2006Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2006 roku.
CivCity: Rome - recenzja gry
recenzja gry19 października 2006
Gdybym dziś miał moc cezara, a w CivCity tak do mnie mówili, rzuciłbym kod tej gry lwom na pożarcie, albo w przypływie litości od razu wydałbym ją w taniej, gazetowej serii.
CivCity: Rome - recenzja gryBrygada E5: New Jagged Union - recenzja gry
recenzja gry20 września 2006
Tytuł adresowany do grona wszelakiej maści „gunofilów”, całej reszcie już nie musi jawić się tak atrakcyjnie. Można by napisać, iż Brygada to świetna rozgrzewka przed JA 3D, ale byłoby to krzywdzące – gra świetnie broni się sama.
Brygada E5: New Jagged Union - recenzja grySid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gry
recenzja gry31 sierpnia 2006
Warlords są bez wątpienia produktem udanym – umiejętnie rozszerzającym bogactwo podstawowej wersji Cywilizacji 4 o nowe możliwości. Unikalne budynki i nowe cechy przywódców czynią poszczególne nacje jeszcze bardziej wyjątkowymi.
Sid Meier's Civilization IV: Warlords - recenzja gryGalactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gry
recenzja gry1 września 2006
Po co przejmować się losami jednej planety, skoro można decydować o losach całej galaktyki? Galactic Civilizations 2 zadaje to pytanie i posuwa ideę Cywilizacji o jeden krok dalej.
Galactic Civilizations II: Władcy Strachu - recenzja gryWar on Terror - recenzja gry
recenzja gry16 czerwca 2006
Akcja toczy się w 2008 roku. Po 11 września terroryzm rozkwitł. Kraje całego świata postanowiły połączyć siły i stworzyć wspólną organizację do walki z terrorystami – WOFOR.
War on Terror - recenzja gryEmergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2006
Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.
Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gryGlory of the Roman Empire - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2006
Założenia są bardzo podobne do stosowanych w innych grach typu „city building”. Czasem trzeba rozwinąć miasto, czasem wybudować coś konkretnego. Tu nad gubernatorem nie stoi z batem Cezar, pojawiają się tylko sugestie doradcy.
Glory of the Roman Empire - recenzja gryDesperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gry
recenzja gry31 maja 2006
Desperados 2: Cooper’s Revenge z całą pewnością rozczaruje wielu fanów pierwszej części tej serii. Gra robi wrażenie wydawanej w dużym pośpiechu, przez co wiele jej elementów nie zostało należycie dopracowanych.
Desperados 2: Cooper's Revenge - recenzja gryRush for Berlin - recenzja gry
recenzja gry4 sierpnia 2006
Stormregion znowu atakuje! Tym razem naciera falami zapijaczonej piechoty, wspierając się zrzutami ulotek i ostrzeliwując z... drewnianych czołgów. Czy jednak już trzeba pakować manatki i uciekać w popłochu?
Rush for Berlin - recenzja gryRise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2006
Rise & Fall jest dość oryginalną hybrydą dwóch gatunków: klasycznego, post-age-owego RTS-a oraz gry akcji TPP. Ten międzygatunkowy miks powalony na kolana został przez beznadziejną wręcz mechanikę i interfejs.
Rise & Fall: Civilizations at War - recenzja gry