Zdrada | Kampania szkoleniowa w Twierdza Krzyżowiec II - Saladyn poradnik Twierdza: Krzyżowiec II
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Zdrada
Cel:
- Upłynie czas : 20 dni
- Nie pozostania ani jedna wroga jednostka
Porażka gdy:
- Twój Lord ginie
Kolejna misja, w której twoim celem jest przetrwanie - a właściwie to utrzymanie twojego Lorda przy życiu. Uzyskasz dostęp do dwóch nowych jednostek - Wirujących Derwiszy i Miotaczy kotłów z olejem. Dokładne informacje na ich temat znajdziesz w odpowiednim dziale w tym poradniku.
Rozpocznij rozbudowę twojego zamku od umieszczenia kilku Chat Drwali - z uwagi na ich niski koszt, warto postawić nawet i 10. Wybuduj je tuż przy moście, zaraz nad składem zapasów - będą mieć niedaleką drogę do drzew, a jednocześnie nie zastawisz oazy. Następnie postaw 3-4 Sady Jabłoni, 2-3 Owczarnie i 2-3 Serownie w oazie, za mostem, obok Spichlerza. Dobuduj dodatkowe Kamieniołomy i przypilnuj, by każdy z nich miał przynajmniej 2 Postoje Wołów. Postaw też kilka Warsztatów Świecarza - Meczet już stoi, więc możesz od razu uzyskać wpływ religii. W miarę potrzeb dobudowywuj także Szałasy.
Gdy skończysz budowę, wykorzystaj Wirującego Derwisza i Arabskich Zbrojnych i zniszcz wszystkie ruiny na terenie zamku - szczególnie te, które są pomiędzy murami. W miarę napływu kamieni załataj wszystkie dziury w murach, w razie potrzeby postaw bramy, a przede wszystkim wybuduj, w niewielkich odstępach, jak najwięcej wież, czy to Strażnic czy Wielkich Wież (najlepiej te drugie, choć są znacznie droższe). Naturalnie, obsadź wieże Arabskimi Łucznikami. Warto też zrekrutować kilku Wirujących Derwiszy i Konnych Łuczników, by móc rozprawiać się ze sprzętem oblężniczym wroga zanim ten dotrze do twoich murów. Dokończ także mur w okolicy Kamieniołomów, by wróg nie był w stanie się tamtędy wedrzeć.
Pamiętaj też, iż możesz rozstawiać Rowy ze smołą i Ukryte Kolce - o obu poczytać możesz w rozdziale poświęconym Budynkom. Rozstaw pułapki dookoła zamku, dobuduj kilka wież, obsadź je łucznikami, zrekrutuj oddział Wirujących Derwiszów, a także Konnych Łuczników, a nie powinieneś mieć żadnych problemów z wybronieniem zamku. Gdy czas dobiegnie końca, wygrasz misję.