Spokój mi tu! | Podwórko (Kampania) | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Spokój mi tu!
Ruch rozpoczynamy od wymierzenia strzału z Bazooki w robala po lewej. Dzięki temu, prócz zadania sporych obrażeń, ułatwimy sobie dostanie się w wyższe partie planszy w późniejszych turach.
W trakcie drugiego ruchu liczy się każda sekunda. Używając Zwiadowcy zdobywamy Teleport [ilustracja], a następnie szybko ruszamy w prawo po apteczkę. Następnie stajemy po lewej stronie od Strażnika i strzelamy w ścianę zbiornika wodnego - wybuch odrzuci Strażnika w prawo, a woda zaleje dół, w którym się znajdzie. Jeśli w wyniku pierwszego strzału jeden z robali wroga wylądował w kotlinie po lewej od naszych robali (we wnęce z pojemnikiem z benzyną i Działkiem strażniczym), wrzucamy tam Granat - najlepiej przy pomocy Strażnika. Jeśli jednak tak się nie stało, przechodzimy do następnego ruchu opisanego poniżej.
Dzięki zebranej skrzynce z Teleportem możemy przenieść się w prawy górny róg mapy [ilustracja] za pomocą Żołnierza lub Strażnika, a następnie strzałem z Bazooki zniszczyć naczynie. Dzięki temu zgrupujemy 4 robali w jednym miejscu co, pozwoli nam się ich pozbyć za jednym zamachem. Możemy też spróbować przemieścić w to miejsce Przystojniaka, np. za pomocą Plecaka odrzutowego i Miny lub strzału z Bazooki.
W trakcie kolejnych tur używamy broni masowego rażenia (Dynamit, Miny) by pozbyć się grupy przeciwników [1]. Gdy tego dokonamy, wykańczamy Kolbę a następnie ruszamy przy pomocy Plecaka odrzutowego w wyższe partie mapy. Najlepszy moment na to będzie po turze Graby - lecimy wtedy na półkę skalną, na której siedzi Banjo i Hektar, a następnie wybijamy tego drugiego w kierunku Miny. Następnie szybko dwukrotnie skaczemy w lewo.
Do tej pory najprawdopodobniej nasze robale stracą sporo punktów życia. Od tej pory musimy skupić się na tym, by po każdym ataku chować się przed potencjalnym odwetem. W tym celu możemy również użyć UFO (podobnie jak w przypadku poprzednich misji, w celu odcięcia uciążliwych przeciwników). Naszym kolejnym celem jest zdobycie Świętego granatu ręcznego znajdującego się w wodzie [ilustracja], a następnie przebicia się do Naukowca strzelając z Bazooki w dno zbiornika [1]. Zanim jednak to zrobimy, znajdującego się tam Strażnika wykańczamy przy pomocy Owcy i wody ze zbiornika powyżej półki skalnej. Pozostałymi robalami wykańczamy w międzyczasie innych wrogów (Grabę i Kosyniera, stojących w centralnym punkcie mapy na górze, możemy bez problemu zabić przy pomocy Bazooki - atak zostanie wzmocniony przez stojące obok beczki z benzyną)
Święty granat ręczny to potężna broń, która w ręku Strażnika jest tym bardziej niebezpieczna. Użyjmy jej mądrze - najlepiej by pozbyć się Naukowca [ilustracja]. Pamiętajmy, że różni się on od zwykłego Granatu nie tylko siłą wybuchu, ale też działaniem: w jego przypadku nie możemy nastawić zapalnika, wybuchnie on dopiero w momencie, gdy upadnie na ziemię i będzie w bezruchu.