Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II poradnik Warhammer 40,000: Dawn of War II

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

5. Do środka Roju (Into the Hive)

I - miejsce poboru próbek - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

I - miejsce poboru próbek;

II - kaplica imperialna;

III - koniec misji.

Weź na misję miotacze ognia dla głównego bohatera i Tarkusa. Thaddeus niech będzie uzbrojony w najlepszy dostępny pistolet boltowy i broń białą. Avitus, tradycyjnie, z ciężkim bolterem. Na misję weź ze sobą jeszcze granaty i ładunki burzące (domyślnie u Cyrusa).

Ruszaj na północny zachód. Musisz zająć znajdującą się tam radiolatarnię. Problem z nią polega na tym, że jest ona otoczona przez wrogie zarodniki, które wybuchają w kontakcie z Twoimi Kosmicznymi Marines. Staraj się trzymać te jednostki na dystans. Pozostałych wrogów eliminuj miotaczami ognia i jetpackowymi skokami Thaddeusa.

Zająwszy radiolatarnię, stój przy niej i eliminuj nadchodzących z północy wrogów (tam, na jednej ze skałek znajduje się węzeł roju (Hive Node) - niech Thaddeus go wyeliminuje - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Zająwszy radiolatarnię, stój przy niej i eliminuj nadchodzących z północy wrogów (tam, na jednej ze skałek znajduje się węzeł roju (Hive Node) - niech Thaddeus go wyeliminuje.

Gdy teren będzie bezpieczny, pobierz próbkę z pobliskiego jeziorka z toksynami.

Toksyny - Twój cel w tej misji. - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry
Toksyny - Twój cel w tej misji.

Jeśli chcesz zająć kaplicę na tym terenie, ruszaj na północ. Jeśli chcesz uniknąć walki z hordami Tyranidów, idź blisko krawędzi mapy - dzięki temu natkniesz się tylko na garstkę maruderów. Będąc koło świątyni natrafisz na większą grupę wrogów, ale nie jest ona szczególnie groźna.

Pora wynosić się stąd - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Pora wynosić się stąd. Zalecam iść dróżką zaznaczoną na czerwono na mapce powyżej. Jeśli zająłeś przed chwilą kaplicę, wróć się do toksyn i stamtąd ruszaj do miejsca, w którym misja się kończy.

Dojdziesz do czegoś w rodzaju bazy Tyranidów. Zajmij znajdującą się tuż przy wejściu radiolatarnię i kontynuuj marsz na północny wschód.

Dostaniesz zadanie poboczne polegające na zlikwidowaniu gniazd znajdujących się w bazie - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry

Dostaniesz zadanie poboczne polegające na zlikwidowaniu gniazd znajdujących się w bazie. Nie są zbyt mocne - dłuższa seria z ciężkiego boltera wystarczy, by zniszczyć struktury.

W bazie nie spotkasz wyjątkowo mocnych przeciwników - co najwyżej wybuchowe zarodniki. Sytuacja się zmieni, gdy dojdziesz do celu. Wówczas do walki wkroczy Tyran Roju. Porozstawiaj wieżyczki w okolicy i przypiecz wroga miotaczami ognia.

W pewnym momencie do akcji dołączy robot kroczący Drednot (Dreadnought) - miotacz ognia znajdujący się na wyposażeniu tej maszyny ułatwi Ci walkę.

1 - 5. Into the Hive | Główny wątek Warhammer 40,000 Dawn of War II - Warhammer 40,000: Dawn of War II - poradnik do gry