Rozdział II - Walka 8, 9, 10 | Kampania Unreal Tournament III poradnik Unreal Tournament III
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Walka 8
Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: średni
Mapa: Hydrosis
Opis: Dwie bazy leżące naprzeciw siebie, oraz dwa mosty - tak głównie prezentuje się plansza. Na środku mały budynek ze snajperską w środku [1], co pomaga przy asekuracji botów, gdy te zdobędą flagę, a przeciwnik ruszy w szaleńczą pogoń. Jednak najtrudniejszym zadaniem na tej mapie jest lokalizacja flagi wroga. Serpentyna korytarzy doprowadza do zawrotów głowy. Pamiętaj, aby skorzystać z lewego wejścia do budynku. Przechadzając się wężykiem powinieneś wreszcie do niej dotrzeć [2]. W ciasnych przejściach pomoże Ci Flak i Karabin Biologiczny.
Walka 9
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Torlan
Opis: Na tym etapie przyda się zdobyta wcześniej karta "Dywersja Taktyczna". Ograniczając szeregi przeciwnika możemy szybko przejąć inicjatyw na polu bitwy. Najważniejsza jest szybkość, a więc do transportu używaj Manty i zakładaj węzły [1]. Obok węzłów znajdują się teleporty, w razie kłopotów przenieś się z jednego węzła na drugi. Atak na rdzeń to oczywiście domena Mant, które potrafią siać spustoszenie w bazie wroga [2]. Godnym zainteresowania jest także Goliath oraz Raptor, którego ciężko ustrzelić z ziemi. Oba pojazdy prezentują ponadprzeciętną wytrzymałość i dobrą siłę ogniową.
Walka 10
Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: średni
Mapa: Suspense
Opis: Poziom wbrew pozorom bardzo ciasny. Między bazami rozlokowana jest dwupasmówka z mostem oraz kilka dróg poniżej. To powoduje, iż starcia są bardzo intensywne. Warto wykorzystać tu potęgę Goliata i Manty, a także Zbawiciela umieszczonego na dole [1], pod mostem. Zwinność Manty powinna dac Ci przewagę w walce z czołgiem przeciwnika [2]. Warto również asekurować przyjazne boty. AI kradnąc flagę nie podjeżdża do niej bezpośrednio pojazdem, tylko "parkuje" kilkadziesiąt od niej, co ułatwia obronę. Dozbrój się także w Rakietnicę umiejscowioną nad flagą [3]. Pamiętaj, że deskolotka nie działa na wodzie! W razie zdobycia flagi uciekaj drogami alternatywnymi [4]. Gdyby zaczęli do Ciebie strzelać, zejdź z deski i biegnij - nic gorszego od straty flagi nie ma.