Wtargnięcie krzyżowców | Kampania szkoleniowa w Twierdza Krzyżowiec II - Saladyn poradnik Twierdza: Krzyżowiec II
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019
Wtargnięcie krzyżowców
Cel:
- Wrogi Lord ginie
Porażka gdy:
- Twój Lord ginie
Trzecia kampania szkoleniowa poświęcona Saladynowi wprowadza znaczącą zmianę - czeka cię przejście do drugiego obozu, Arabów. Podczas tej i kolejnych misji będziesz miał dostęp jedynie do wojsk najemników.
Rozpocznij misję od ustawienia Składu zapasów między oazą a składem kamieni. Następnie ustaw Spichlerz na oazach. Teraz wybuduj 8 Chat Drwala, 3 Sady Jabłoni, 2 Serownie, 2 Owczarnie, 2 Kamieniołomy i po jednym Postoju Wołów do każdego - w razie braku drewna możesz je zakupić, a gdy braknie ci chłopów dobuduj kolejne Szałasy. Z czasem, gdy będziesz miał więcej ludzi, dobuduj odpowiednią ilość budynków produkujących żywność - nie możesz jednak produkować chleba podczas tej misji.
Wraz z przypływem kamienia dokończ budowę muru - możesz wznosić jedynie najmniejsze wieże, ale ich arabski odpowiednik pozwala na uzyskanie największej przewagi wysokości ze wszystkich budowli w grze. Nie możesz produkować broni, więc musisz wykorzystać najemników - informacje na temat tych jednostek znajdziesz w odpowiednim dziale. Pamiętaj też, by wybudować kilka Warsztatów Świecarza i Meczet, by zwiększyć swoją popularność.
W pierwszej kolejności powinieneś zrekrutować kilkunastu Arabskich Łuczników i obsadzić nimi mury. Następnie warto jest nająć kilku(nastu) Konnych Łuczników - mają oni beznadziejną wytrzymałość i są w stanie przegrać z nawet mniejszym oddziałem łuczników, jednak doskonale sprawdzają się do niszczenia wrogiego sprzętu oblężniczego i likwidowania powolnych celów walczących w zwarciu.
Gdy ukończysz budowę muru, czas zabrać się za ekipę uderzeniową. Do ataku na wrogi zamek będziesz potrzebował Arabskich Zbrojnych, Arabskich Łuczników i Katapult - wszystkie jednostki szkoli się wyłącznie za złoto, więc będziesz go trochę potrzebował. Zbuduj przynajmniej 10 Katapult - pozwoli ci to bez problemów zniszczyć wrogie umocnienia. Resztę wojska wyszkol według uznania - z uwagi na fakt, że Arabscy Łucznicy są bardzo tani, warto jest ich zabrać ze sobą znaczną ilość. Zbrojni przydadzą ci się do walki z bardziej opancerzonymi przeciwnikami, jak i są jedyną dostępna dla ciebie w tym momencie jednostką, która może zabić wrogiego Lorda. Gdy to uczynisz, misja się zakończy.