Współtwórca Wiedźmina 3 i Cyberpunka 2077 zakłada studio i szykuje mroczne RPG
Konrad Tomaszkiewicz (reżyser gry Wiedźmin 3: Dziki Gon) szykuje kolejne RPG w klimatach dark fantasy. Projekt powstaje w świeżo założonym studiu Rebel Wolves.
- Konrad Tomaszkiewicz założył własne studio wraz z innymi byłymi pracownikami CD Projekt RED.
- Pierwszym projektem zespołu Rebel Wolves będzie wysokobudżetowe RPG w klimatach dark fantasy.
Oficjalnej zapowiedzi czwartej wirtualnej przygody w świecie Geralta z Rivii raczej nie ma się co spodziewać w najbliższym czasie, ale reżyser Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu szykuje własne RPG w klimatach mrocznego fantasy wraz z nowym studiem.
Chodzi o Konrada Tomaszkiewicza, który w zeszłym roku opuścił CD Projekt RED w związku z dochodzeniem w sprawie mobbingu. Po tym Polak założył własny zespół Rebel Wolves.
Konrad [Tomaszkiewicz – przyp. autora], wiedziony pragnieniem zbudowania pełnego pasji zespołu zajmującego się kreowaniem tętniących życiem wirtualnych światów, wypełnionych po brzegi silnymi emocjami i unikalnymi doświadczeniami, stworzył wizję nowego studia, którego wspólnym celem jest robienie rzeczy inaczej, stawiając jednocześnie zespół na pierwszym miejscu.
Może Cię zainteresować:
Oprócz Tomaszkiewicza pracę w studiu znalazło kilku innych twórców powiązanych z trzecim Wiedźminem, w tym Bartłomiej Gaweł (dyrektor artystyczny „trójki”), Daniel Sadowski (reżyser projektu pierwszej części serii) oraz scenarzysta Jakub Szamałek (który maczał palce także przy Cyberpunku 2077 i Wojnie krwi).
Rebel Wolves o grach wideo: sztuka, ambicje i swoboda
Jak czytamy w oświadczeniu na stronie studia, ambicją zespołu jest tworzenie „niezapomnianych historii i wzbudzanie głębokich emocji”.
- Pierwszym projektem Rebel Wolves ma być wysokobudżetowa gra RPG na technologii Unreal Engine 5 w klimatach dark fantasy.
- Tytuł ma być pierwszą częścią „sagi”. Grafika udostępniona przez twórców (zamieszczona poniżej) sugeruje, że możemy liczyć na obecność w niej nieludzkich postaci, w tym wampira (głównego bohatera?).
- Rebel Wolves wyłożyło też swoją filozofię tworzenia gier. Według studia mają być one „sztuką” (co oznacza, że muszą mieć „ambicję”), dawać zabawę oraz stawiać na interaktywność (tj. oferować jak najwięcej swobody).
- W innym miejscu Jakub Szamałek zapewnił, że Rebel Wolves nie zamierza podążać za „trendami i cyframi”, lecz skupić się na tworzeniu dzieł, które zostaną zapamiętane.
Warto dodać, że firma zarejestrowała też nazwę Dawnbreaker (via Tom Henderson). Możemy więc założyć, tak właśnie będzie się zwać debiutancki projekt polskiego dewelopera.