Narzekaliście na zbyt rozochocone postacie w Baldur's Gate 3? Niespodzianka, przyczyną był bug
Okazuje się, że wyjątkowe rozochocenie towarzyszy w Baldur’s Gate 3 było błędem. Twórcy naprawiają kolejne postacie, tak aby romanse wymagały więcej czasu i wysiłku.
Wersja 1.0 Baldur's Gate III okazała się gigantycznym sukcesem – zarówno gracze, jak i recenzenci zachwycali się jakością tej gry. Nie wszystko było jednak w niej idealnie dopracowane, więc od premiery studio Larian wypuściło już sporo mniejszych i większych patchów. Okazuje się, że wśród wykrytych błędów był ten, który powodował, że towarzysze mieli zbyt dużą ochotę na zaciągnięcie naszej postaci do łóżka.
- Od premiery wielu graczy żartowało z tego, jak bardzo rozochoceni są towarzysze. Romanse z tymi postaciami nie wymagały większego wysiłku. Zwłaszcza Gale zawsze był o krok od wskoczenia nam do łóżka.
- Większość graczy uznała, że taki stan rzeczy jest celowy, ale okazuje się, że autorzy wcale tego nie planowali. W wersji 1.0 gry znalazł się błąd, który wywoływał mocne obniżenie wymogów romansowania.
- Od premiery studio Larian naprawiło już ten problem dla części z towarzyszy, a poprawki dla pozostałych bohaterów są w drodze.
- Deweloperzy potwierdzili również, że najbardziej dotkniętą tym błędem postacią był właśnie Gale.
- Wielu graczom nie przeszkadzało łatwe romansowanie, ale Larian naprawia ten błąd, bo rozwój takich relacji ma wymagać wysiłku i czasu.
Przypomnijmy, że wersja 1.0 Baldur’s Gate 3 zadebiutowała na PC 3 sierpnia. Wydanie na PlayStation 5 ukaże się 6 września. W sieci pojawiły się już pierwsze materiały wideo z edycji na PS5, pokazujące w akcji różne tryby graficzne przygotowane przez autorów.
Twórcy pracują również nad edycją na Xboksa Series S i Xboksa Series X, która ma zostać wydana później w tym roku (w okresie wrzesień-listopad).
- Recenzja Baldur’s Gate 3 – RPG na dychę i na lata
- Baldurs Gate 3 – poradnik do gry
- Oficjalna strona studia Larian