Kanał ściekowy | Łamigłówki | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Kanał ściekowy
Przeszkody
By dostać się do naszego przeciwnika, musimy przeskoczyć przez doły z Minami. Nie powinniśmy mieć z tym większego problemu, tym bardziej, że do dyspozycji mamy Zwiadowcę.
Zbieramy skrzynię z Ogniste Uderzenie. Niestety atak ten, podobnie jak Smocza kula czy Kij Bejsbolowy, zadaje jedynie 30 punktów obrażeń. Dlatego właśnie musimy obejść Szczurka i uderzyć go tak, by wpadł do dołu z Miną.
Odpadki
Po zebraniu Miny, postawmy ją w dole a następnie poczekajmy na jej detonację. Mimo otrzymanych obrażeń będziemy w stanie iść dalej. Zbieramy Palnik i przebijamy się w lewo do następnej skrzynki.
Znaleziony tam Dynamit pozwoli nam pozbyć się obu przeciwników jednocześnie. Warto pamiętać o tym, że posiada on spore pole rażenia, co czyni z niego bardzo przydatną broń.
Brudna Bomba
Na początek wybierzmy Spadochron i zeskoczmy w dół, w kierunku skrzynki. Otrzymamy Linę ninja.
Zaczepiwszy się półki skalnej [ilustracja] rozbujajmy naszego robala tak, by znalazł się nad kolejną skrzynką. Gdy tego dokonamy, naduśmy SPACJĘ, co spowoduje puszczenie liny. Za pomocą Plecaka Odrzutowego przedostańmy się do Niechluja.
Zdobyty dynamit nie wystarczy, by zabić nieprzyjaciela. Użyjmy więc Mobilizatora tak, by robal spadł w dół.
Gdy znajdzie się on w dole z beczką benzyny, zrzućmy tam Dynamit. Obrażenia zostaną zwiększone dzięki czemu robak zginie, a my będziemy mogli świętować zwycięstwo.
Na ratunek
Przy użyciu Belki, zbudujmy sobie most nad przepaścią. Zachowajmy szczególną ostrożność, gdyż moment nieuwagi może skutkować śmiercią naszego Żołnierza.
Dzięki zebranej Strzelbie przebijemy się przez mur. Możemy zebrać Palnik.
Ten moment wymaga sporej rozwagi. Jeśli nie wykonamy odpowiednio głębokiego podkopu, uaktywnimy Minę nad naszą głową, której wybuch zostanie spotęgowany przez beczkę z benzyną [ilustracja]. W efekcie nasz współtowarzysz zatonie, a do tego nie możemy dopuścić.
Korzystając ze zdobytego Ataku z powietrza, możemy bez trudu pozbyć się wszystkich przeciwników. Robal został uratowany!
Pełna elegancja
Ostatnia łamigłówka tego rozdziału będzie wymagała kooperacji naszych dwóch robaków - Zwiadowcy oraz Strażnika. Na początek, za pomocą tego pierwszego, zdobądźmy Strzelbę oraz Zamianę. Pamiętajmy o użyciu Spadochronu [ilustracja].
Zwiadowca jest zbyt słaby, by jednym strzałem Strzelby zniszczyć mur, także musimy użyć Zamiany. By tego dokonać, naduśmy SPACJĘ, a następnie TAB. Gdy dwie strzałki ukażą się nad głową Strażnika, po raz kolejny naduśmy SPACJĘ. Robale zamienią się miejscami.
Dzięki zwiększonej sile, Strażnik bez trudu przebije się przez dwa mury stojące nam na drodze. Nie mamy jednak uzbrojenia, dlatego po raz kolejny musimy skorzystać z pomocy Zwiadowcy.
Pamiętając, by ponownie użyć Spadochronu, docieramy do miejsca, gdzie znajduje się Strażnik. Po wejściu do stoku do góry używamy Palnika by zdobyć Bazookę [ilustracja].
Nadszedł czas, by ostatecznie rozprawić się z wrogiem - celując w zbiornik wodny oddajemy silny strzał [ilustracja], dzięki czemu wroga drużyna znajdzie się pod wodą. Zwyciężyliśmy.