Żyli długo i szczęśliwie (Scenes From a Marriage) | Zadania główne | Wiedźmin 3 poradnik Wiedźmin 3: Serca z Kamienia
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Żyli długo i szczęśliwie (Scenes From a Marriage)
W ramach zadania, po zakończeniu poprzedniego tj. Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!) - część II zostaniesz wysłany natychmiast po zdaniu raportu Olgierdowi do opuszczonej posiadłości na wschodzie (M1,19). Po dotarciu na miejsce i zbadaniu wskazanych elementów wyposażenia w ogrodzie podejdź do drzwi frontowych. Zobaczysz tam stłuczoną lampę, a ślad od niej wiodący zaprowadzi cię na tyły domu gdzie zmierzysz się z bossem - Klucznikiem (Caretaker).
Kluczem do zwycięstwa jest wyłącznie miecz i wspomaganie eliksirami (np. Błyskawica (Thunderbolt)) oraz znak Quen. Inne znaki - poza Igni, lecz o wyjątkowo niskiej skuteczności - nie dają efektu. Granaty również można odłożyć do tego starcia na bok.
Strategia walki: po prostu unikaj ataków (możesz również parować, nie zalecane) aż przeciwnik wykona specjalny atak posyłając falę uderzeniową. Jego broń ugrzęźnie wtedy w ziemi, a ty masz czas na zadanie 4 ataków silnych, po czym musisz wykonać unik. Sporadycznie przeciwnik będzie szarżował, wykonaj wtedy unik i nie atakuj go, gdyż wyjątkowo szybko dochodzi po tym do siebie. Uważaj, gdyż każde otrzymane obrażenie regeneruje przeciwnika (nie, gdy masz aktywny znak Quen).
Gdy zadasz mu ok. 1/3 obrażeń oraz później po zabraniu ponad połowy zdrowia przyzwie on duchy zmarłych. Nie są one po niczyjej stronie, lecz przeciwnik zabijając je (jednym ciosem) regeneruje swoje zdrowie, dlatego musisz go uprzedzić (może być przydatna kusza) pomagając sobie mini-mapą, na której ujrzysz pojawiające się duchy. Boss w tym czasie nie będzie się tobą interesował, lecz nie masz również możliwości zaatakowania go, gdyż poskutkuje to natychmiastowym odepchnięciem.
Po skończonej walce i zakończeniu dialogu z psem i kotem, które podejdą do ciebie otrzymasz od nich klucz do domu. Warto również podnieść broń klucznika - Łopata Klucznika (The Caretaker Spade), która poza dużymi obrażeniami leczy cię ilością 10% zadanych obrażeń przeciwnikowi.
W budynku kieruj się na piętro. Tam po przejściu przez balkon zmierzysz się z Upiorem z obrazów (The Wraith of the Painting). Walka nie jest trudna - wspomagając się eliksirami leczącymi (ewentualnie jedzeniem) i znakiem Quen atakuj jak najszybciej zjawę. Będzie ona uzdrawiać się korzystając z obrazów - dostrzeżesz wtedy, że portret świeci na zielono, jak najszybciej zatrzymaj ten proces atakując ten element. Zjawa zawsze zdąży częściowo się zregenerować, dlatego tak ważne jest szybkie zakończenie walki, a jako że upiór nie atakuje zbyt często i silnie, dlatego warto skupić się jedynie na ofensywie.
Po walce kolejnym pomieszczeniem jest sypialnia, gdzie znajdziesz ciało Iris von Everec. Zbadaj je i wyjdź na zewnątrz, po czym idź w lewo na mur, by zlokalizować miejsce dla jej pochówku. Po wezwaniu ducha zostaniesz przeniesiony do namalowanego świata. W tym świecie twoim głównym zadaniem będzie uzupełnienie scen o brakujące elementy, znajdujące się w pobliżu. Za uzupełnienie wszystkich scen brakującymi elementami i ich odtworzenie otrzymasz osiągnięcie/trofeum Pełny obraz (Curator of Nightmares).
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie