YouTube - sprzęt i technologie (4)
Śródziemie: Cień Mordoru - YouTuberom oferowano kod recenzencki w zamian za promocję gry
Kamil Zwijacz, 8 października 2014, 12:45
Jakiś czas temu YouTuber TotalBiscuit otrzymał kontrowersyjną propozycję współpracy przy promowaniu gry Śródziemie: Cień Mordoru (Middle-earth: Shadow of Mordor) od firmy PR-owej Plaid Social Labs. W zamian za przedpremierowy kod na PC-tową wersję gry, on i inni użytkownicy popularnego serwisu z materiałami wideo, mieli w pozytywny sposób promować produkcję studia Monolith Productions.
Aktualizacja 2.0 systemu PS4 – aplikacja YouTube i funkcja Share Play
Michał Jodłowski, 12 sierpnia 2014, 22:01
W czasie konferencji prasowej firmy Sony Computer Entertainment na targach Gamescom, podane zostały szczegóły dotyczące wersji 2.0 systemu konsoli PlayStation 4. Największymi nowościami są: wyszukiwanie przyjaciół przy użyciu ich imienia i nazwiska, możliwość wrzucania filmików prosto do serwisu YouTube, a także funkcja Share Play, pozwalająca na grę ze znajomymi, którzy nawet nie posiadają danej gry. Zapowiedziano również PlayStation TV – urządzenie pozwalające m.in. na strumieniowanie rozgrywki z konsoli PS4 do dowolnego telewizora w danym domostwie.
Call of Duty: Advanced Warfare i Mortal Kombat X zdominowały YouTube w ostatnim kwartale
Krzysztof Mysiak, 4 sierpnia 2014, 09:44
Ze statystyk opublikowanych przez firmę Google wynika, że pierwszy zwiastun gry Call of Duty: Advanced Warfare był najczęściej oglądanym trailerem w serwisie YouTube w minionym kwartale. Popularnością cieszył się również filmik towarzyszący oficjalnej zapowiedzi Mortal Kombat X (miejsce trzecie).
Twitch kupiony przez Google za miliard dolarów?
Krzysztof Mysiak, 25 lipca 2014, 09:23
Serwis VentureBeat poinformował, że serwis Twitch został ostatecznie kupiony przez YouTube (należący do firmy Google) za około miliard dolarów. Wiadomość pochodzi od anonimowych źródeł bliskich sprawie – uczestnicy rzekomej transakcji nie skomentowali tych doniesień.
[Plotka] YouTube wykupi Twitch za ponad miliard dolarów?
Krzysztof Mysiak, 19 maja 2014, 11:00
Serwisy Variety i The Wall Street Journal podały informację, że firma YouTube prowadzi rozmowy z Twitch Interactive na temat wykupienia tej drugiej za ponad miliard dolarów. Jednak między oboma źródłami nie ma zgodności co do tego, czy negocjacje dopiero się zaczęły, czy też transakcja zostanie ogłoszona już niebawem.
Divinity: Grzech Pierworodny znowu zalicza opóźnienie
Artur Raciborski, 4 lutego 2014, 10:38
Belgijska firma Larian Studios poinformowała, że premiera jej najnowszej gry Divinity: Grzech Pierworodny odbędzie się wiosną tego roku. Deweloper doniósł, że nie zdąży wydać swojego najnowszego dzieła w tym miesiącu, tak jak początkowo planowano.
Electronic Arts również płaciło YouTuberom za promowanie swoich produktów? – kolejne plotki
Artur Raciborski, 22 stycznia 2014, 12:35
Zaledwie wczoraj poinformowaliśmy o tym, że Microsoft mógł płacić autorom filmów na YouTube za reklamowanie konsoli Xbox One. Wygląda na to, że Electronic Arts robi dokładnie to samo ze swoimi grami. W obu przypadkach autorom filmów nie można było zdradzać powiązań z wydawcami ani żadnych szczegółów umowy.
Microsoft zapłacił YouTuberom za promowanie Xboksa One – plotka
Łukasz Szliselman, 21 stycznia 2014, 10:56
Wiele wskazuje na to, że Microsoft płacił autorom filmów publikowanych na YouTube na kanałach grupy Machinima za reklamowanie gier na Xboksa One. Kampania została przeprowadzona po cichu – YouTuberom nie wolno było zdradzać swoich powiązań z wydawcą.
Extra Credits z polskimi napisami – poznaj kulisy branży gier
Łukasz Szliselman, 9 stycznia 2014, 12:59
Extra Credits, czyli seria krótkich filmów poświęconych grom wideo jako medium, doczekała się porządnego tłumaczenia. Polskie napisy przygotowuje współproducent gry Lords of the Fallen, Błażej Żywiczyński, wraz z Piotrem Łopaciukiem.
YouTube zmienia zasady publikacji materiałów wideo z gier. Monetyzacja let's playów zostaje ograniczona
Kamil Zwijacz, 12 grudnia 2013, 10:23
Serwis YouTube zmienił zasady publikowania nieobrobionych materiałów wideo z gier, ograniczając możliwość zarabiania na takich nagraniach. Oberwało się przede wszystkim osobom nagrywającym let's playe, ale swoją pomoc zaoferowało już kilku deweloperów, w tym Blizzard Entertainment, Capcom czy też Ubisoft.
Najpopularniejsze filmy z gier w serwisie YouTube w 2013 roku
Łukasz Szliselman, 11 grudnia 2013, 12:58
Roczne podsumowanie serwisu YouTube pozwala zorientować się, które filmy związane z grami cieszyły się największą popularnością w 2013 roku. Okazuje się, że gracze najbardziej zainteresowani byli zapowiedziami PlayStation 4 oraz Grand Theft Auto V.
Mass Effect 3 z fanowskim zakończeniem uwzględniającym wybory z gry
Łukasz Szliselman, 24 września 2013, 10:26
Na YouTube pojawił się film ukazujący fanowskie zakończenie Mass Effect 3. Spośród innych tego typu przedsięwzięć wyróżnia się on tym, że uwzględnia wcześniejsze dokonania gracza. Czy według Was taki finał „trójki” byłby lepszy od oryginalnego?
Świętuj z nami 20-lecie The Settlers! Konkurs na GRYOnline.pl!
Maciej Jałowiec, 5 lipca 2013, 17:15
Z okazji dwudziestych urodzin serii The Settlers, wraz z twórcami tego cyklu zapraszamy do udziału w konkursie, gdzie możecie zdobyć m. in. telefon Samsung Galaxy S4, tablet Asus Google Nexus 7 i prestiżową obecność w grze The Settlers Online!
YouTube - raport dotyczący aktywności graczy na serwisie
Kamil Zwijacz, 2 lipca 2013, 11:03
Gracze stanowią spory odsetek widzów serwisu YouTube. W związku z tym firma Google przeprowadziła badania dotyczące ich aktywności. Właśnie opublikowano wyniki.
Nintendo zarobi na Let's Play'owcach
Kamil Zwijacz, 17 maja 2013, 09:07
Firma Nintendo poinformowała, że będzie zamieszczać specjalne reklamy w nagraniach na serwisie YouTube, które wykorzystują ich produkcje. Oznacza to mniej więcej tyle, że zyski z materiałów typu Let's Play wpływać będą na konto wydawcy, a nie autorów nagrań.
PlayStation Polska TV – oficjalny program przeznaczony dla rodzimych graczy
Michał Kułakowski, 16 września 2012, 14:20
Sony Computer Entertainment Polska rozpoczęło produkcję telewizyjnego programu PlayStation Polska TV, dostępnego w serwie YouTube. Jest on skierowany do rodzimych graczy i skupia się na przedstawieniu najważniejszych informacji związanych z marką PlayStation.