Budynki - usługi zamkowe | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Budynki - usługi zamkowe
Well (studnia) Chłopcy z wiadrami wyciągają ze Studni wodę i w razie wybuchu pożaru gaszą go (przydatne tylko w kilku początkowych misjach). Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Zbiornik z Wodą (Water Pot) Zbiornik gromadzi duże ilości wody, co pomaga ugasić pożar w znacznie szybszy sposób. Wymagania: drewno (60) | |
Dół na Odpadki (Gong Pit) Pracownik przemierza zamek i wywozi swoimi taczkami wszelkie pojawiające się nieczystości (nie zdarza się to we wszystkich misjach). Jeśli nie uprzątnie zamku Twoja popularność będzie się zmniejszać. Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Słupek Sokolnika (Falconer's Post) Sokolnicy przemierzają zamek i oczyszczają go z obecności szczurów (nie pojawiają się one we wszystkich misjach). Jeśli plaga się rozprzestrzeni Twoja popularność będzie się zmniejszać. Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Znachor (Apothecary) Znachor rozpoznaje choroby przemierzając teren Twojego zamku (nie zdarzają się one we wszystkich misjach). Podczas pokoju powoli leczy rany odniesione przez Lorda oraz Twoich żołnierzy. Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (200) | |
Strażnica (Guard Post) Strażnicy wyłapują ludzi, którzy popełniają przestępstwa, np. okradają Spichlerz i powodują spadek Twojej popularności. Po schwytaniu przestępca trafia do lochu w Sądzie i oczekuje na wyrok. Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Sąd (Courthouse) Ten budynek składa się z dwóch części: w lochu przestępcy oczekują na proces, a obok w sądzie wymierza im się karę. Wymagania: kamień (25); pracownik (1) |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie