Plany Take-Two na rok podatkowy 2003.....A gdzie Duke Nukem Forever?
Firma Take-Two Interactive Software, Inc. przedstawiła raport finansowy za trzeci kwartał (zakończony 31 lipca) swego roku podatkowego 2002. Firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Przychód netto wyniósł 122.5 miliona dolarów co jest o 51% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, tj. 81,3 miliona dolarów. Z czego zysk netto wyniósł 4,8 miliona dolarów (0,12 dolara na akcję), poprzednio firma przyniosła stratę w wysokości 665 tysięcy dolarów (0.02 dolara na akcję). Tyle słowem wstępu, Take-Two ma się wyśmienicie, przejdźmy jednak do tego co nas najbardziej interesuje, tj. planowanych gier na przyszły rok. Co ciekawe wśród całego grona interesujących tytułów (które wymienię poniżej) nie ma wielce oczekiwanej produkcji (proszę bez żadnych śmiechów :-) Duke Nukem Forever. Oznacza to prawdopodobnie, że gra wyjdzie najwcześniej pod sam koniec przyszłego roku (nie wcześniej niż
Firma Take-Two Interactive Software, Inc. przedstawiła raport finansowy za trzeci kwartał (zakończony 31 lipca) swego roku podatkowego 2002. Firma osiągnęła bardzo dobre wyniki finansowe. Przychód netto wyniósł 122.5 miliona dolarów co jest o 51% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, tj. 81,3 miliona dolarów. Z czego zysk netto wyniósł 4,8 miliona dolarów (0,12 dolara na akcję), poprzednio firma przyniosła stratę w wysokości 665 tysięcy dolarów (0.02 dolara na akcję). Tyle słowem wstępu, Take-Two ma się wyśmienicie, przejdźmy jednak do tego co nas najbardziej interesuje, tj. planowanych gier na przyszły rok. Co ciekawe wśród całego grona interesujących tytułów (które wymienię poniżej) nie ma wielce oczekiwanej produkcji (proszę bez żadnych śmiechów :-) Duke Nukem Forever. Oznacza to prawdopodobnie, że gra wyjdzie najwcześniej pod sam koniec przyszłego roku (nie wcześniej niż na przełomie października i listopada) lub nawet w roku 2004.
Co się zaś tyczy reszty gier znajdujących się w planach Take-Two, to w październiku do sklepów poleci Grand Theft Auto: Vice City w wersji na konsolę PlayStation 2; następnie Conflict: Desert Storm na PlayStation 2, PC i Xbox, Stronghold Crusader na PC; Spec Ops: Airborne Commando oraz Austin Powers Pinball na konsolę PlayStation.
Na przełomie jesieni i zimy w sprzedaży znajdą się również Midnight Club 2 na PlayStation 2, PC oraz Xbox; Serious Sam: Gold na PC; State of Emergency oraz Serious Sam na konsolę Xbox; MTV's Celebrity Deathmatch na wszystkie platformy sprzętowe; Grand Theft Auto Compilation w wersji na PlayStation, a także kolekcja trzech gier Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2 oraz Grand Theft Auto: London '69.
W czasie późniejszym planowane są premiery kolejnych tytułów z serii Grand Theft Auto, Max Payne, Midnight Club, Oni, Smuggler's Run, Hidden and Dangerous oraz Railroad Tycoon.
Co się jeszcze tyczy „nieszczęsnego” Duke Nukem Forever w telefonicznej rozmowie przedstawiciel Take-Two tak wyraził się o jego braku w planach firmy: „We remain confident in the project, we have not included it in our guidance. We will continue to update you”.
Raport finansowy firmy Take-Two Interactive Software, Inc. za trzeci kwartał roku podatkowego 2002. Na koniec dodam jeszcze, że cała powyższa oferta firmy dotyczy rynku amerykańskiego.