Rozdział II - Walka 14, 15 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 14
Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: średni
Mapa: Kargo
Opis: No i wracamy na Kargo. Przyda się opis z Walki nr 7, gdyż to ta sama mapa, z tą samą ilością broni i pancerzy. Dochodzi do tego jedynie czołg Goliath oraz tuż obok bonusa z Polem Statycznym Zbawiciel [1]. Przeciwnik może używać częściej pojazdów, ogólnie rozgrywka jest jeszcze szybsza niż wcześniej. Strategia pozostaje jednak ta sama - skradanie z pomocą deskolotki nader wskazane [2].
Walka 15
Tryb: Warfare (6 vs 7)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: trudny
Mapa: Torlan
Opis: Finał trzeciego rozdziału rozgrywa się na Trolanie. My mamy do dyspozycji Lewiatana, Necresi zaś całą zgraję Żmiji i Pomroka [1]. Zadanie jest dosyć uciążliwe i z ręką na sercu powiadam - mi się udało wygrać dopiero w dogrywce. Przeciwnik od samego początku ma przewagę i jeśli nie damy się zgnoić na pierwszym węźle, to mamy już połowę sukcesu. Bierz Lewiatana i zasuwaj na środek [2]. Ustaw się tak, abyś miał dobry podgląd na tunel przy środkowym węźle i pilnuj go! Boty nie potrafią obsługiwać tego cudeńka, Ty potrafisz. Koś każdego, kto pojawi się na celowniku [3]. Jeśli uda Ci się przejąć inicjatywę, weź orba i zbuduj spawn na czwartym węźle. To powinno pogrążyć Necrisów w chaosie. Nie mniej, ważny jest środek i jego obrona [4]. Dogrywka polega na tym, iż drużynie z mniejszą liczbą węzłów odejmowane są punkty siłowe reaktora. Gdy osiągnie on wartość zero, wtedy mamy bum:)