Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Unreal Tournament III - poradnik do gry

Unreal Tournament III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Walka 14

Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)

Przeciwnik: Necresi

Wymagania: 3 punkty

Poziom trudności: średni

Mapa: Kargo

1 - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
Opis: No i wracamy na Kargo - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Opis: No i wracamy na Kargo. Przyda się opis z Walki nr 7, gdyż to ta sama mapa, z tą samą ilością broni i pancerzy. Dochodzi do tego jedynie czołg Goliath oraz tuż obok bonusa z Polem Statycznym Zbawiciel [1]. Przeciwnik może używać częściej pojazdów, ogólnie rozgrywka jest jeszcze szybsza niż wcześniej. Strategia pozostaje jednak ta sama - skradanie z pomocą deskolotki nader wskazane [2].

Walka 15

Tryb: Warfare (6 vs 7)

Przeciwnik: Necresi

Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika

Poziom trudności: trudny

Mapa: Torlan

2 - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
3 - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
4 - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry
Opis: Finał trzeciego rozdziału rozgrywa się na Trolanie - Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III - Unreal Tournament III - poradnik do gry

Opis: Finał trzeciego rozdziału rozgrywa się na Trolanie. My mamy do dyspozycji Lewiatana, Necresi zaś całą zgraję Żmiji i Pomroka [1]. Zadanie jest dosyć uciążliwe i z ręką na sercu powiadam - mi się udało wygrać dopiero w dogrywce. Przeciwnik od samego początku ma przewagę i jeśli nie damy się zgnoić na pierwszym węźle, to mamy już połowę sukcesu. Bierz Lewiatana i zasuwaj na środek [2]. Ustaw się tak, abyś miał dobry podgląd na tunel przy środkowym węźle i pilnuj go! Boty nie potrafią obsługiwać tego cudeńka, Ty potrafisz. Koś każdego, kto pojawi się na celowniku [3]. Jeśli uda Ci się przejąć inicjatywę, weź orba i zbuduj spawn na czwartym węźle. To powinno pogrążyć Necrisów w chaosie. Nie mniej, ważny jest środek i jego obrona [4]. Dogrywka polega na tym, iż drużynie z mniejszą liczbą węzłów odejmowane są punkty siłowe reaktora. Gdy osiągnie on wartość zero, wtedy mamy bum:)