Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Worms: Revolution - poradnik do gry

Worms: Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

DeathMatch i Tryb klasyczny | Porady ogólne | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

DeathMatch i Tryb klasyczny

Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii - DeathMatch i Tryb klasyczny | Porady ogólne | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii. Niemniej jednak, poniższe wskazówki możemy stosować do każdego trybu gry:

  • Salto (dwukrotnie wciśnięty SHIFT) możemy wykonać zarówno w przód jak i w tył. Stosowanie STRZAŁEK w różnych momentach skoku będzie miało znaczący wpływ na to, gdzie wylądujemy.
  • Używając Liny lub Plecaka odrzutowego, możemy wybrać takie bronie, jak np. Dynamit czy Mina i postawić je, bez konieczności wyłączania Plecaka odrzutowego. W tym celu, mając włączony Plecak odrzutowy, klikamy PPM a następnie (po wyborze oręża), wciskamy ENTER gdy zechcemy go użyć.
  • Możemy puścić się Liny za pomocą SPACJI, a następnie szybko ponownie wcisnąć SPACJĘ, by (bez straty kolejnej Liny) ponownie ją zaczepić.
  • Korzystajmy z UFO lub Telekinezy, by zamykać przeciwników w zbiornikach wodnych lub blokować im przejście. Zwracajmy szczególną uwagę na wybuchające przedmioty - mogą znacznie pomóc w walce z wrogiem, ale pamiętajmy, iż dla nas również stanowią zagrożenie.
  • Rozgrywka DeatMatch różni się od Trybu klasycznego tym, że w przypadku tego drugiego nie mamy możliwości dobierać kierować innymi robalami, niż Żołnierzami.
  • Ogień powstały np. w wyniku wybuchu przedmiotu lub Ataku napalmowego, trwa dwie tury.
  • Przedmioty postawione przez Naukowca są mocniejsze.
  • Naszym pierwszorzędnym celem jest eliminacja wrogiego Naukowca.
  • Strażnik nie tylko zadaje większe obrażenia, ale również niszczy większą część terenu.
  • Bunkrołamaczam i Kretem możemy sterować za pomocą STRZAŁEK, gdy tylko rozpoczną wwiercać się w glebę.
  • Elektromagnes przyciąga broń miotaną (np. Granaty) oraz Miny, nie przyciąga natomiast pocisków.
  • Dwa razy zastanówmy się przed użyciem Betonowego osła lub Armagedonu - zwykle niszczą one sporą część mapy.
  • Nokaut powoduje ogłuszenie - wrogi robal opuści swoją kolejkę.
  • Monety i arsenał zdobyty w skrzynkach nigdy nie przechodzą do następnej rozgrywki (nawet jeśli ustawiliśmy w opcjach więcej niż jedno zwycięstwo).