Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

6. Pozostałości Mrocznej Ery Technologii (Remains of the Dark Age)

I - brama - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

I - brama;

II - radiolatarnia astronomiczna;

III, IV, V - Orkowie przetrzymujący elementy radiolatarni;

VI - Liktor (Lictor);

IV - koniec misji.

Weź na misję wyrzutnię rakiet, jakiś miotacz ognia i granaty. Reszta standardowo - boltery, wieżyczki, itd.

Ruszaj na północ. Natkniesz się na Orków i Tyranidów toczących walkę. Wyeliminuj wszystkich walczących i ruszaj dalej. Zaatakuje Cię pojazd kroczący Orków - z pomocą granatów i wyrzutni rakiet bez problemu sobie z nim poradzisz.

Podejdź do bramy - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Podejdź do bramy. Skorzystaj ze znajdującego się tuż obok generatora. W międzyczasie zobaczysz przerywnik filmowy przedstawiający jednego z Tyranidów.

Przejdź przez bramę i ruszaj dalej, po mostku - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Przejdź przez bramę i ruszaj dalej, po mostku. Tutaj natkniesz się na kolejną grupkę Orków walczącą z Tyranidami. Zajmij radiolatarnię po prawej, a następnie przyłącz się do walki.

Przejdź przez kolejny mostek, do zachodniej części planszy - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Przejdź przez kolejny mostek, do zachodniej części planszy. Na Twojej drodze stanie niewielka garstka Orków. Pokonaj ich i podejdź do radiolatarni astronomicznej.

Przejmij ją, a następnie zajmij się odzyskaniem jej elementów. Trzech Orków pozwoliło sobie pobrać kilka części z radiolatarni i trzeba ich zmusić do zwrotu sprzętu.

Eliminowanie tych wrogów nie powinno stanowić wielkiego problemu - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Eliminowanie tych wrogów nie powinno stanowić wielkiego problemu. To tylko zwykła piechota. Interesujące Cię elementy radiolatarni są w posiadaniu tylko jednego z trzech zaznaczonych na mapie Orków. Wykańczaj ich jednego po drugim, by odnaleźć sprzęt. Gdy już go odnajdziesz, wracaj do radiolatarni astronomicznej.

Po zainstalowaniu zasilania staniesz przed dokonaniem wyboru - albo udajesz się do punktu ewakuacyjnego i kończysz misję, albo idziesz ubić tyranidzkiego Liktora, który siedzi w północnej części planszy - 6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Po zainstalowaniu zasilania staniesz przed dokonaniem wyboru - albo udajesz się do punktu ewakuacyjnego i kończysz misję, albo idziesz ubić tyranidzkiego Liktora, który siedzi w północnej części planszy.