - firma 3D Realms Entertainment pokajała się publicznie za produkcję gry Duke Nukem Forever. „Schrzaniliśmy sprawę” – twierdzi Scott Miller, który przed kilkoma dniami udzielił wywiadu magazynowi YouGamers.

Jeremy Soule twórcą muzyki do gry Duke Nukem Forever?
Jeremy Soule twórcą muzyki do gry Duke Nukem Forever?

Krystian Smoszna, 19 marca 2007, 08:15

Mamy interesującą wiadomość dla fanów gry Duke Nukem Forever. Popularny kompozytor – Jeremy Soule – zasugerował w rozmowie z redaktorem magazynu IGN, że to właśnie on będzie autorem oprawy muzycznej we wspomnianym wyżej produkcie.

Seria Brothers in Arms zawita na konsolę Nintendo DS
Seria Brothers in Arms zawita na konsolę Nintendo DS

Piotr Doroń, 27 lutego 2007, 15:06

Przed miesiącem przekazaliśmy Wam wiadomość, w której poinformowaliśmy, że organizacja ESRB poddała klasyfikacji nową grę z serii Brothers in Arms, a jednocześnie pierwszą przeznaczoną dla przenośnej konsoli Nintendo DS. Dzisiaj możemy się z Wami podzielić oficjalnymi informacji na jej temat, przedstawionymi przez japoński magazyn Nintendo Power.

Czy obecny w Sieci miniaturowy obrazek to nowy screenshot z Duke Nukem Forever?
Czy obecny w Sieci miniaturowy obrazek to nowy screenshot z Duke Nukem Forever?

Radosław Grabowski, 28 stycznia 2007, 09:55

Świeżych zrzutów ekranowych z nadchodzącej gry Duke Nukem Forever nie widzieliśmy już od ponad siedmiu lat. Tymczasem dziś mamy dla Szanownych Czytelników dość zaskakującą informację, ponieważ na fale globalnego oceanu informatycznego wypłynął właśnie obrazek, elektryzujący gros entuzjastów elektronicznej rozrywki.

Duke Nukem Forever na X360?

Artur Falkowski, 5 stycznia 2007, 15:39

Dawno już nie pojawiały się żadne informacje na temat gry-widma z 3D Realms. Mowa tu oczywiście o Duke Nukem Forever, produkcji, która zapowiadana jest już od ponad dziesięciu lat. Ciągłe przekładanie ujawnienia jej światu połączone z pojawiającymi się co jakiś czas zapewnieniami o trwających pracach sprawiły, że aktualnie w branży nowe wzmianki o niej traktuje się jak dowcip.

3D Realms Entertainment poszukuje pracowników
3D Realms Entertainment poszukuje pracowników

Krystian Smoszna, 2 stycznia 2007, 10:16

Exodus pracowników firmy 3D Realms Entertainment, który miał miejsce pod koniec sierpnia ubiegłego roku, nie wpłynął na spowolnienie procesu produkcji gry Duke Nukem Forever. Włodarze studia zapewniali wówczas, że powierzone „uciekinierom” zadania zostały wykonane, a więc ich dalszy wkład w rozwój programu nie był konieczny. Mimo to, George Broussard i spółka nadal szukają ludzi...

Do Obcych postrzelamy dzięki firmie Gearbox Software
Do Obcych postrzelamy dzięki firmie Gearbox Software

Krystian Smoszna, 16 grudnia 2006, 14:04

Zgodnie z przewidywaniami, koncern SEGA oficjalnie potwierdził wcześniejsze wieści dotyczące twórców gier z Xenomorphami w roli głównej. W czwartek okazało się, że program z gatunku RPG przygotuje Obsidian Entertainment, dziś natomiast dowiedzieliśmy się, że za pierwszoosobową strzelaninę odpowiadać będzie studio Gearbox Software LLC.

Atomowy Książę – (re)aktywacja?

Maciej Myrcha, 1 września 2006, 11:12

Wczorajsza informacja na temat odejścia ze studia 3D Realms programistów stanowiących trzon zespołu pracującego nad Duke Nukem Forever, wywołała sporą burzę na forum serwisu Shacknews, który jako jeden z pierwszych zamieścił te rewelacje. Nic więc dziwnego, iż spowodowało to reakcję ze strony przedstawicieli twórców Atomowego Księcia, aczkolwiek w dość dziwnej formie.

Problemy Atomowego Księcia?

Maciej Myrcha, 31 sierpnia 2006, 12:17

Muszę przyznać bez bicia, iż przy okazji pisania tego newsa, nie mogłem powstrzymać się od uśmiechu. Gra legenda, gra widmo, jedna z najdłuższych produkcji w historii elektronicznej rozrywki, Duke Nukem Forever, może w ogóle nie ukazać się na rynku.

Gearbox Software wyraziło zainteresowanie konsolą Nintendo Wii

Piotr Doroń, 31 lipca 2006, 17:00

Autorzy serii Brothers in Arms, firma Gearbox Software, ogłosiła, że konsola Nintendo Wii wzbudziła ich ciekawość i najprawdopodobniej już niebawem poznamy tytuł pierwszej gry powstającej w ich studiach z myślą o tym sprzęcie.

Nie będzie premii za Duke Nukem Forever!
Nie będzie premii za Duke Nukem Forever!

Bartłomiej Kossakowski, 14 czerwca 2006, 07:25

W ostatni weekend wiele serwisów informacyjnych, w tym nasz, zamieściło wiadomość na temat premii przewidzianej dla autorów gry Duke Nukem Forever za szybsze zakończenie prac nad tym tytułem. Przedstawiciel firmy 3D Realms rozwiał jednak nadzieje wszystkich oczekujących na pojawienie się gry w sklepach przed końcem tego roku.

Premia za szybsze (!) ukończenie Duke Nukem Forever

Bartłomiej Kossakowski, 10 czerwca 2006, 16:49

Powstająca od blisko dziesięciu lat gra Duke Nukem Forever być może w końcu doczeka się premiery. Co sprawi, że deweloperzy przyspieszą pracę? Oczywiście, jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze!

Duke Nukem Forever - premiera w 2007 roku?
Duke Nukem Forever - premiera w 2007 roku?

Krystian Smoszna, 16 maja 2006, 12:14

W przyszłym roku minie dokładnie dziesięć lat od pierwszej, oficjalnej zapowiedzi gry Duke Nukem Forever. Czy ta okrągła rocznica zostanie uhonorowana wydaniem programu? Redaktorzy renomowanego magazynu PC Gamer twierdzą, że tak.

Duke Nukem Forever odniesie ogromny sukces w krótkim czasie po swojej premierze

Maciej Myrcha, 14 maja 2006, 17:16

Na początek zagadka - zgadnijcie, któż mógł wypowiedzieć te, jakże pełne wiary w najdłużej tworzoną grę wszechczasów, słowa? Mała podpowiedź - z tych samych ust często padało stwierdzenie "gra pojawi się na rynku, wtedy, gdy będzie gotowa". Tak jest drodzy Czytelnicy, autorem tej złotej myśli jest sam Scott Miller, CEO 3D Realms.

Premiera BiA: Hell's Highway przesunięta o ponad pół roku

Piotr Doroń, 11 maja 2006, 10:30

Jak ktoś już trafnie zauważył, targo E3 to nie tylko dobre wiadomości. Mianowicie, francuski koncern UbiSoft ogłosił, iż premiera najnowszej części serii Brothers in Arms nie nastąpi w trakcie tegorocznych wakacji.

Co tam u Atomowego Księcia Forever słychać?

Maciej Myrcha, 13 kwietnia 2006, 10:33

W majowym numerze Computer Games Magazine, obok bogatej zapowiedzi FPSa Prey, tworzonego przez firmy 3D Realms oraz Human Head Studios, znajdą się także informacje na temat dłuuugo oczekiwanej gry Duke Nukem Forever. Niestety, wiadomości te nie nastrajają optymistycznie.

Brothers in Arms 3 – wersja na Xboxa 360 potwierdzona
Brothers in Arms 3 – wersja na Xboxa 360 potwierdzona

Karolina Talaga, 8 marca 2006, 12:41

Dwa dni temu pisaliśmy, że na łamach francuskiej witryny Xbox-360.fr pojawiły się obrazki przedstawiające grę Brothers in Arms 3 w wersji przeznaczonej na najnowszą platformę firmy Microsoft. Wówczas nie wiedzieliśmy jeszcze, czy powyższa informacja okaże się prawdziwa. Dziś koncern Ubisoft, wydawca programu, potwierdził powyższe rewelacje.

Duke Nukem żyje i ma się dobrze

Daniel Kazek, 2 lutego 2006, 11:17

Czy dane nam będzie kiedykolwiek uruchomić legendarną na swój sposób produkcję Duke Nukem Forever? Ci którzy już dawno w to zwątpili, być może ponownie obdarzą twórców kredytem zaufania. Serwisowi 1UP udało się namówić na rozmowę George'a Broussarda, który opowiada m.in. o postępach w pracach nad projektem...

Poradnik: Brothers in Arms: Earned in Blood

Redakcja GRYOnline.pl, 9 listopada 2005, 21:04

Poradnik do gry Brothers in Arms: Earned in Blood zawiera dokładny opis przejścia wszystkich rozdziałów poprzedzony licznymi poradami do tyczącymi rozgrywki, przedstawieniem broni dostępnej graczowi oraz tej, którą dysponują przeciwnicy.

Brothers in Arms: Earned in Blood już w polskich sklepach

Cenega Press Release, 21 października 2005, 16:15