Rozdział szósty - Amsterdam i Paryż | Yesterday Origins
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
W rozdziale szóstym jako Pauline wybierasz się do Amsterdamu, by o pomoc w zdobyciu monety poprosić swoją przyjaciółkę - fałszerkę dzieł sztuki. Na koniec ruszasz na ratunek Johnowi. Swój plan realizujesz w następujących krokach:
Spacyfikuj nieproszonych gości Wydry
Siedząc jako Pauline przed laptopem, wybieraj kolejne opcje. Spróbuj skontaktować się z Wydrą, po czym zajmij się kartą Baxter. Sprawdź wszystkie numery telefonów, historię wyszukiwania, aż dotrzesz do aukcji. Tu zainteresuj się przedmiotem nr 3.
W zbliżeniu na skrzynię przesuń widok w prawo i zwróć uwagę na monety w trzecim segmencie obiektu. Druga od lewej to moneta osądu (ze znakiem Y) - kliknij ją.
Następnie szukaj dalej - sprawdź wszystkie dostępne opcje, a poznasz kolejne ciekawe informacje o poczynaniach tajemniczej kolekcjonerki. Na koniec zastanów się nad ostrzeżeniem Johna, szpiegowaniem Baxter i zdobyciem monety. W efekcie tychże rozważań Pauline zdecyduje się poprosić o pomoc w akcji pozyskania monety swoją przyjaciółkę Wydrę i wyruszy w podróż do Amsterdamu.
(Jeśli za pierwszym pobytem w sklepie z antykami zbadałeś wszystkie aktywne punkty: na postaciach, obiektach i przedmiotach - również w ekwipunku, a teraz nie przegapiłeś żadnego hotspota podczas surfowania Pauline po necie, otrzymasz osiągnięcie Specjalistyczna wiedza).
Na miejscu zauważ, że słupek na szczycie łodzi Wydry świeci się na czerwono, co oznacza niebezpieczeństwo. Nie możesz wejść na pokład normalną drogą, musisz się zakraść. W tej sytuacji po prostu zeskocz z mostu (strzałka pod jego prawym łukiem).
Na łodzi zajrzyj przez małe okrągłe okienko, by ocenić sytuację wewnątrz. Zobaczysz dwóch uzbrojonych gości, z których jeden się zdrzemnął. Pora opracować plan ich unieszkodliwienia. W tym celu zabierz wiszące pod okrągłym okienkiem koło ratunkowe oraz jedno z wioseł (po prawej). Zajrzyj do skrzyni przy lewej burcie i zwiń leżącą po prawej rolkę taśmy montażowej. Po drabinie wejdź na dach.
W widoku na front łodzi sprawdź drzwi wejściowe - Pauline wpadnie na pomysł rozprawienia się z nieproszonymi gośćmi Wydry z zaskoczenia (stosowna informacja w ekwipunku). Wróć na tył łodzi (strzałka na jej prawej burcie, tuż przy kładce) i w zbliżeniu na okienko, przy aktywnym punkcie na siedzącym mężczyźnie, użyj informacji o zaskoczeniu, wiosła, koła ratunkowego i taśmy. Po chwili jednego z panów będziesz mieć z głowy.
Teraz możesz podkraść się do słupka po lewej, do którego przycumowana jest łódź, i ze stojącej na nim skrzynki zabrać: z pierwszej przegródki kilka rurek PCV, z drugiej obcęgi, a z trzeciej plastikowe kolanko. W ekwipunku połącz dwie rurki kolankiem - dziewczyna stworzy coś w rodzaju pistoletu. Teraz obcęgami odetnij od stojącej na łodzi (po prawej) rośliny doniczkowej ostry cierń. Ponieważ pozostała jeszcze jedna rurka, w połączeniu z cierniem można wykorzystać ją jak dmuchawkę. A zatem w zbliżeniu na okienko, przy aktywnym punkcie na śpiącym mężczyźnie, użyj rurki, ciernia i "pistoletu" z PCV.
Zorganizuj szybki transport do Londynu
Po rozmowie z obydwoma unieszkodliwionymi panami pogadaj o wszystkim z Wydrą. Poruszywszy kwestię spotkania przyjaciółki z klientem, uzyskasz informację o jego prywatnym samolocie, który znajduje się na lotnisku 25 km od miasta. Wyczerpawszy temat obrazu, który Wydra planuje sfałszować, otrzymasz od niej tablet. Zdradziwszy, że zjawiłaś się u niej w związku z monetą, dowiesz się, że musisz zorganizować trochę złota (stosowna informacja w ekwipunku). Na koniec przyjrzyj się Wydrze, a potem Pauline w zbliżeniu.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie