autor: Rafał Skierski
Brothers in Arms: Double Time na Wii po raz kolejny przełożony
Na początku lipca informowaliśmy Was, że Brothers in Arms: Double Time nie zdąży na wcześniej planowaną wrześniową premierę i ukaże się ponad miesiąc później – 19 października. Niestety, dzisiaj okazało się, że i ta data była dla Ubisoftu zbyt optymistyczna. Gra po raz kolejny została przełożona.
Na początku lipca informowaliśmy Was, że Brothers in Arms: Double Time nie zdąży na wcześniej planowaną wrześniową premierę i ukaże się ponad miesiąc później – 19 października. Niestety, dzisiaj okazało się, że i ta data była dla Ubisoftu zbyt optymistyczna. Gra po raz kolejny została przełożona.
Demiurge Studios oraz Gearbox Software przedstawiły przy okazji trochę szczegółów na temat Double Time. Tytuł ten będzie zawierał w sobie dwa tytuły znane z konsol poprzedniej generacji - Brothers in Arms: Earned in Blood oraz Brothers in Arms: Road to Hill 30, które nie ukazały się dotąd na stacjonarnych konsolach Nintendo (Gamecube/Wii). Nowością będzie tu oczywiście pełne wykorzystanie kontrolerów do najnowszej maszynki Big N – przy ich pomocy będziemy mogli namierzać, strzelać, rzucać granatami, czy też dowodzić grupą żołnierzy odpowiednio wymachując Wii-mote’em i Nunchuckiem.
Double Time będzie napędzał Unreal Engine - ten sam, który został użyty w przypadku Earned in Blood oraz Road to Hill 30 w wersjach na pierwszego Xboxa. Datę premiery przełożono niestety na 23 listopada. Miejmy nadzieję, że będzie to już ostateczny termin.