Wiedźmin 3 Serca z kamienia: Rynsztunek Ofirski
Aktualizacja:
Poradnik pokazuje jak zdobyć wszystkie elementy ofirskiego rynsztunku w grze Wiedźmin 3: Serca z Kamienia. Pancerze, miecz oraz ekwipunek dla konia są również niezbędne do odblokowania osiągnięcia/trofeum Nowa moda. Aby zebrać wszystkie elementy rynsztunku musisz wykonać kilka zadań oraz czynności dodatkowych. Nie istnieją specjalne mapy, które pozwolą ci zebrać ten rynsztunek.

Ofirskie pancerze
Lokalizacja: obozy bandytów, powiązanie z zadaniem Z dalekiego Ofiru (From Ofier's Distant Shores)
Wymagany poziom: 38

W zadaniu Z dalekiego Ofiru (From Ofier's Distant Shores) masz okazję zdobyć cztery schematy zbroi, które znajdują się w obozach bandytów: Ofirskie buty (Ofieri Boots), Ofirska karacena (Ofieri scale armor), Ofirskie karwasze (Ofieri gauntlets), Ofirskie szarawary (Ofieri sharovary). By zainicjować zadanie musisz odnaleźć jeden z diagramów lub porozmawiać z kupcem ofirskim. Nie możesz od razu ich przyswoić - będą dla ciebie dostępne dopiero po przetłumaczeniu przez Ofirskiego kupca. Szczegóły znajdziesz w opisie zadania. Gdy zbierzesz wszystkie diagramy i odczekasz jeden dzień na ich przetłumaczenie, będziesz mógł je odebrać i z nich skorzystać. Na zestaw uzbrojenia składają się elementy wymienione poniżej.
Ofirskie buty (Ofieri Boots) - statystyki
- Pancerz: 85
- Moc Znaku Igni: +10%
- Moc Znaku Quen: +10%
- Moc Znaku Yrden: +20%
- Odporność na obuchowe: +5%
- Odporność na cięte: +5%
Ofirska karacena (Ofieri scale armor) - statystyki
- Pancerz: 225
- Moc Znaku Quen: +20%
- Moc Znaku Yrden: +10%
- Moc Znaku Aksji: +10%
- Odporność na obuchowe: +30%
- Odporność na cięte: +30%
Ofirskie karwasze (Ofieri gauntlets) - statystyki
- Pancerz: 81
- Moc Znaku Aard: +10%
- Moc Znaku Igni: +10%
- Moc Znaku Aksji: +20%
- Odporność na obuchowe: +5%
- Odporność na cięte: +5%
Ofirskie szarawary (Ofieri sharovary) - statystyki
- Pancerz: 85
- Moc Znaku Aard: +20%
- Moc Znaku Quen: +10%
- Moc Znaku Yrden: +10%
- Odporność na obuchowe: +10%
- Odporność na cięte: +10%
Ofirska szabla (miecz stalowy)
Lokalizacja: Kupiec Ofirski (M1,6)
Wymagany poziom: 38

Schemat na Ofirską szablę zaś, czyli mieć stalowy możesz zakupić u ofirskiego kupca już przy pierwszym spotkaniu. Cena jego jest jednak bardzo wysoka - 2205 koron. Parametry Ofirskiej szabli znajdują się poniżej. Miecz ten jest wymagany do odblokowania osiągnięcia/trofeum Nowa moda.
Ofirska szabla (Ofieri saber) - statystyki
- Obrażenia: 85
- Moc Znaku Aard: +10%
- Moc Znaku Igni: +20%
- Moc Znaku Aksjii: +10%
- Premia przy krytycznym: +75%
- Szansa na krytyczne: +15%
Ofirski miecz srebrny
Nie szukaj takiego przedmiotu, ponieważ... nie występuje w grze.
Ofirska kusza
Lokalizacja: Skarbiec Horsta Borsodiego
Wymagany poziom: 30
Kusza znajduje się w skarbcu Horsta Borsodiego, do którego dostęp otrzymuje się w zadaniu Sezamie, otwórz się! - cześć II. Możesz ją zabrać po walkach toczonych w skarbcu. Znajdziesz ją w skrzyni obok filaru pośrodku skarbca.

Ofirska kusza - statystyki
- Obrażenia: 9-11
- Siła ataku: +200%
Ofirska kulbaka
Lokalizacja: Ofirski kupiec (M1,6) zadanie Wyścigi: Jak zachodni wiatr (Races: Swift as a Western Wind)

Gdy spotkasz Ofirskiego kupca (M1,6) możesz zaproponować mu wyścig (zadanie Wyścigi: Jak zachodni wiatr (Races: Swift as a Western Wind)). Stawką jest możliwość wygrania specjalnej kulbaki dla Płotki, której parametry znajdziesz poniżej. Ważne jest, że możesz podjąć się próby zwycięstwa tylko jednokrotnie. Ofirska kulbaka wymagana jest odblokowania osiągnięcia/trofeum Nowa moda.
Ofirska kulbaka - statystyki
- Wytrzymałość: 85
Ofirskie klapy dla konia
Do skompletowania ekwipunku wymagany jest także zakup Ofirskich klap dla konia, niestety w podstawowej wersji gry (1.10) one nie występują i tym samym nie można odblokować osiągnięcia Nowa moda.
Ofirskie juki dla konia
Do skompletowania ekwipunku wymagany jest także zakup juków dla konia, niestety w podstawowej wersji gry (1.10) one nie występują i tym samym nie można odblokować osiągnięcia Nowa moda.
Komentarze czytelników
Dawid AB miecz można zdobyć podczas finałowej misji, tuż za widmem lezego, na skale
Panowie przypadkiem natrafiłem na materiał i po przeczytaniu stwierdzam że nie, miecz od odina nie jest najmocniejszy w grze bo jest lepszy miecz Geralda z rivi który otrzymałem po zwyciezeniu turnieju w dodatku krew i wino w toussaint, ma ten 3 miejsca na kamienie runiczne i jest o +22 magiczny, jedyne co ma IRis to że robi się czerwony i można użyć potężnej mocy ale żywotność wtedy zabiera
ja spotkałem cały miecz w finałowym pojedynku z O'Dimmem
Mam problem, bo w skarbcu borsodich nie wziąłem schematu na jadowity stalowy miecz cechu żmii. Czy da się wrócić tam po ten schemat?
Witam
Czy można jakoś inaczej zdobyć pancerz cechu żmiji?
Bzdura. Karafka bez dna jest uzyteczna. Nie mozna jej uzywac w trakcie walki czy do regeneracji zycia, ale jest to darmowy skladnik alchemiczny.
Proszę o pomoc, mam problem z dodatkiem, sezamie otwórz się. Kiedy zrobiłem zleciłem zrobienie mikstury u kucharza wracam aby przygotować się do skoku i wtedy u zielarza właz od piwnicy jest zamknięty. Rozbiłem update gog nic nie pomaga, pomoże ktoś ??
Siemanko, Mam problem z trofeum "kiedy wrogów kupa...". więc prowokuje wszystkich 6 po czym ich zabijam i nie wpada mi trójka :/ Wiecie co może być na rzeczy?. Gram na platformie Ps4 Pozdrawiam
"Możesz pozostać bierny (2 opcje dialogowe) i po prostu "dogadać się" i przejść do poboru wypłaty za zlecenie lub zechcieć uwolnić skazanego (1 opcja dialogowa)" - BŁĄD: opcja 1 i 3 to bycie biernym, opcja 2 to walka!
W ogóle ten dodatek jest mega zbugowany.
Siemka
Dopadł mnie dosyć istotny błąd w grze i nie wiem jak sie go pozbyć otóż postać nie reaguje na interakcje przy schodzeniu i wychodzeniu po drabinie i nie jest to kwestia zatrucia eliksirami ... nie wiem co jest grane proszę o pomoc
Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?P.S. grę i własny zapis wczytywałem kilka razy.
Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?
Poprawcie opis zadania dodatkowego "kolekcjoner", samo kupno obrazu nie wystarczy aby aktywować zadanie, trzeba najpierw dokładnie wskazać obraz podczas rozmowy z Yaromirem na aukcji w domu Borsodych, dopiero wtedy aktywuje się misja, bez tego zostaniemy z obrazem którego nie będziemy mogli sprzedać
Antonio13 - to musi być Hattori :) on jest arcymistrzem od broni, a Jonna z Kasztelu Wrońce arcymistrzynią od zbroi. Co do wcześniejszego pytania: dla konia musisz mieć jeszcze siodło ofirskie, które wygrasz biorąc udział w wyścigu z tym ofirskim handlarzem.
Nie ten co u niego bylem to nie Hattori poszukam go ,moze zadziala
XYU Hattori jest za cieńki , ja byłem tam na bazie u Barona (nie pamietam nazwy lokacji) u tej laski ona ma arcymistrzowski poziom jest chyba najlepsza i też jest napisane, że nieodpowiedni rzemieślnik. To ja już nie wiem.
Co trzeba mieć do trofeum szable(brakuje mi) klapy do konia, juki do konia, buty ,spodnie i zbroja.
Czy to wszystko?
Antonio13 -> szablę musisz zrobić u jakiegoś miecznika, choć nie wiem przypadkiem, czy nie u mistrzowskiego - Hatoriego w Novigradzie. Ewentualnie jeśli masz dużo koron, możesz zakupić najlepsze narzędzia u runotwórcy, a wtedy może on tworzyć wszystkie przedmioty z dowolnego schematu :)
Cześć nie moge zdobyc trofeum nowa moda, wiec tak kupilem wszystkie ofirskie przedmioty od tego kupca. Do konia wszystko+ofirski pancerz, spodnie i buty oraz rekawice tez mam. Questa ukończyłem.
Kupilem tez szable od niego, jednak nie moge jej stworzyc mam schemat ,a u kupca jest napisane nieodpowiedni rzemieślnik. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Chyba brakuje mi tylko stworzyć tą szablę.
Ktoś poradzi co zrobić z tymi niewidzialnymi krasnoludami koło tego gwinta(hulaj dusza!) jak sprawdzałem modele postaci tam są ale są niewidzialne i nie ma interakcji
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
