Star Wars Outlaws i Black Myth: Wukong zrobią użytek z technologii Nvidia DLSS 3.5 oraz ray tracingu. Zobacz nowe filmy z gier
Firma Nvidia ujawniła kolejne produkcje, które w najbliższych miesiącach trafią do i tak już pokaźnej grupy gier korzystających z technologii DLSS 3 oraz ray tracingu.
W przyszłym tygodniu w San Francisco odbędzie się coroczna konferencja GDC (Game Developers Conference), na której – podobnie jak w poprzednich latach – pojawi się m.in. firma Nvidia. Amerykański gigant technologiczny nie zamierza jednak czekać na start wydarzenia i już teraz wystosował kilka ciekawych ogłoszeń.
Najważniejsza z punktu widzenia graczy informacja dotyczy nowych produkcji, które w kolejnych miesiącach dołączą do grupy ponad 500 tytułów obsługujących DLSS 3.5 oraz ray tracing. Jednym z nich będzie wyczekiwane Star Wars: Outlaws od studia Ubisoft Massive.
Nvidia nawiązała współpracę z firmami Ubisoft i LucasFilm Games, aby zapewnić graczom Star Wars: Outlaws możliwie najlepsze wrażenia na PC, dzięki wykorzystaniu przełomowych technologii procesorów graficznych GeForce RTX w celu ulepszenia grafiki, zwiększenia wydajności i zapewnienia jeszcze większej responsywności rozgrywki – czytamy we fragmencie komunikatu.
Przy okazji firma udostępniła krótki, acz widowiskowy materiał ze Star Wars: Outlaws.
Oprócz produkcji studia Ubisoft Massive z dobrodziejstw Nvidii skorzysta także Black Myth: Wukong, świetnie zapowiadająca się gra akcji z otwartym światem. Z informacji przekazanych przez Amerykanów dowiadujemy się, że tytuł ten będzie obsługiwać DLSS 3,5 oraz funkcje ray reconstruction i full ray tracing (ten ostatni znany jest także jako path tracing i został zaimplementowany m.in. w Cyberpunk 2077).
W przypadku Black Myth: Wukong również otrzymaliśmy nowy trailer.
Na liście gier, które wspierać będą DLSS 3 i ray tracing, znalazły się też Naraka: Bladepoint oraz Portal. Warto przypomnieć, że 26 marca ta druga funkcja zostanie wprowadzona do Diablo IV.