Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Yesterday Origins - poradnik do gry

Yesterday Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia | Yesterday Origins

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

W rozdziale trzecim jako John udajesz się do Nowego Jorku w poszukiwaniu autora interesującej bohatera książki. Czekają Cię następujące wyzwania:

Skontaktuj się z Amandą Royce

Znalazłszy się w hotelu, wybierz widoczną w ekwipunku informację o książce. Przyjrzyj się stronie tytułowej i tyłowi okładki.

Rzuć okiem na leżącą na łóżku marynarkę - okaże się, że nie ma w niej wizytówki Amandy - Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Rzuć okiem na leżącą na łóżku marynarkę - okaże się, że nie ma w niej wizytówki Amandy. Zainteresuj się kratką wentylacyjną przy oknie - w zbliżeniu przesuń widok w prawo: John dostrzeże, że wizytówka Amandy wpadła za kratkę.

Skorzystaj z telefonu stacjonarnego stojącego na podstawce na lewo od łóżka. Zadzwoń do recepcji i wyczerp wszystkie tematy - w ekwipunku pojawi się informacja "Wi-Fi". Kiedy zamówiona kolacja zostanie przyniesiona do pokoju, z postawionej na łóżku tacy weź pałeczki. Posłuż się nimi, by wyciągnąć wizytówkę Amandy Royce zza kratki wentylacyjnej.

Następnie wybierz w ekwipunku komórkę i połącz ją z ikonką "Wi-Fi", a potem z wizytówką Amandy. (Jeśli kilkakrotnie spróbujesz skontaktować się z kobietą za pomocą telefonu stacjonarnego i komórki, otrzymasz osiągnięcie Obsesja).

By uzyskać kolejne informacje na temat Johna, ponownie przyjrzyj się jego postaci w ekwipunku.

Obserwacja Johna:

  1. włosy;
  2. lewa (z perspektywy gracza) dłoń (w pozycji z boku);
  3. lewy but (w pozycji z boku);
  4. pośladki.

Raz jeszcze sięgnij po komórkę i użyj na niej w zbliżeniu informacji o książce - dowiesz się, że wydawnictwo, które ją opublikowało, należy do korporacji Trabex, Inc. (stosowna informacja w ekwipunku). Teraz informację tę połącz z wizytówką Amandy - przekonasz się, że to to samo wydawnictwo. Kiedy John do niej zadzwoni, poproś o zaaranżowanie spotkania z Kovacem - autorem książki.

Następnego dnia podczas rozmowy z Kovacem wyczerp wszystkie interesujące Johna tematy (zaczynając od pytania o temblak).

Odsłuchaj wiadomość i zlokalizuj miejsce spotkania

Wróciwszy do pokoju hotelowego, zorientujesz się, że posiałeś gdzieś komórkę - Rozdział trzeci - Nowy Jork | Opis przejścia | Yesterday Origins - Yesterday Origins - poradnik do gry

Wróciwszy do pokoju hotelowego, zorientujesz się, że posiałeś gdzieś komórkę. Sprawdź poduszki na łóżku, kratkę wentylacyjną i wreszcie broszury na stoliku przed telewizorem. Zauważ leżącą między nimi kopertę. Zajrzyj do niej, po czym przyjrzyj się wyciągniętej z niej kartce - John odczyta jej treść. Zadzwoń do recepcji, zapytaj o komórkę i zamów wspomniane w liściku "diablo". Porusz pozostałe tematy.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie