Budynki - zaopatrzenie w żywność | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Budynki - zaopatrzenie w żywność
Spichlerz (Granary) Miejsce, w którym przechowywane są całe zapasy przeznaczone na wykarmienie ludności. Jeden z podstawowych budynków w grze - musisz go umieścić od razu na początku misji. Wymagania: brak | |
Sad (Apple Farm) Pierwszy sposób na zaopatrzenie ludności w żywność. Pracownik sadzi drzewa, czeka aż urosną, zbiera jabłka i zanosi je do Spichlerza. Jest to najprostszy, ale jednocześnie najmniej efektywny sposób na zaopatrzenie ludności w żywność. Wymagania: drewno (5), pracownik (1) | |
Chata łowców (Hunter's Post) Drugi sposób na zaopatrzenie ludności w żywność. Łowcy przemierzają mapę w poszukiwaniu wszelkiej zwierzyny nadającej się jedzenia. Po upolowaniu zanoszą ją do swojej chatki, a stamtąd psy dostarczają ją do Spichlerza, już jako mięso. Wymagania: drewno (5); pracownik (1) | |
Plantator Chmielu (Hops Farm) Po wyhodowaniu pracownik zbiera chmiel i zabiera do Składu. Stamtąd trafia do Browaru, gdzie jest przerabiany na piwo spożywane w Karczmie. Wymagania: drewno (15); pracownik (1) | |
Browar (Brewery) Pracownik pobiera chmiel ze Składu i przerabia na piwo, które trafia do Składu. Stamtąd zabiera je pracownik Karczmy. Wymagania: drewno (10); pracownik (1) | |
Karczma (Inn) Pracownik Karczmy ze Składu zabiera piwo i serwuje je swoim klientom, co przynosi Ci popularność i Honor. Wymagania: drewno (100); pracownik (1) |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie