Rozdział III - Walka 16, 17, 18 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 16
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 4)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: łatwy
Mapa: Arsenal
Opis: Poziom jest bardzo ciemny i zakręcony. Do bonusa [1] dostaniesz się tylko za pomocą bucików, znajdujących się między piętrem, a windą (ciężko je wypatrzyć). Podstawową bronią jest tutaj ASMD oraz Flak, aczkolwiek, gdy wyjdziesz na podwórko, powinieneś znaleźć Rakietnicę (jest w jednym z korytarzy) i sporo amunicji [2].
UWAGA! Po tej walce otrzymasz kartę "Ciężki Pancerz" (grubszy pancerz w pojazdach).
Walka 17
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: łatwy
Mapa: Heatray
Opis: Dużą rolę odgrywają skocznie, dzięki którym przedostaniesz się do górnych partii budynków [1]. Nie rób jednak tego zbyt często - AI zdaje się znać ten misterny plan kampowania. Po prawej stronie, na ulicy jest Rakietnica [2], aczkolwiek najwięcej tu jest ASMD i z tego też radzę korzystać. Bitwa nie jest trudna, biegaj razem z zespołem i zabijaj ochłapy.
Walka 18
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Dusk
Opis: Plansza bardzo zbliżona do Tankcorssing. Tak samo na tej można odnieść błyskawiczne zwycięstwo. Recepta jest jedna - zabierz orb w dwa pierwsze węzły na którymś skrzydle (podkreślam nad jednym skrzydle) [1]. Podłącz się bezpośrednio pod rdzeń, weź Mantę z trzeciego spawnu i zrób sieczkę w bazie. Możesz też zabawić się w Goliathcie [2], ale będzie on głównym celem. Powtarzaj manewr, aż do skutku. Gdy przeciwnik odbierze jeden z węzłów - weź orb i... już wiesz co dalej.