DeathMatch i Tryb klasyczny | Porady ogólne | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
DeathMatch i Tryb klasyczny
Ten podrozdział ma charakter przygotowawczy do gry w Worms Revolution i raczej jego treść nie będzie niczym nowym dla fanów serii. Niemniej jednak, poniższe wskazówki możemy stosować do każdego trybu gry:
- Salto (dwukrotnie wciśnięty SHIFT) możemy wykonać zarówno w przód jak i w tył. Stosowanie STRZAŁEK w różnych momentach skoku będzie miało znaczący wpływ na to, gdzie wylądujemy.
- Używając Liny lub Plecaka odrzutowego, możemy wybrać takie bronie, jak np. Dynamit czy Mina i postawić je, bez konieczności wyłączania Plecaka odrzutowego. W tym celu, mając włączony Plecak odrzutowy, klikamy PPM a następnie (po wyborze oręża), wciskamy ENTER gdy zechcemy go użyć.
- Możemy puścić się Liny za pomocą SPACJI, a następnie szybko ponownie wcisnąć SPACJĘ, by (bez straty kolejnej Liny) ponownie ją zaczepić.
- Korzystajmy z UFO lub Telekinezy, by zamykać przeciwników w zbiornikach wodnych lub blokować im przejście. Zwracajmy szczególną uwagę na wybuchające przedmioty - mogą znacznie pomóc w walce z wrogiem, ale pamiętajmy, iż dla nas również stanowią zagrożenie.
- Rozgrywka DeatMatch różni się od Trybu klasycznego tym, że w przypadku tego drugiego nie mamy możliwości dobierać kierować innymi robalami, niż Żołnierzami.
- Ogień powstały np. w wyniku wybuchu przedmiotu lub Ataku napalmowego, trwa dwie tury.
- Przedmioty postawione przez Naukowca są mocniejsze.
- Naszym pierwszorzędnym celem jest eliminacja wrogiego Naukowca.
- Strażnik nie tylko zadaje większe obrażenia, ale również niszczy większą część terenu.
- Bunkrołamaczam i Kretem możemy sterować za pomocą STRZAŁEK, gdy tylko rozpoczną wwiercać się w glebę.
- Elektromagnes przyciąga broń miotaną (np. Granaty) oraz Miny, nie przyciąga natomiast pocisków.
- Dwa razy zastanówmy się przed użyciem Betonowego osła lub Armagedonu - zwykle niszczą one sporą część mapy.
- Nokaut powoduje ogłuszenie - wrogi robal opuści swoją kolejkę.
- Monety i arsenał zdobyty w skrzynkach nigdy nie przechodzą do następnej rozgrywki (nawet jeśli ustawiliśmy w opcjach więcej niż jedno zwycięstwo).