Budynki - przemysł | Twierdza 2 poradnik Twierdza 2
Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019
Budynki - przemysł
Skład (Stockpile) To miejsce, gdzie gromadzone są surowce. Pamiętaj, że mimo, iż jest on pojemny, może się zapełnić - wtedy powinieneś sprzedać nadmiar surowców (poprzez Targowisko) lub wybudować drugi Skład (ale tylko w niedalekiej odległości od tego pierwszego). Wymagania: brak | |
Tartak (Sawpit) Drwale ścinają drzewa i uzyskują z nich drewno. Przewożą je potem do Składu (jednorazowy ładunek to 16 jednostek drewna). Wymagania: drewno (3); pracownik (1) | |
Kamieniołom (Stone Quarry) Kamieniołom musi zostać umieszczony na pokładach kamienia. Obok musisz wybudować Postoje Wołów - woły będą transportować kamień do Składu. Im dalej Kamieniołom od Składu, tym więcej miejsc postojowych dla Wołów musisz postawić. Wymagania: drewno (20); pracownik (3) | |
Kopalnia Rudy Żelaza (Iron Mine) Kopalnia musi zostać umieszczona na rudach żelaza. Obok musisz wybudować Postoje Wołów - woły będą transportować żelazo do Składu (jednorazowy ładunek to 8 jednostek żelaza). Im dalej kopalnia od Składu, tym więcej stanowisk dla Wołów musisz postawić. Wymagania: drewno (20); pracownik (2) | |
Postoje Wołów (Ox Tether) Woły są wymagane do transportu kamienia i żelaza z miejsca wydobycia do Składu. Im większy dystans pomiędzy miejscem wydobycia a Składem, tym więcej Postojów Wołów musisz umieścić (aby proces wydobycia się nie zatrzymał w oczekiwaniu na powrót wołów). Wymagania: drewno (5); pracownik (1) | |
Smolarnia (Pitch Rig) Smolarnia musi zostać umieszczona na oleistym mokradle. Zebrana smoła trafia do Składu. Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Hodowla Owiec (Sheep Farm) Pasterz hoduje stado owiec. Co pewien czas strzyże on owce, a wełna z nich trafia do Składu. Wymagania: drewno (20); pracownik (1) | |
Tkalnia (Weaver's Workshop) Tkacz wykorzystuje wełnę ze Składu i robi z niej sukno. To trafia do Składu i później może zostać wykorzystane przez Panią, albo sprzedane. Wymagania: drewno (10); pracownik (1) | |
Pasieka (Bee Hive) Pasieki wykorzystywane są przez pracownika Wytwórni Świec. Pobiera on z nich wosk i zabiera do swojego zakładu. Pasieki stawiaj więc w pobliżu Wytwórni Świec. Wymagania: drewno (5); pracownik (0) | |
Wytwórnia Świec (Chandler's Workshop) Pracownik zbiera wosk z Pasieki, aby następnie wytworzyć świece. Zanosi je do Składu (jednorazowy ładunek to 2 jednostki świec). Potem świece używane są podczas zgromadzeń w Kościele. Wymagania: drewno (10); pracownik (1) | |
Targowisko (Market) To miejsce, gdzie możesz handlować tzn. kupować bądź sprzedawać wszystko: żywność ludności i Lorda, surowce, broń i zbroje. W niektórych misjach kupno i sprzedaż może być ograniczona. Oczywiście cena sprzedaży rzeczy Tobie będzie zawsze wyższa od ceny skupowania rzeczy od Ciebie. Wymagania: brak | |
Postój Wozaka (Carter's Post) Pracownik transportuje żywność, bronie czy surowce z jednej posiadłości do drugiej. Postój Wozaka najczęściej wykorzystywany jest w transportowaniu różnych surowców czy żywności z okolicznych posiadłości do głównej posiadłości Lorda. Wymagania: drewno (10); pracownik (1) | |
Warsztat Zbrojmistrza (Poleturner's Workshop) Pracownik pobiera drewno ze Składu i wytwarza z niego włócznie dla Włóczników lub piki dla Pikinierów (aby wybrać to, co ma wytwarzać, kliknij na budynek i wskaż odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni. Wymagania: drewno (10); pracownik (1); złoto (100) | |
Warsztat Łucznika (Fletcher's Workshop) Pracownik pobiera drewno ze Składu i wytwarza z niego łuki dla Łuczników lub kusze dla Kuszników (aby wybrać co ma wytwarzać kliknij na budynek i wybierz odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni. W Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (100) | |
Kuźnia (Blacksmith's Workshop) Pracownik pobiera żelazo ze Składu i wytwarza z niego miecze dla Knechtów i Rycerzy lub maczugi dla Knechtów z maczugami (aby wybrać co ma wytwarzać, kliknij na budynek i wskaż odpowiednią ikonkę w dolnym panelu). Po wyprodukowaniu broni pracownik zanosi ją do Zbrojowni. Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (200) | |
Warsztat płatnerza (Armourer's Workshop) Pracownik pobiera żelazo ze Składu i wytwarza z niego zbroje dla Knechtów i Rycerzy. Po wyprodukowaniu zbroi pracownik zanosi ją do Zbrojowni. Wymagania: drewno (20); pracownik (1); złoto (100) | |
Garbarnia (Tanner's Workshop) Pracownik zabiera krowę z Serowarni, ubija ją i garbuje skórę. Następnie wytwarza z niej skórzaną zbroje dla Kuszników i Knechtów z maczugami. Po wyprodukowaniu zbroi pracownik zanosi ją do Zbrojowni. Wymagania: drewno (10); pracownik (1); złoto (100) |