Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jednostki - Tyranid | Tryb wieloosobowy Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Jednostki - Tyranid

Rój Hormagauntów (Hormagaunt Brood)

W początkowej fazie rozgrywki mogą okazać się przydatni. Później drastycznie tracą na znaczeniu, bowiem na ich niekorzyść przemawia zarówno mała skuteczność w walce, jak i totalny brak broni dystansowej. Hormaganty są za to całkiem tanie, aczkolwiek jest również cecha innej, lepszej jednostki Tyranidów, jaką jest Stado Termagantów.

Liktor (Lictor)

Bardzo dobra i wyjątkowo szybka jednostka przeciwpiechotna. Walczy tylko wręcz i potrafi z łatwością powalać na ziemię swoich wrogów. Dzięki temu ułatwia walkę innym grupkom Tyranidów. Nie radzi sobie zbyt dobrze pod silnym ostrzałem i walce przeciwko pojazdom.

Stado Łupieżców (Ravener Brood)

Świetna jednostka przeciwpiechotna. Mogą przygważdżać, świetnie walczą na dystans, a w razie potrzeby mogą zakopać się w ziemi i ulotnić z pola walki. Najpoważniejsze wady Łupieżców to ich cena oraz niewielkie szanse w starciu z pojazdami.

Rój Rozrywaczy (Ripper Swarm)

Mizerna jednostka, która może pochwalić się tylko niską ceną i liczebnością. Jeśli musisz szybko zająć jakiś punkt, które nie jest chroniony przez wroga, wyślij Rozrywaczy. Ponieważ Tyranidzi nie posiadają opcji reperacji pojazdów, Rozrywacze są mniej wartościowi od swoich odpowiedników u innych nacji (obrońców, zwiadowców, itd.)

Miny Zarodnikowe (Spore Mines)

Jedynie w większych grupach są w stanie cokolwiek zdziałać. Miny Zarodnikowe to praktycznie samobójcze jednostki, sprawdzające się najlepiej wtedy, gdy celem ataku są wraży piechociarze. Osobiście nie polecam - zamiast tworzyć miny lepiej zbierać zasoby do produkcji Karnifeksów.

Stado Termagantów (Termagant Brood)

Jednostka bardzo podobna do Roju Hormagauntów, lecz istnieje pewna różnica przemawiająca na korzyść Termagantów - wykorzystywanie broni dystansowej w walce. Termaganci całkiem nieźle radzą sobie z wrogą piechotą i przy tym nie muszą do niej blisko podchodzić. Ponadto, jest to jednostka całkiem tania.

Wojownicy (Warriors)

Jednostka przeciwpiechotna. Po zakupieniu odpowiednich ulepszeń, można zapewnić Wojownikom broń przeciwko pojazdom, lecz nie zmienia to faktu, że jedynym celem, na którym powinni się koncentrować, jest piechota. Tym bardziej, że jako jedni z niewielu są w stanie przygważdżać wrogich żołnierzy.

Zoantrop (Zoanthrope)

Przedstawiana jako jednostka artyleryjska. Osobiście nie uważam Zoantropów za przydatne stwory, gdyż częstotliwość oddawania kolejnych strzałów jest przeraźliwie duża.

Karnifeks (Carnifex)

Po zakupieniu ulepszenia w postaci bioplazmy staje się najmocniejszą jednostką tyranidzką. Co ważne, możesz ich stworzyć wiele (w odróżnieniu od Awatara u Eldarów) i zbudować z nich całkiem silną armię. Na niekorzyść Karnifeksów przemawia jednak wysoka cena.