Rozdział III - Walka 19, 20, 21 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 19
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Powersurge
Opis: Ciekawostką na tej mapie jest fakt, iż bezpośrednie podłączenie pod rdzeń nie wymaga zajęcia wszystkich węzłów. Dwa dodatkowe zostały tu umieszczone w formie bonusu. To na nich respawnują się pojazdy. Nam jednak wystarczy stary, poczciwy Goliath [1]. Wywalcz pierwsze dwa węzły (łącznie z środkiem) i podjedź pod czwarty [2]. Postaraj się tutaj zbudować węzeł i wtargnij w przestrzeń przed bazą. W okienku na górze powinien pojawić się rdzeń. Cel, pal i zwycięstwo.
Walka 20
Tryb: Capture the Flag (4 vs 4)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 5 punktów
Poziom trudności: średni
Mapa: Coret
Opis: Całkiem trudna walka jak na ten etap. Mapa jest baaardzo ciasna i ogranicza się do jednego głównego korytarza oraz dwóch dróg pobocznych. Dojście do flagi jest dosyć pokręcone, przez co przeciwnik ma nas na widelcu w momencie kradzieży. Asekuruj główny korytarz, zarówno w swojej strefie [1] jak i w strefie Necrisów [2]. Najlepszą bronią jest zdecydowanie Flak.
Walka 21
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: średni
Mapa: Heatray
Opis: Problemem na tej mapie jest obecność Pomroka w oddziale Necrisów [1]. To śmiercionośna broń (poznałeś ją wcześniej na Turlanie). Skup się na jej eliminacji, a zwycięstwo powinno przyjść z łatwością. Znajdź hełm na podwórku [2] oraz karabin biologiczny, który - o dziwo - potrafi rozwalić dwójkę przeciwników za jednym razem. W jednym z korytarzy powinna być też Rakietnica.