Black Myth: Wukong przenosi się na UE5; rozgrywka nadal zachwyca
Produkcja Black Myth: Wukong została przeniesiona na Unreal Engine 5, co pozwoli podnieść jakość grafiki. Najnowsze wideo prezentujące rozgrywkę ponownie zachwyca.

- Black Myth: Wukong zostało przeniesione na Unreal Engine 5.
- Gra wykorzysta na PC technologię DLSS.
Rok temu chińskie studio Game Science pokazało światu nadchodzącą produkcję Black Myth: Wukong, która zachwyciła wielu graczy. Wczoraj zadebiutował nowy zwiastun, który przedstawia grę po tym, jak przeniesiono ją na Unreal Engine 5.
Zwiastun poza przedstawieniem rozgrywki m.in. w śnieżnej lokacji, informuje także o dodaniu wsparcia dla technologii Nvidia DLSS, co pozwoli na osiągnięcie lepszej jakości obrazu korzystając z upscalingu bez zbędnego obciążania karty graficznej. Black Myth: Wukong będzie także wspierać RTX, choć o szczegółach mamy zostać poinformowani w innym terminie.
Tytuł trafi prawdopodobnie do sprzedaży na PC, PS5 i Xboksie Series X|S w 2022 roku.