Hulaj dusza! (Dead Man's Party) | Zadania główne | Wiedźmin 3 Serca z Kamienia poradnik Wiedźmin 3: Serca z Kamienia
Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019
Hulaj dusza! (Dead Man's Party)
Jest to kolejne zadanie główne zaraz po Miłe złego początki (Evil's Soft First Touches), otrzymywane wraz z Sezamie otwórz się (Open Sesame!). Dotrzyj do Oxenfurtu. Shani ma tam własne mieszkanie (M1,2), w którym ją zastaniesz oraz gromadkę oficerów - nie stanowią oni jednak problemu. Po krótkiej rozmowie otrzymasz polecenie spotkania się z dziewczyną przy krypcie.
W dalszej części zadania wejdziesz do krypty, Shani zaczeka na zewnątrz. Tam czeka cię walka z dwiema parami upiorów (poziom 33). Następnie musisz odnaleźć trumnę brata Olgierda - jest to ta na prawo od wejścia, przed którą wisi szabla.
Później użyj otrzymanego kadzidła idąc z nim we wszystkie miejsca oznaczone na mini-mapie. Później musisz zapalić znicz pośrodku sali, nim jednak to zrobisz, bądź gotów do walki. Nim będziesz mógł pogadać z wywoływanym duchem, najpierw musisz pokonać jego rodzinę - pięć duchów (poziom 33), którzy zachowują się jednak jak ludzie (i mają broń, możesz parować ich ataki), dopiero po ich pokonaniu będziesz mógł przejść do sedna zadania.
Nim wyjdziesz z krypty możesz jeszcze zwiedzić tajne przejście za ścianą, którą zniszczysz za pomocą znaku Aard. Znajdziesz tam trupa, który ma przy sobie klucz do krypty. Dostaniesz się do niej z głównego korytarza lub idąc jaskinią - tu jednak znajdziesz cztery Arachnomorfy (poziom 33). W krypcie znajdziesz wartościową biżuterię.
Udaj się na wesele. Większość zabawy to przerywnik filmowy, później znajdziesz się na weselu, na którym musisz wykonywać różne aktywności. Niektóre z nich, jak wyławianie butów, gra w gwint (bez możliwości wygrania karty) czy walka z wieśniakami nie muszą zakończyć się sukcesem, jednak możesz otrzymać za nie sporo doświadczenia - i jest to jedyna nagroda. Za wykonanie wszystkich dostępnych aktywności odblokujesz osiągnięcie/trofeum Hulaj dusza! (Let the Good Times Roll!). Lista wszystkich dostępnych aktywności:
- Napić się z dziewczynami w pobliżu wejścia,
- Wejść z Shani na piętro stodoły i posiedzieć,
- Porozmawiać z kobietą siedzącą pod drzewem w rogu obszaru,
- Wyłowić but Shani ze stawu,
- Zapędzić świnie (użyj znaku Axii),
- Zagrać z niziołkami w Gwint,
- Zatańczyć samemu w stodole,
- Napić się z krasnoludami w stodole,
- Odnaleźć połykacza ogni - porozmawiaj z rodzicami panny młodej.
Warto również wyjść na piętro stodoły. Nie tylko aby posiedzieć z Shani jako aktywność na weselu, lecz aby odnaleźć tam unikalną kartę do gry w Gwint - Krowę.