Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 2 - poradnik do gry

Twierdza 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki - przemysł | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

Budynki - przemysł

Skład (Stockpile) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Skład (Stockpile)

To miejsce, gdzie gromadzone są surowce. Pamiętaj, że mimo, iż jest on pojemny, może się zapełnić - wtedy powinieneś sprzedać nadmiar surowców (poprzez Targowisko) lub wybudować drugi Skład (ale tylko w niedalekiej odległości od tego pierwszego).

Wymagania: brak

Tartak (Sawpit) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Tartak (Sawpit)

Drwale ścinają drzewa i uzyskują z nich drewno. Przewożą je potem do Składu (jednorazowy ładunek to 16 jednostek drewna).

Wymagania: drewno (3); pracownik (1)

Kamieniołom (Stone Quarry) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kamieniołom (Stone Quarry)

Kamieniołom musi zostać umieszczony na pokładach kamienia. Obok musisz wybudować Postoje Wołów - woły będą transportować kamień do Składu. Im dalej Kamieniołom od Składu, tym więcej miejsc postojowych dla Wołów musisz postawić.

Wymagania: drewno (20); pracownik (3)

Kopalnia Rudy Żelaza (Iron Mine) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kopalnia Rudy Żelaza (Iron Mine)

Kopalnia musi zostać umieszczona na rudach żelaza. Obok musisz wybudować Postoje Wołów - woły będą transportować żelazo do Składu (jednorazowy ładunek to 8 jednostek żelaza). Im dalej kopalnia od Składu, tym więcej stanowisk dla Wołów musisz postawić.

Wymagania: drewno (20); pracownik (2)

Postoje Wołów (Ox Tether) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Postoje Wołów (Ox Tether)

Woły są wymagane do transportu kamienia i żelaza z miejsca wydobycia do Składu. Im większy dystans pomiędzy miejscem wydobycia a Składem, tym więcej Postojów Wołów musisz umieścić (aby proces wydobycia się nie zatrzymał w oczekiwaniu na powrót wołów).

Wymagania: drewno (5); pracownik (1)

Smolarnia (Pitch Rig) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Smolarnia (Pitch Rig)

Smolarnia musi zostać umieszczona na oleistym mokradle. Zebrana smoła trafia do Składu.

Wymagania: drewno (20); pracownik (1)

Hodowla Owiec (Sheep Farm) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Hodowla Owiec (Sheep Farm)

Pasterz hoduje stado owiec. Co pewien czas strzyże on owce, a wełna z nich trafia do Składu.

Wymagania: drewno (20); pracownik (1)

Tkalnia (Weavers Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Tkalnia (Weaver's Workshop)

Tkacz wykorzystuje wełnę ze Składu i robi z niej sukno. To trafia do Składu i później może zostać wykorzystane przez Panią, albo sprzedane.

Wymagania: drewno (10); pracownik (1)

Pasieka (Bee Hive) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Pasieka (Bee Hive)

Pasieki wykorzystywane są przez pracownika Wytwórni Świec. Pobiera on z nich wosk i zabiera do swojego zakładu. Pasieki stawiaj więc w pobliżu Wytwórni Świec.

Wymagania: drewno (5); pracownik (0)

Wytwórnia Świec (Chandlers Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Wytwórnia Świec (Chandler's Workshop)

Pracownik zbiera wosk z Pasieki, aby następnie wytworzyć świece. Zanosi je do Składu (jednorazowy ładunek to 2 jednostki świec). Potem świece używane są podczas zgromadzeń w Kościele.

Wymagania: drewno (10); pracownik (1)

Targowisko (Market) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Targowisko (Market)

To miejsce, gdzie możesz handlować tzn. kupować bądź sprzedawać wszystko: żywność ludności i Lorda, surowce, broń i zbroje. W niektórych misjach kupno i sprzedaż może być ograniczona. Oczywiście cena sprzedaży rzeczy Tobie będzie zawsze wyższa od ceny skupowania rzeczy od Ciebie.

Wymagania: brak

Postój Wozaka (Carters Post) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Postój Wozaka (Carter's Post)

Pracownik transportuje żywność, bronie czy surowce z jednej posiadłości do drugiej. Postój Wozaka najczęściej wykorzystywany jest w transportowaniu różnych surowców czy żywności z okolicznych posiadłości do głównej posiadłości Lorda.

Wymagania: drewno (10); pracownik (1)

Warsztat Zbrojmistrza (Poleturners Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Warsztat Zbrojmistrza (Poleturner's Workshop)

Pracownik pobiera drewno ze Składu i wytwarza z niego włócznie dla Włóczników lub piki dla Pikinierów (aby wybrać to, co ma wytwarzać, kliknij na budynek i wskaż odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni.

Wymagania: drewno (10); pracownik (1); złoto (100)

Warsztat Łucznika (Fletchers Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Warsztat Łucznika (Fletcher's Workshop)

Pracownik pobiera drewno ze Składu i wytwarza z niego łuki dla Łuczników lub kusze dla Kuszników (aby wybrać co ma wytwarzać kliknij na budynek i wybierz odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni.

W Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (100)

Kuźnia (Blacksmiths Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Kuźnia (Blacksmith's Workshop)

Pracownik pobiera żelazo ze Składu i wytwarza z niego miecze dla Knechtów i Rycerzy lub maczugi dla Knechtów z maczugami (aby wybrać co ma wytwarzać, kliknij na budynek i wskaż odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni.

Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (200)

Warsztat płatnerza (Armourers Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Warsztat płatnerza (Armourer's Workshop)

Pracownik pobiera żelazo ze Składu i wytwarza z niego zbroje dla Knechtów i Rycerzy. Po wyprodukowaniu zbroi pracownik zanosi ją do Zbrojowni.

Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (100)

Garbarnia (Tanners Workshop) - Budynki - przemysł | Twierdza 2 - Twierdza 2 - poradnik do gry

Garbarnia (Tanner's Workshop)

Pracownik zabiera krowę z Serowarni, ubija ją i garbuje skórę. Następnie wytwarza z niej skórzaną zbroje dla Kuszników i Knechtów z maczugami. Po wyprodukowaniu zbroi pracownik zanosi ją do Zbrojowni.

Wymagania: drewno (10); pracownik (1); złoto (100)