Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Wojsko - machiny wojenne

Trebusz (Trebuchet) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Trebusz (Trebuchet)

Machina z bardzo dużym zasięgiem, jednak dość niedokładna. Gdy Saperzy rozstawią ją już nie będzie mogła poruszać się dalej. Prócz kamieni może też strzelać martwym bydłem i w ten sposób szerzyć chorobę u wroga. Świetna do niszczenia wież z machinami obronnymi wroga.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (3); złoto (200)

Balista (Ballista) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Balista (Ballista)

Bardzo celna, przez co świetna przeciwko najróżniejszym jednostkom wroga. Swoimi strzałami może też podpalać budynki. Jedynie nie jest w stanie nic zrobić kamiennym murom.

Miejsce rekrutacji: Gildia Saperów / Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (2); złoto (150)

Katapulta (Catapult) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Katapulta (Catapult)

Świetna do niszczenia struktur i murów wroga jednostka, prócz kamieniami może też strzelać martwym bydłem i w ten sposób szerzyć chorobę u przeciwnika.

Miejsce rekrutacji: Gildia Saperów / Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (2); złoto (200)

Mała Wieża Oblężnicza (Small Siege Tower) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Mała Wieża Oblężnicza (Small Siege Tower)

Wieża umożliwia szybkie dostanie się Twoich jednostek na mury wroga.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (4); złoto (150)

Duża Wieża Oblężnicza (Large Siege Tower) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Duża Wieża Oblężnicza (Large Siege Tower)

Wieża umożliwia szybkie dostanie się Twoich jednostek na mury wroga. Na samej górze możesz umieścić jednostki strzelające.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (4); złoto (250)

Taran (Battering Ram) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Taran (Battering Ram)

Bardzo powolny, ale zdolny do niszczenia bram wroga, jest świetnym sposobem na szybkie dostanie się do zamku.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (4); złoto (150)

Kot (Cat) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kot (Cat)

Jednostka służąca do ochrony Twoich wojsk przed wrogim ostrzałem.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik-Saper (2); złoto (100)

Osłona (Mantlet) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Osłona (Mantlet)

Wrażliwa na ataki jednostek jest świetna do ochrony Twoich wojsk przed ostrzałem wroga.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik- Saper (1); złoto (10)

Płonący Wóz (Burning Cart) - Wojsko - machiny wojenne | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Płonący Wóz (Burning Cart)

Wóz wypełniony sianem może służyć do np. podpalania budynków wroga.

Miejsce rekrutacji: Obóz Warowny

Wymagania: pracownik- Saper (2); złoto (100)