Najciekawsze materiały do: StarCraft II: Heart of the Swarm
StarCraft II: Heart of the Swarm - poradnik do gry
poradnik do gry25 marca 2013
Poradnik - solucja do gry Starcraft II: Heart of the Swarm szczegółowo opisuje komplet 20 zadań dedykowanych kampanii dla pojedynczego gracza. Opisane zostały również osiągnięcia związane z każdą z misji, a szereg załączonych map ułatwi nawigację.
Recenzja gry StarCraft II: Heart of the Swarm - dodatek godny Królowej Ostrzy
recenzja gry19 marca 2013
Światowa premiera 12 marca 2013. Blizzard znowu strzela w dziesiątkę. Na rozszerzenie do świetnego StarCrafta II czekaliśmy długo, ale cierpliwość graczy została nagrodzona. Heart of the Swarm to produkt bardzo udany, zarówno po stronie kampanii singlowej, jaki i trybu dla wielu graczy.
Zmierzch StarCraft 2 - Blizzard ogranicza wsparcie do minimum
wiadomość16 października 2020
Po dziesięciu latach od premiery StarCraft 2: Wings of Liberty firma Blizzard Entertainment podjęła decyzję o ograniczeniu wsparcia dla tej produkcji. Deweloperzy nie będą już tworzyli nowej płatnej zawartości do systemu mikrotransakcji – skrzyń z przedmiotami kolekcjonerskimi oraz dowódców.
AI w czołówce najlepszych graczy StarCraft 2
wiadomość31 października 2019
Sztuczna inteligencja AlphaStar ma na swoim koncie kolejny sukces w grze StarCraft II. Dzieło należącego do firmy Google zespołu DeepMind zdołało dobić do najwyższej rangi w strategii Blizzarda, tym samym deklasując 99,8% graczy.
Blizzard potwierdza skasowanie projektów i utratę deweloperów
wiadomość29 października 2019
W ostatnich miesiącach z firmy Blizzard Entertainment odeszło trzech doświadczonych deweloperów - Dustin Browder, Eric Dodds oraz Jayson Chayes. Wymienieni twórcy w przeszłości pełnili ważne role przy takich projektach jak StarCraft 2, Heroes of the Storm czy Hearthstone.
- AI AlphaStar od Google zmiażdżyło profesjonalnych graczy StarCraft 2 2019.01.25
- BlizzCon 2018 - Zeratul nowym dowódcą do trybu współpracy w StarCraft 2 2018.11.03
- StarCraft 2 – płatne mody w Salonie Gier 2018.04.24
- StarCraft II dostępne za darmo 2017.11.15
- StarCraft II adoptuje model free-to-play 2017.11.03
- Efektowny zwiastun StarCraft Universe i start otwartej bety 2016.07.28
- StarCraft II: Legacy of the Void to nie koniec StarCrafta II 2015.11.07
Dlaczego wydajemy pieniądze na mikropłatności i lootboxy?
artykuł18 marca 2019
Nienawidzimy lootboksów, DLC i mikropłatności w grach, a tymczasem firmy, które proponują je w swoich produkcjach, notują rekordowe wyniki finansowe. Dlaczego ciągle to robimy? Dlaczego wciąż dajemy się wodzić za nos „pazernym wydawcom”?
- Badamy źródła hejtu – dlaczego gracze w sieci są tacy toksyczni?
- Badamy źródła hejtu – dlaczego gracze w sieci są tacy toksyczni?
- 9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- 9 rzeczy o Starcrafcie, które chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać
- Jeszcze RTS-y nie umarły – powrót Age of Empires wskrzesi gatunek?
Dopiero zacząłem rozgrywkę, średnio podchodziłem do drugiego rozszerzenia. Po kilkunastu minutach gry powiem tak: co to k***a jest?
Rzygać mi się chce od tego wątku miłosnego. Zanim zacząłem grać, pomyślałem sobie: "Swarm, hell yeah". Po czym Zacząłem grać CZŁOWIEKIEM kontrolującym zergi w imię miłości. K**WA JEB**E ZERGI MIŁOŚCI!!!!!
SERIO?!?!?! SERIO BLIZZARD??
Nie kupować -Gra nie zbalansowana Blizzard sp... tą gre I nie jest to ta sama gra co w 2010 -jak coś obecnie średnia ilość graczy w twoim regionie(Europa) 2 tyś w godzinach kiedy najwięcej ludzi gra
Kiedyś faktycznie ta gra była genialna obecnie 6/10 -gra umiera
I nie jest to ta sama gra co w 2010
Racja, jest duzo lepsza. Winraty miedzy rasami oscyluja kolo 50% (vide screen) a na gre czeka sie srednio 30 sekund. W sumie srednio gra ponad 2kk ludzi.
