6. Remains of the Dark Age | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
6. Pozostałości Mrocznej Ery Technologii (Remains of the Dark Age)
I - brama;
II - radiolatarnia astronomiczna;
III, IV, V - Orkowie przetrzymujący elementy radiolatarni;
VI - Liktor (Lictor);
IV - koniec misji.
Weź na misję wyrzutnię rakiet, jakiś miotacz ognia i granaty. Reszta standardowo - boltery, wieżyczki, itd.
Ruszaj na północ. Natkniesz się na Orków i Tyranidów toczących walkę. Wyeliminuj wszystkich walczących i ruszaj dalej. Zaatakuje Cię pojazd kroczący Orków - z pomocą granatów i wyrzutni rakiet bez problemu sobie z nim poradzisz.
Podejdź do bramy. Skorzystaj ze znajdującego się tuż obok generatora. W międzyczasie zobaczysz przerywnik filmowy przedstawiający jednego z Tyranidów.
Przejdź przez bramę i ruszaj dalej, po mostku. Tutaj natkniesz się na kolejną grupkę Orków walczącą z Tyranidami. Zajmij radiolatarnię po prawej, a następnie przyłącz się do walki.
Przejdź przez kolejny mostek, do zachodniej części planszy. Na Twojej drodze stanie niewielka garstka Orków. Pokonaj ich i podejdź do radiolatarni astronomicznej.
Przejmij ją, a następnie zajmij się odzyskaniem jej elementów. Trzech Orków pozwoliło sobie pobrać kilka części z radiolatarni i trzeba ich zmusić do zwrotu sprzętu.
Eliminowanie tych wrogów nie powinno stanowić wielkiego problemu. To tylko zwykła piechota. Interesujące Cię elementy radiolatarni są w posiadaniu tylko jednego z trzech zaznaczonych na mapie Orków. Wykańczaj ich jednego po drugim, by odnaleźć sprzęt. Gdy już go odnajdziesz, wracaj do radiolatarni astronomicznej.
Po zainstalowaniu zasilania staniesz przed dokonaniem wyboru - albo udajesz się do punktu ewakuacyjnego i kończysz misję, albo idziesz ubić tyranidzkiego Liktora, który siedzi w północnej części planszy.