Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Worms: Revolution - poradnik do gry

Worms: Revolution - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strach | Łamigłówki | Worms Revolution Worms: Revolution poradnik

Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019

Strach

Ukryty i zaskoczony!

Korzystając z zebranego Elektromagnesu [1], używając opcji odpychaj, pozbywamy się Miny, która wyląduje w dziurze [2] - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Korzystając z zebranego Elektromagnesu [1], używając opcji odpychaj, pozbywamy się Miny, która wyląduje w dziurze [2].

Celując Liną jak powyżej [ilustracja], dostajemy się na wzniesienie - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Celując Liną jak powyżej [ilustracja], dostajemy się na wzniesienie. Po zebraniu Pistoletu na wodę [1] oraz Ognistego uderzenia [2], czas zająć się naszym nieprzyjacielem. W tym celu wykorzystajmy Ogniste uderzenie - wróg wyląduje na Minie, tym samym ginąc.

By dostać się na dół, skorzystajmy z Pistoletu na wodę - wypełniwszy dno wodą, będziemy wstanie zeskoczyć w dół bez utraty życia - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

By dostać się na dół, skorzystajmy z Pistoletu na wodę - wypełniwszy dno wodą, będziemy wstanie zeskoczyć w dół bez utraty życia. Dzięki zebranemu Palnikowi przedostajemy się do kolejnej skrzynki [ilustracja].

Droga do przeciwnika jest zablokowana przez Minę, jednak dzięki zdobytemu UFO pozbędziemy się wroga bez potrzeby podchodzenia do niego - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Droga do przeciwnika jest zablokowana przez Minę, jednak dzięki zdobytemu UFO pozbędziemy się wroga bez potrzeby podchodzenia do niego. Przenosząc urządzenie jak wyżej [ilustracja], fiolka przechyli się i spadnie do wody razem z robalem.

Wzrastajcie w pokoju

W tej misji bardzo istotna jest kolejność wykonywanych zabójstw - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

W tej misji bardzo istotna jest kolejność wykonywanych zabójstw. Do dyspozycji mamy następujące skrzynki: Staruszka [1] ; dwa Elektromagnesy [2] i [5] ; Teleport [3] ; Dynamit [4]. W pierwszej kolejności, korzystając z pomocy naszego Żołnierza [czerwona strzałka] zbieramy dwie pierwsze skrzynki, a następnie, po ustawieniu opcji przyciągaj, zrzucamy Elektromagnes we wskazane miejsce [6].

Zwiadowcą zbieramy kolejne skrzynki, a następnie zrzucamy kolejny Elektromagnes z opcją odpychaj w szyb, obok którego na półce skalnej leży Mina - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Zwiadowcą zbieramy kolejne skrzynki, a następnie zrzucamy kolejny Elektromagnes z opcją odpychaj w szyb, obok którego na półce skalnej leży Mina. Choć Elektromagnes spadnie do wody, Mina zostanie odepchnięta - tym samym zabijając kolejnego nieprzyjaciela [ilustracja].

Jak nietrudno zauważyć, mamy mniej broni aniżeli przeciwników do zabicia, dlatego też będziemy musieli poświęcić naszego Żołnierza - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Jak nietrudno zauważyć, mamy mniej broni aniżeli przeciwników do zabicia, dlatego też będziemy musieli poświęcić naszego Żołnierza. Teleportujemy się nim we wskazane miejsce [ilustracja], dzięki czemu wróg zostanie wyrzucony w dół, w okolice drugiego robala.

Stając we wskazanym miejscu Zwiadowcą, odpalamy Staruszkę [ilustracja] - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Stając we wskazanym miejscu Zwiadowcą, odpalamy Staruszkę [ilustracja]. W ten sposób pozbyliśmy się dwóch przeciwników jednocześnie, pozostał już tylko jeden.

Zwiadowca potrafi daleko skakać, dlatego bez problemu dostanie się do ostatniego oponenta - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Zwiadowca potrafi daleko skakać, dlatego bez problemu dostanie się do ostatniego oponenta. W celu wyeliminowania go, zrzucamy do szybu Dynamit.

Wyciąć ich równo z trawą

Na wstępie, korzystając z UFO, przestawiamy śrubkę w okolicę zbiornika wodnego tak, byśmy mogli go przewrócić, a następnie z jego główki dosięgnąć Nawijkę - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Na wstępie, korzystając z UFO, przestawiamy śrubkę w okolicę zbiornika wodnego tak, byśmy mogli go przewrócić, a następnie z jego główki dosięgnąć Nawijkę.

Nie będzie to jednak takie proste - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Nie będzie to jednak takie proste. W tym celu musimy wykonać salto w powietrzu, a będąc w trakcie skoku, użyć Ognistego uderzenia. Dzięki temu zrzucimy przeciwnika z półki skalnej.

Kolejnym krokiem jest umieszczenie Miny we wskazanym miejscu [1] - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Kolejnym krokiem jest umieszczenie Miny we wskazanym miejscu [1]. Jej odpowiednie zastosowanie jest kluczowe dla powodzenia naszych działań, także nie możemy pozwolić sobie na błąd (tzn. postawienie Miny na skarpie, zamiast zrzucenie w dół).

Wykorzystujemy Teleportację, wyznaczając jej cel jak powyżej [ilustracja] - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Wykorzystujemy Teleportację, wyznaczając jej cel jak powyżej [ilustracja]. Następnie wybieramy ponownie Ogniste uderzenie i wybijamy wroga w powietrze. Spadnie on na Minę, którą postawiliśmy przed chwilą, co zaowocuje jej detonacją.

Kolejnej Teleportacji używamy by przemieścić się na półkę skalną, na której znajduje się Ohydek - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Kolejnej Teleportacji używamy by przemieścić się na półkę skalną, na której znajduje się Ohydek. W pozycji jak wyżej [ilustracja] używamy Smoczej kuli - dzięki temu wszyscy przeciwnicy znajdują się w odpowiednim położeniu przed ostatecznym krokiem do zwycięstwa.

Skacząc w pobliżu Miny [1], aktywujemy ją - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Skacząc w pobliżu Miny [1], aktywujemy ją. Gdy tego dokonamy ruszamy w lewo by nie ucierpieć od wybuchu, który rozsadzi zbiornik wodny. Jeśli wykonaliśmy dobrze każdy kolejny etap, woda zmyje wszystkich przeciwników z powierzchni planszy.

Wystarczy jeden krok

W trakcie tej łamigłówki będziemy sporo korzystać z pomocy Palnika - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

W trakcie tej łamigłówki będziemy sporo korzystać z pomocy Palnika. W pierwszej kolejności przebijamy się w lewo by zdobyć skrzynkę z Elektromagnesem [ilustracja]. Uwaga: nie możemy przepalać się od razu na wprost, tylko lekko odbić w dół, gdyż tylko tak ominiemy Miny.

Następnie aktywujemy Minę, która blokuje nam drogę, po czym odskakujemy w lewo - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Następnie aktywujemy Minę, która blokuje nam drogę, po czym odskakujemy w lewo. Gdy wybuchnie, schodzimy niżej a następnie przepalamy się do Nocnego Marka. Powinniśmy w stanie zadać mu jednocześnie 10 punktów obrażeń Palnikiem, co go zabije. Pamiętajmy by się odsunąć, Następnie przepalamy drogę w górę dzięki pozostałym Palnikom.

Przy pomocy Palnika spychamy kolejnego przeciwnika ze skarpy [ilustracja], dzięki czemu wpadnie na jedną z Min [1], a w konsekwencji zginie - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Przy pomocy Palnika spychamy kolejnego przeciwnika ze skarpy [ilustracja], dzięki czemu wpadnie na jedną z Min [1], a w konsekwencji zginie. Ważnym jest, by wyłączyć (przy pomocy SPACJI) Palnik zanim nasz robal spadnie razem z przeciwnikiem. Idziemy w prawo.

Pozostało nam ustawić nam Elektromagnes na opcję odpychaj, a następnie zrzucić go do szybu tak, by Mina [1] przeturlała się w kierunku przeciwnika - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Pozostało nam ustawić nam Elektromagnes na opcję odpychaj, a następnie zrzucić go do szybu tak, by Mina [1] przeturlała się w kierunku przeciwnika.

Jeden, dwa, trzy, WOJNA!

W pierwszej kolejności, korzystając z UFO, przenosimy naczynie we wskazane miejsce [ilustracja] - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

W pierwszej kolejności, korzystając z UFO, przenosimy naczynie we wskazane miejsce [ilustracja]. Pozwoli nam to w późniejszym etapie dostać się do kolejnego przeciwnika.

Gdy tylko przestawimy naczynie, po raz kolejny używamy UFO - tym razem na śrubce, którą zatykamy naszego robala [ilustracja], którego mamy uratować - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Gdy tylko przestawimy naczynie, po raz kolejny używamy UFO - tym razem na śrubce, którą zatykamy naszego robala [ilustracja], którego mamy uratować. Następnie zbieramy skrzynki i stawiamy Minę obok Śruby tak, by odrzuciło go w prawo, w okolicy kolejnych beczek z benzyną.

Następnego wroga, Łącznika, wyrzucamy w lewo za pomocą Smoczej kuli - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Następnego wroga, Łącznika, wyrzucamy w lewo za pomocą Smoczej kuli. W ten sposób powoli zbieramy swoich przeciwników w centrum mapy.

Następnie teleportujemy się w na półkę skalną obok naczynia [ilustracja], po czym używając Mobilizatora, spychamy na nie naszego ostatniego przeciwnika - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Następnie teleportujemy się w na półkę skalną obok naczynia [ilustracja], po czym używając Mobilizatora, spychamy na nie naszego ostatniego przeciwnika. Kolejny ruch to zeskoczenie na naczynie i wybicie Kamulca przy pomocy Kija bejsbolowego.

Mając wszystkich przeciwników w jednym miejscu, jednocześnie upewniwszy się, iż nasz towarzysz broni jest bezpieczny, naprowadzamy Atak z powietrza jak powyżej [ilustracja], po czym możemy przejść do ostatniego rozdziału łamigłówek - Strach | Łamigłówki | Worms Revolution - Worms: Revolution - poradnik do gry

Mając wszystkich przeciwników w jednym miejscu, jednocześnie upewniwszy się, iż nasz towarzysz broni jest bezpieczny, naprowadzamy Atak z powietrza jak powyżej [ilustracja], po czym możemy przejść do ostatniego rozdziału łamigłówek.