Takze 1/10 za slaby trolling.
pamiętam czasy kiedy średnia ilość graczy była po 10 k w Eu
-chodzi mi o te statystyki które widzisz jak uruchamiasz grę
Streamy też sięgały po 10 tyś a teraz Koreańczyk z GM wyciąga ledwo co po 2 tyś
więc nie opowiadaj że gra trzyma się tak samo dobrze jak w 2010/11
O i w tym ja jak i streamerzy gadają jaki protoss to imba
1. To nie jest srednia ilosc graczy a ilosc gier 1v1, ktore sa rozgrywane w dokladnie tym momencie. W tej chwili jest ok. 1,75kk ludzi w SC2.
2. To co streamerzy osiagaja jest nieistotne dla gry i dla tego jak dlugo trzeba czekac na rozgrywke.
3. Gra trzyma sie dobrze biorac pod uwage, ze nie jest darmowa i jest daleko bardziej skomplikowana niz wiodace prym Moby.
4. Nie wiem co gadaja streamerzy. Wygrane w turniejach mozna obejrzec tu (http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/Major_Tournaments) Dla ulatwienia podsumujmy: 8 turnieji wygral P, 15 Z i 6 T. Protoss clearly imba :)
A na powaznie - SC2 caly czas jest balansowany i w tej chwili jest najbardziej zbalansowany w swojej historii - co mozna zobaczyc po ilosci reprezenantow poszczegolnych ras w play offach duzych turnieji.
Przyznaj sie, ze dostales na ladderze w dupe od protka i przyszles sie wyzalic :P
po oglądaj sobie streamy avilo np ten ostatni on tam dużo powiedział -prawdy o balansie i na powtórce pokazał o co mu chodzi
a najlepiej obejrzyj sobie co Avilo -GM terran sądzi o balansie [link]
Protoss jest łatwiejszy i najbardziej to się odczuwa w niższych ligach kiedy to gdy miałeś dobrą kompozycje armi puszczoną na Amove jak przeciwnik przegrałeś
Ach link nie działa wpisz sobie w google avilo Metagame Update #25: Avilo Discusses Protoss Imbalance, Swarmhosts, and Mech
Czy sadzisz, ze ktos na powaznie bierze najwiekszego trolla wsrod streamerow? Zreszta co to ma za znaczenie co sadzi sobie jakis streamer (noskill btw). W takiej grze jak starcraft balans mozna sprawdzic empirycznie - na podstawie danych o wygranych i przegranych. Te podawalem wyzej.
Protoss jest łatwiejszy i najbardziej to się odczuwa w niższych ligach kiedy to gdy miałeś dobrą kompozycje armi puszczoną na Amove jak przeciwnik przegrałeś
l2p :P
teraz to za dużo w tej grze Ruskich dzieci którzy w kółko robią chamskie zagrywki trudne to wybronienia gdy ich się w porę nie zobaczy lub nie umie rozpoznać
dla weterana w WOL może fajna ale dla nowego gracza który musi też użerać się z graczami którzy powinni być 2 ligi wyżej a dla żartu graja w złocie np
ADM powiedz czemu Avilo (mój ulubiony streamer) jest trollem
Jak dla mnie GM nie może być no skillowcem a jego wypowiedzi są potwierdzane -pokazuje je na powtórkach
I co ADM potrafisz tylko gadać że Avilo to troll bl bal ale nie potrafisz tego uzasadnić oraz tego że gada brednie
i nie zna się na SC2 (lol)
i kto tutaj jest trollem -ja też mogę np że Jeadong to troll ponieważ nie uważa zvt za trudniejszy mecz
a oczywiście nim nie jest tylko akurat on jest świetnym zawodnikiem
I co ADM zgasiłem trolla?
No czemu Avilo to troll,no skill itp?
tutaj widać imbę -2 mecz i.k 30 minuty
/www.twitch.tv/avilo/b/589722366
Dla tego gra zasługuje na 5 w chwili obecnej
Wcale nie znacznie gorszy - dla mnie lepszy. Misje w dodatku są bardziej zróżnicowane - a to eksploracja laboratorium, obrona statku, rajd po planetach, paleozergi itp. gra trzyma w napięciu, dużo się dzieje - mnie wciągnęły na maksa - Wol za to był dla mnie nudny jak flaki - nie dotrwałem do końca kampanii WOL-a - a Heart of the Swarm lubię bo to moja ulubiona rasa i kampania znacznie ciekawsza
To że ci się hots bardziej podoba, nie znaczy że jest lepszy ...
