Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 listopada 2024, 13:44

Realistyczny symulator życia InZOI został opóźniony, ale w końcu ma dokładną datę debiutu we wczesnym dostępie

InZOI zostało opóźnione na 2025 rok. Producent gry twierdzi, że studio potrzebuje więcej czasu na uwzględnienie opinii graczy.

Źródło fot. inZOI
i

Koreański symulator życia inZOI miał zadebiutować we wczesnym dostępie jeszcze przed końcem tego roku. Pomimo deklaracji składanych jeszcze pod koniec zeszłego miesiąca, te plany uległy zmianie.

Producent Hyungjun „Kjun” Kim poinformował dziś na oficjalnym kanale Discord, że premiera inZOI została opóźniona. Nie ma jednak tego złego, gdyż poznaliśmy nową, konkretną datę wydania gry – 28 marca 2025 r.

Źródło: inZOI
Źródło: inZOI

W wyjaśnieniach tej decyzji Kjun zaznaczył:

Do fanów inZOI na całym świecie,

Po pierwsze, chciałbym wyrazić moją najszczerszą wdzięczność wszystkim naszym fanom. Wasza ogromna miłość i niezachwiane wsparcie znaczą dla nas wszystko. Szczególnie wzruszyło mnie wspaniałe przyjęcie, jakie otrzymaliśmy na targach gamescom. Widok wszystkich tworzących tak wyjątkowe Zois podczas naszego okresu demonstracyjnego „inZOI: Character Studio” był naprawdę inspirujący.

Na początku nie byliśmy pewni, czy udostępnić „Canvas” światu, nie wiedząc, ile osób faktycznie z niego skorzysta. Jednak frekwencja była niesamowita, wraz z niewiarygodną liczbą przesłanych projektów. Obserwowanie takiego zaangażowania przyniosło nam wiele radości i inspirujące było zobaczyć, jak głęboko ludzie związali się z inZOI. Wasz odzew i opinie uświadomiły nam, jaką mamy odpowiedzialność, aby zapewnić graczom jak najpełniejsze doświadczenie.

Ta wiadomość dotyczy tej właśnie świadomości. Po zapoznaniu się z Waszymi opiniami na temat inZOI: Character Studio i przeanalizowaniu mnóstwa danych z naszych różnych testów gry, podjęliśmy decyzję o udostępnieniu inZOI w ramach wczesnego dostępu 28 marca 2025 r. Przepraszamy, że nie możemy udostępnić Wam gry wcześniej, ale decyzja ta odzwierciedla nasze zaangażowanie w zapewnienie inZOI jak najlepszego startu.

Mówi się, że wychowanie dziecka do dorosłości zajmuje najwięcej czasu, ponieważ ludzie muszą być przygotowani na przetrwanie i dostosowanie się do ciągle zmieniającego się otoczenia. Dodatkowa miłość i opieka, które są wymagane do właściwego wychowania dziecka, to sposób, w jaki widzę naszą podróż z inZOI — grą, którą będziemy wspólnie pielęgnować od jej narodzin w ramach wczesnego dostępu. Ta zmiana daty premiery odzwierciedla nasze zaangażowanie w zapewnienie inZOI mocniejszych podstaw, abyśmy mogli wspólnie wyruszyć w tę podróż w najlepszy możliwy sposób.

Do daty premiery będziemy nadal ulepszać obszary, które wymagają uwagi, starając się stworzyć grę, która naprawdę oddaje istotę symulacji życia. Naszym celem jest dostarczenie doświadczenia, z którego fani będą mogli cieszyć się przez wiele lat. Będziemy Was informować o postępach w rozwoju i mamy nadzieję, że będziecie nam towarzyszyć w tej podróży w kierunku wczesnego dostępu do inZOI i dalej. Dziękujemy.

Z miłością,

Kjun

Informacja ta może budzić niepokój – pamiętamy o bliźniaczych deklaracjach towarzyszących ostatecznemu anulowaniu Life by You od studia Paradox, który miał stać się nową konkurencją dla The Sims. Różnica jest jednak taka, że inZOI było już udostępnione graczom w postaci dema trybu tworzenia postaci dostępnego w sierpniu oraz w swojej dotychczasowej, pełnej okazałości możliwe do przetestowania na targach gamescom 2024.

Wszystkie te fakty wskazują na to, że to opóźnienie premiery wczesnego dostępu inZOI nie jest jeszcze tak poważnym powodem do zmartwień. Sytuacja wymaga jednak uważnego śledzenia przez najbliższe 5 miesięcy.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej