Rozdział II - Walka 11, 12, 13 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 11
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Serenity
Opis: Atutem na tej mapie jest zdobycie Lewiatana. Znajduje się on na neutralnym węźle po prawej stronie [1]. Respawn pojazdu trwa dosyć długo, ale przewaga nim zdobyta w zupełności rekompensuje czas oczekiwania. Pierwsze dwa węzły powinny pójść gładko. Kiedy tylko opanujesz środek i neutralną część weź Lewiatana i pilnuj pozostałych węzłów [2]. Kiedy twoi chłopcy zbudują kolejny, odkrywając rdzeń wroga - zbliż się do bazy [3]. Rozstaw działo i 5 strzałami rozpraw się z rdzeniem [4]. Pojedyncze jednostki wroga nic Ci nie zrobią, gdyż Lewiatan ma standardowo aż 8000 punktów pancerza. Mógłby go zniszczyć co najwyżej drugi Lewiatan, którego raczej nie znajdziemy.
Walka 12
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Downtown
Opis: Opuszczona dzielnica miasta to system ulic, korytarzy, skrótów i... ciasno położonych węzłów. Przebijanie się przez kolejne stanowi nie lada wyzwanie. Bierz się szybko do roboty i zajmij pierwszy i drugi. Największa bitwa rozgrywa się zazwyczaj o środkowy, położony na dużym placu. Czwarty umiejscowiony jest tuż przy kanałach, w ciasnym pomieszczeniu [1]. Natomiast sam rdzeń przeciwnika znajduje się w budynku z jednym, dobrze strzeżonym wejściem [2]. Mając na uwadze, iż 30 metrów od niego znajduje się spawn wroga oraz pojazdów, możesz się domyślić co się tam dzieje. Dużo także zależy od posiadaczy orbów. Jeżeli ustrzelisz takowego z drużyny przeciwnej, ale nie rozwalisz kuli budowa nowego węzła i kontratak będą znacznie spowolnione.
Walka 13
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 4)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: łatwy
Mapa: Defiance
Opis: Dosyć prosta do opanowania mapa. Dwa główne punkty to Rakietnica [1] znajdująca się w budynku po prawej oraz dodatkowy pancerz w kanałach [2]. Tuż obok pancerza znajdziecie zerówko i schody prowadzące do amunicji ASMD.
UWAGA! Po tej walce otrzymasz kartę "Żelazna Gwardia" (+2 osoby z Żelaznej Gwardii w twojej drużynie).