Rozdział IV - Walka 31, 32, 33 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 31
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Onyxcoast
Opis: Umiejętnie korzystanie z Lewiatana - oto klucz do sukcesu. Wyjedź tym cackiem z bazy i zatrzymaj się przed mostem [1]. Przypilnuj pierwszy węzeł i lewą stronę (węzeł uruchamia przeprawę mostową). Kiedy sytuacja zostanie opanowana, przetransportuj Lewiatana na drugą stronę i koś wszystkie Pomroki i Żmije wyjeżdżające z bazy przeciwnika. Gdy opanujesz mapę podjedź po prostu pod rdzeń wroga i rozpocznij ostrzał [2].
Walka 32
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: bardzo trudny
Mapa: Avalanche
Opis: Na planszy panuje nieciekawa sytuacja. Wróg z miejsca zdobywa przewagę w postaci dwóch strategicznych punktów w jaskiniach. Utrudniają one niszczenie i budowanie spawów (poznasz to po dziwnym polu siłowym okalającym twój węzeł). Bierz orba i spróbuj zając dwa pierwsze punkty, a następnie zajmij się bocznymi jaskiniami. Możesz tu ukraść pojazd wroga, więc korzystaj z nich na tyle na ile się da. Przeciwnik wyposażony jest w czołgi i Pomroki! Zajęcie jaskiń to już utorowana droga do głównego rdzenia.
Walka 33
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: trudny
Mapa: Deimos
Opis: Przy bitwie nie omieszkaj się uzbroić w Rakietnicę [1] w korytarzu prowadzącym do zewnętrznej części stacji (wcześniej leży Pas!). Na jednym z pierścieni na górze znajdziesz bonus [2]. Nie trać czasu na zbieranie fiolek w tunelu grawitacyjnym (stracisz dużo czasu) [3] Tylko śmigaj między piętrami. Problem z przyciąganiem ziemskim pomoże ci w oddawaniu dalekich skoków. W korytarzu umiejscowiony jest Pancerz [4]. To ostatni mecz rozdziału IV.