Dragon Ball: Sparking! ZERO podbił Europę i Amerykę. Bandai Namco chwali nadzwyczajną sprzedaż gry
Dragon Ball Sparking! ZERO sprzedał się znakomicie, zwłaszcza w Europie i Ameryce, i zapewnił firmie Bandia Nammco udaną pierwszą połowę roku fiskalnego.
Dragon Ball: Sparking! ZERO to ogromny hit dla Bandai Namco. W najnowszym raporcie finansowym wydawca podsumował pierwszą połowę bieżącego roku fiskalnego (kończącego się w marcu 2025 roku). Firma znacznie przebiła nie tylko wyniki sprzed roku, ale też własne prognozy.
Oczywiście to nie tylko zasługa nowego Budokai Tenkaichi. Elden Ring wraz z dodatkiem Shadow of the Erdtree również poradziły sobie wyśmienicie w minionym kwartale fiskalnym (zakończonym we wrześniu).
Niemniej nie sposób przecenić wkład Sparking! ZERO. Już po 24 godzinach od premiery tytuł zakupiono 3 miliony razy i był to najlepszy debiut gier na licencji Dragon Balla w historii Steama. Teraz Bandai Namco chwali się, że sprzedaż najnowszej gry o smoczych kulach była „nadzwyczajna”, przy czym 90% kopii stanowią egzemplarze zakupione w Europie oraz Ameryce Północnej. W zasadzie nie powinno to dziwić, bo Dragon Ball od dawna jest fenomenem także poza Japonią.
Wydawca nie zdradził jeszcze dokładnych wyników sprzedaży, poza wcześniej wspomnianym osiągniąciem z dnia premiery.