Rozdział IV - Walka 28, 29, 30 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 28
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: trudny
Mapa: Corruption
Opis: Przyda się karta "Posiłki Liandri". Necresi posiadają sporo wehikułów, my zaś bardzo mało. Wykorzystaj zwinność deskolotki i uciekaj jaskiniami [1] - pojazdy przeciwnika nie wjadą tam. Trasa położona na prawym skrzydle przebiega przez młyńskie koło - uważaj na nie. Ta sama droga, ale w odwrotną stronę to całkiem niezły wybór przy posiadaniu flagi wroga. W momencie dotarcia do bazy rywala nie dopuść go do Pomroka [2]! Inaczej przez kilka minut będziesz uziemiony. W małych kapliczkach, na górkach znajdziesz dodatkowy Pancerz.
Walka 29
Tryb: Warfare (2 vs 4)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 40 punktów
Poziom trudności: średni
Mapa: Deck
Opis: Powrót do klasycznego, lubianego przez wszystkich Deck'a. Właściwie o tej mapie każdy fan Unreal wie wszystko, dlatego ograniczę się do 5 ważnych miejsc. Po pierwsze - główna arena to system wąskich ścieżek rozpościerających się nad basenem kwasu [1] - staraj się nie kąpać. Po drugie, w magazynie na dole, pod windą znajdziesz Rakietnicę [2]. Po trzecie pod balkonikiem na dole (po drugiej stronie) jest zdrówko i amunicja [3]. Po czwarte - obok windy po lewej stronie jest Pancerz [4]. I po piąte, na górze znajdziesz wspomagasz (musisz iść na lewo).
Walka 30
Tryb: Warfare (4 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: bardzo trudny
Mapa: Torlan (wersja Necris)
Opis: Torlan w wersji "skażonej". Necresi są wyposażeni w najlepszy, możliwy sprzęt. My zaś mamy tylko Manty i kilka Skorpionów. Nie przeszkodzi nam to jednak w zdobywaniu węzłów. Kieruj się Mantą do takowych i buduj spawny. Pozwoli to Ci zaatakować środek, i trzeci z kolei węzeł. Pozostanie Ci tylko (a może aż) zaatakować resztę [1]. Gdy tylko podłączysz się pod rdzeń, skieruj się do niego Mantą i kontynuuj atak [2].