Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wtargnięcie krzyżowców | Kampania szkoleniowa w Twierdza Krzyżowiec II - Saladyn poradnik Twierdza: Krzyżowiec II

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Wtargnięcie krzyżowców

Cel:

  1. Wrogi Lord ginie

Porażka gdy:

  1. Twój Lord ginie

Trzecia kampania szkoleniowa poświęcona Saladynowi wprowadza znaczącą zmianę - czeka cię przejście do drugiego obozu, Arabów. Podczas tej i kolejnych misji będziesz miał dostęp jedynie do wojsk najemników.

Warto dobrze rozplanować budynki - pozwoli ci to na większą efektywność produkcji. - Wtargnięcie krzyżowców | Kampania szkoleniowa w Twierdza Krzyżowiec II - Saladyn - Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry
Warto dobrze rozplanować budynki - pozwoli ci to na większą efektywność produkcji.

Rozpocznij misję od ustawienia Składu zapasów między oazą a składem kamieni. Następnie ustaw Spichlerz na oazach. Teraz wybuduj 8 Chat Drwala, 3 Sady Jabłoni, 2 Serownie, 2 Owczarnie, 2 Kamieniołomy i po jednym Postoju Wołów do każdego - w razie braku drewna możesz je zakupić, a gdy braknie ci chłopów dobuduj kolejne Szałasy. Z czasem, gdy będziesz miał więcej ludzi, dobuduj odpowiednią ilość budynków produkujących żywność - nie możesz jednak produkować chleba podczas tej misji.

Wraz z przypływem kamienia dokończ budowę muru - możesz wznosić jedynie najmniejsze wieże, ale ich arabski odpowiednik pozwala na uzyskanie największej przewagi wysokości ze wszystkich budowli w grze. Nie możesz produkować broni, więc musisz wykorzystać najemników - informacje na temat tych jednostek znajdziesz w odpowiednim dziale. Pamiętaj też, by wybudować kilka Warsztatów Świecarza i Meczet, by zwiększyć swoją popularność.

W pierwszej kolejności powinieneś zrekrutować kilkunastu Arabskich Łuczników i obsadzić nimi mury. Następnie warto jest nająć kilku(nastu) Konnych Łuczników - mają oni beznadziejną wytrzymałość i są w stanie przegrać z nawet mniejszym oddziałem łuczników, jednak doskonale sprawdzają się do niszczenia wrogiego sprzętu oblężniczego i likwidowania powolnych celów walczących w zwarciu.

Przedarcie się przez umocnienia wroga nie jest zbyt trudne. - Wtargnięcie krzyżowców | Kampania szkoleniowa w Twierdza Krzyżowiec II - Saladyn - Twierdza: Krzyżowiec II - poradnik do gry
Przedarcie się przez umocnienia wroga nie jest zbyt trudne.

Gdy ukończysz budowę muru, czas zabrać się za ekipę uderzeniową. Do ataku na wrogi zamek będziesz potrzebował Arabskich Zbrojnych, Arabskich Łuczników i Katapult - wszystkie jednostki szkoli się wyłącznie za złoto, więc będziesz go trochę potrzebował. Zbuduj przynajmniej 10 Katapult - pozwoli ci to bez problemów zniszczyć wrogie umocnienia. Resztę wojska wyszkol według uznania - z uwagi na fakt, że Arabscy Łucznicy są bardzo tani, warto jest ich zabrać ze sobą znaczną ilość. Zbrojni przydadzą ci się do walki z bardziej opancerzonymi przeciwnikami, jak i są jedyną dostępna dla ciebie w tym momencie jednostką, która może zabić wrogiego Lorda. Gdy to uczynisz, misja się zakończy.