7. Angel Gate | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
7. Anielskie Wrota (Angel Gate)
I, II, III, IV, V, VI - generatory;
VII - brama kuźni.
Weź na misję wyrzutnię rakiet, jakiś miotacz ognia i granaty. Nie zaszkodzi również wzięcie pakietów stymulantów (Stimulant Recovery Kit). Reszta standardowo - boltery, wieżyczki, itd. Jeśli znajdziesz wolny slot w ekwipunku, weź jeszcze Signum do wzywania artylerii.
Choć na mapie znajdują się dwie kuźnie, nie da się ich przejąć w tej misji. Na samym początku udaj się na północny wschód i uratuj znajdujących się tam żołnierzy Imperium.
Na mapie znajduje się jeszcze kilka takich grup. Znajdziesz je pobliżu generatorów, które musisz przejąć. Choć tylko trzy są wymagane do zaliczenia głównego celu, lepiej zająć się wszystkimi - dzięki temu uruchomisz wszystkie wieżyczki sprzymierzeńca, które znajdują się na mapie.
Wszędzie w pobliżu generatorów natrafisz na kilka Tyranidów. Będą oni wyłazić z ziemi i atakować Twoich ludzi. Nie są to jednak trudni przeciwnicy - powalenie rakietą i ostrzelanie dobrze załatwia sprawę.
Nieco inaczej ma się sprawa z Orkami okupującymi generatory. Jest ich mnóstwo, co więcej, w ich pobliżu stoi wiele skrzynek z zaopatrzeniem. Wykorzystuj zdobyte dzięki nim granaty do eliminowania dużych grup Orków. Oprócz tego - tradycyjnie - ostrzeliwuj swoich nieprzyjaciół i atakuj ich Skokami Szturmowymi Thaddeusa. Pamiętaj o zajmowaniu radiolatarni znajdujących się w pobliżu generatorów!
Gdy wszystkie generatory zostaną przejęte, udaj się do głównej bramy Anielskiej Kuźni. Zanim rozpoczniesz przejmowanie stojącej tam budowli, rozstaw swoje wieżyczki. Avitusa możesz wprowadzić do jednego z budynków po bokach.
Samym przejmowaniem niech zajmie się Zakonny Dowódca. Reszta (Thaddeus i Tarkus) muszą stać obok niego i ochraniać go przed nadchodzącymi Tyranidami - będzie ich wielu, więc przygotuj się na ostrą walkę. Pakiety Stymulantów (Stimulant Recovery Kit) zapewne mocno się tutaj przydadzą.
Po zajęciu budowli misja kończy się sukcesem.