Wszystkie atrakcje wesołego miasteczka! | Łamigłówki | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Wszystkie atrakcje wesołego miasteczka!
Darmowa przejażdżka
Zbieramy skrzynkę z Kijem bejsbolowym a następnie mierząc możliwie wysoko, wybijamy naszego pobratymca w lewo. Przelatujemy do niego Plecakiem odrzutowym (w tej misji mamy go nieograniczoną ilość, podobnie jak paliwa).
Po zebraniu dwóch skrzynek, mierzymy z Telekinezy w stronę tabliczki czekolady, a następnie przenosimy ją we wskazane miejsce, by utworzyć most [ilustracja].
Następnie za pomocą Kija bejsbolowego wybijamy naszego towarzysza w prawo (również mierząc najwyżej jak się da). W trakcie kolejnego ruchu zbieramy wszystkie skrzynki za pomocą Plecaka odrzutowego (prócz jednej, znajdującej się w lewej dolnej części mapy).
Przy pomocy Ognistego uderzenia niszczymy fragment krawędzi [1], dzięki czemu będziemy w stanie wybić robala w powietrze. Zanim to jednak zrobimy, przemieszczamy go do miejsca, w którym przed chwilą staliśmy [ilustracja].
Kolejny raz stosujemy Telekinezę na tabliczce czekolady, tym razem lokując ją tak, by zasłoniła część Dział strażniczych [ilustracja]. Wybijamy naszego towarzysza w powietrze.
Dzięki "pomocy" Działka strażniczego, nasz kamrat wyląduje na wysepce [ilustracja]. Dostajemy się tam, lecąc nisko, za pomocą Plecaka odrzutowego. Odpowiednio mierząc, wybijamy go po raz kolejny za pomocą Kija bejsbolowego, tym razem w kierunku jaskini.
Używając UFO przemieszczamy pudełko by zrobić z niego most nad Minami. Uważajmy jednak, gdyż po przeniesieniu pudełka na dół spanie Mina - upewnijmy się, że stoimy w bezpiecznej odległości od miejsca jej upadku. Gdy wbijemy naszego towarzysza do jamy, u jej wejścia pojawi się skrzynka z Armagedonem [ilustracja]. Chowamy się do środka i przy pomocy zdobytego oręża niszczymy tak wrogów, jak i prawie całą mapę.
Czysta gra
Na wstępie zbieramy skrzynkę z Mobilizatorem. Przeskakujemy przez przepaść, a następnie używając Mobilizatora wrzucamy wroga do dziury [1].
Naszego drugiego robala wykorzystujemy do przeniesienia tabliczki czekolady za pomocą UFO [ilustracja].
Ponownie używamy UFO, tym razem do przemieszczenia pudełka [ilustracja]. Tym razem pamiętajmy, by nasz Żołnierz stał możliwie blisko krawędzi po jej prawej stronie [1]. Jeśli o tym zapomnimy, nie zabijemy robala znajdującego się bezpośrednio pod nim.
Na zakończenie zrzucamy w dół szybu Elektromagnes z opcją odpychaj - wszystkie trzy Miny trafią celów, a my zakończymy misję.
Kwestia psychiki
Korzystając z Telekinezy przemieszczamy tabliczkę czekolady oraz pudełko we wnęki [ilustracja], a następnie dwukrotnie używamy Ognistego uderzenia do przemieszczenia naszego wroga. W wyniku drugiego ciosu powinien on upaść na szczycie wspomnianej tabliczki czekolady.
Wykorzystujemy ostatnią Telekinezę do ułożenia tuby w zobrazowany sposób [ilustracja], a następnie wyrzucamy przeciwnika w powietrze. W kolejnej turze podchodzimy do Miny i używamy Ognistego uderzenia - w efekcie czego zostanie ona wyrzucona w kierunku mieszczących sie na dnie wgłębienia wybuchowych przedmiotów.
Dzięki odpowiedniemu ułożeniu tuby, nasz nieprzyjaciel zostanie wyrzucony na wzniesienie, na którym się znajdujemy. Przy pomocy Ognistego uderzenia wyrzucamy go w kierunku ognia, dzięki czemu spadnie do wody.
Cyrkowy namiot
Po zebraniu skrzynki z Wodną bombą, mierzymy w wiszącą ścianę przy pomocy nowo zdobytej broni [ilustracja] i oddajemy strzał. Woda zmyje skrzynkę ze Skunksem tak, by nasz Zwiadowca mógł ją zebrać.
Po zebraniu skrzynki ze Skunksem, puszczamy go wzdłuż zaminowanej trasy. Zanim spadnie do wody, pozyska dla nas Spadochron [ilustracja].
Za pomocą Wyboru robala po raz kolejny przeprowadzamy turę przy pomocy Zwiadowcy - wskakujemy na wzniesienie znajdujące się po lewej stronie od jego początkowej lokacji, a następnie skaczemy ze Spadochronem. Wiatr poniesie nas w prawo. Pamiętajmy, by w odpowiednim momencie (po minięciu ostatniej Miny) nacisnąć SPACJĘ by nie wpaść do wody. Przeskakujemy przepaść i podnosimy Teleport.
Teleportujemy się w pobliżu skrzynek, po czym je podnosimy. Kolejne dwie tury poświęcamy na wrzucenie Elektromagnesu nastawionego na przyciąganie obok wroga oraz o odpowiednie usytuowanie Belki [ilustracja].
Jedyne, co nam pozostało, to za pomocą Żołnierza przewrócić pudełko tak, by potoczyło się w stronę lizaka. W efekcie Mina spadnie w pobliżu wroga zabijając go.
Dawny płomień
Na początku misji, przy pomocy Spadochronu, dostajemy się na półkę skalną ze skrzynką, w której znajdziemy Odpływ. W tej misji nie przeszkodzi nam wiatr, także nie powinno to stanowić najmniejszego problemu.
Posiadane dwa Wodne ataki używamy do spłukania przeciwników w dół, gdzie znajdują się beczki z benzyną [ilustracja]. By zabić wrogów musimy się pozbyć wody, która się zatrzymała w szczelinach.
Następnie zrzucamy pierwszy z Odpływów stając na prawej krawędzi [ilustracja]...
...a potem powtarzamy czynność stając nad przeciwległą krawędzią [ilustracja]. W tym momencie możemy określić miejsce zrzutu Ataku napalmowego [1], dzięki czemu pozbędziemy się obu nieprzyjaciół.