Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie | Zadania główne poradnik Wiedźmin 3: Serca z Kamienia
Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016
Sezamie, otwórz się: Kasiarz (Open Sesame! - The Safecracker) - główne zadanie
Zadanie rozpoczyna się po zakończeniu pierwszej części zadania Sezamie, otwórz się! (Open Sesame!). Twoim zadaniem jest zwerbowanie jednego z ludzi do pomocy przy napadzie. Do wyboru są dwie osoby, z których tylko jedna może uczestniczyć w zadaniu, dlatego wybór należy do ciebie. Jednym z nich jest krasnolud Casimir, drugim zaś Quinto. Po zwerbowaniu jednego z najemników zakończysz zadanie.
Werbunek: Casimir
Gdy dotrzesz na miejsce, to jest do wsi Alness (Alness) na wschód od Novigradu, znajdziesz tam Casimira (M1,16), który próbuje popełnić samobójstwo. Uważaj, gdyż jest wiele opcji dialogu i jeśli nie doprowadzisz do bójki (niegroźna) to możesz spowodować, że Casimir jednak wysadzi się w powietrze. Najbezpieczniejszą opcją jest użycie znaku Axii lub ostatniej opcji dialogowej (obraźliwej). Jest to gwarancja, że krasnolud dołączy do twojego oddziału.
Uwaga spoiler: Casimir stanie po stronie Ewalda w walce z Horstem Borsodim w skarbcu.
Werbunek: Quinto
Quinto siedzi uwięziony w klatce (M1,17) niedaleko na południe od zielarza, gdzie ustalacie plan napadu. Jednak aby go wydostać z więzienia musisz coś zrobić, masz kilka opcji:
- Zapłać od razu 400 koron,
- Negocjuj cenę - możesz wynegocjować cenę 340 koron,
- Wygraj partię Gwinta - jeśli przegrasz, cena się podwoi,
- Walcz na pięści - podobnie jak powyżej.
Wszystko jedno, w jaki sposób wydostaniesz Quinto z opałów, będzie on teraz w twojej drużynie.
Uwaga spoiler: Quinto stanie po stronie Horsta Borsodiego w walce z Ewaldem w skarbcu.