Tym bardziej że większość misji powtarza się w hots, choćby obrona poczwarki=obrona artefaktu, takich kwiatków jest więcej.
W jaką grę grałeś, że ci się coś powtarza - bo chyba nie Hots
A mi się właśnie podoba ta historia miłosna tle. Nadaje to dramatyzmu grze. Dzięki temu nie jest to pusta siekanka byle zniszczyć oponenta, bo po prostu jest, tylko grając czuje się jakiś głębszy sens wykonywanych działań i misji. Jestem w trakcie przechodzenia i mi się bardzo podoba. Ode mnie 9 leci jak nic. Za całokształt.
Bardzo duża ilość na tyle duża że nie ma sensu grać na 10 gier 8 sv hack . Opcja zgłoś gracza nie działa . A z anty hackiem jest jak przy SC1 13 lat i nie ma .
Moja ocena 6.0
Przeciętny dodatek. Epickie cinematic są, ale fabuła bardzo przewidywalna i krótka jak na Blizzarda. Postacie też jakieś takie bezpłciowe ( no tak, to przecie zergi ). Lewiatan – główny hab wygląda bardzo blado przy Hyperionie Terran, choć odczuwa się na nim podróże miedzy planetami ., Względem podstawki, jednostek jest mniej rodzajów, a i takie tępiciele wykorzystywałem tylko w misji z nimi związanej. Szkoda że nie można samodzielnie tworzyć wirofagów i czerwi nudysowych. Za to po planszy teraz chodzi sporo przedstawicielu różnej neutralnej fauny. Z oczywistych względów Zergi są małomówne wiec nie usłyszymy żadnych tekstów jednostek oprócz ryczenia i warczenia, ale nie da się zaprzeczyć że potrafią zrobić na planszy małe pandemonium. Jeszcze z takich mniejszych smaczków jest jedna misja dla Terran ze znaną ekipą rakietowców Raynora. Podobało mi się też że dodatek jest łatwiejszy i mniej stresogenny niż podstawka, a jeśli chce się mieć trochę trudniejsze zadanie wykonuje wyzwania danej misji bo wszystkie są na poziomie normalnym.
Jak dla mnie to b.dobry dodatek, pod względem fabularnym. Owszem historia jest miejscami przewidywalna, lecz i tak śledzi się ją z zaciekawieniem. Co do mechaniki - jeżeli ktoś zagrywa się w podstawkę to i w dodatek zagra.
Świetna fabuła i akcja oraz rozgrywka [ według mnie ] . I zasługuje na miano klasyki
Kampania jeszcze lepsza niż Wings of Liberty.
Ciekawe misje, bardzo dobra fabuła i rewelacyjna postać Sarry Kerrigan. Do tego epickie filmiki co parę misji.
Poziom Mass Effecta - Arcydzieło.
Miałem w końcu okazję zagrać w ten dodatek i jest naprawdę dobry. Jedynie co mnie zastanawia to poziom trudności normal w kampanii, który jest zdecydowanie zaniżony. W podstawce na normalu było czasem stresująco (zwłaszcza w ostatniej misji), a w HOS nie miałem problemu z zaliczaniem kolejnych misji. Ostatnie dwie misje naprawdę nie zrobiły na mnie wrażenia, a spodziewałem się czegoś wymagającego. Oczywiście na wyższych poziomach pewnie jest trudniej, ale zaczynam zawsze od poziomu normal. Tak czy inaczej dodatek wciągnąłem jednym tchem, bo jest naprawdę wciągający i fajny.
Przeszedlem i z cala stanowczoscia musze stwierdzic ze kampania jeszcze lepsza od teranow (zawsze bardziej bylem za tytkami i malo gralem zergami). Gra fenomenalna jak na Blizzarda przystalo a fabularnie cudo. Jak ktoś lubi rts to pozycja obowiązkowa.
Najlepsza strategia na rynku bez dwóch zdań . Fenomenalna kampania z wciągającą fabułą , zróżnicowane misje , masa sprzętu ulepszeń i jednostek . Gra też nie krótka otrzymujemy około 24 misje które starczą na kilkanaście godzin . Całość okraszona mistrzowskimi przerywnikami filmowymi . Zapraszam na cała serię z gry https://www.youtube.com/watch?v=LC1odZK-uKs&list=PLVYHO_RNJKKi4iG5GCNMTSVu32FRp2LNu&index=2&t=0s
po dokladnie 10 latach przechodze sobie ten dodatek i az mi smutno ze takich gier sie juz nie robi