Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Trek to Yomi - poradnik do gry

Trek to Yomi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać? Trek to Yomi poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Trek to Yomi wyjaśnia czy dostępne jest tworzenie manualnych sejwów oraz kiedy może dochodzić do zapisywania stanu gry (kapliczki).

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2022

Na tej stronie poradnika do Trek to Yomi znajdziecie odpowiedź na pytanie na jakich zasadach odbywa się zapisywanie stanu gry. Dowiecie się kiedy mogą zostać zapisane Wasze postępy oraz w jaki sposób gra zapisuje odnajdywane unikalne przedmioty (znajdźki itp.).

Kapliczki - zapisywanie gry

Bardzo ważną informacją jest to, że Trek to Yomi poza nielicznymi wyjątkami nie wykonuje automatycznych zapisów - Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać? - Trek to Yomi - poradnik do gry

Bardzo ważną informacją jest to, że Trek to Yomi poza nielicznymi wyjątkami nie wykonuje automatycznych zapisów. Wspomnianymi wyjątkami mogą być np. sytuacje, w których rozpoczynacie nowy rozdział kampanii lub zbliżacie się do miejsca konfrontacji z bossem.

Musicie dbać o zapisywanie postępów i dokonuje się tego poprzez odnajdywanie w świecie gry kapliczek - przykładową pokazuje obrazek. Wejście w interakcję z kapliczką doprowadzi do nadpisania ostatniego stanu gry. Nie możecie niestety wybierać pomiędzy ręcznymi slotami zapisów i musicie operować na pojedynczym slocie na sejwy.

Znajdźki i nowe umiejętności są zapisywane oddzielnie. Gra w tym przypadku automatycznie zapisuje Wasze odkrycia. Po tym jak zdobędziecie jakiś sekret czy jakąś zdolność nie musicie obawiać się jej utraty. Tego typu rzeczy zostaną zachowane nawet jeśli zginiecie lub zrestartujecie aktualny etap od ostatniej kapliczki. Nie dotyczy to zwykłych przedmiotów, np. strzał do łuku. Takie standardowe przedmioty musicie zawsze podnosić podczas ponownego przemarszu przez te same lokacje.

Restart punktu kontrolnego i wczytanie stanu gry

W menu pauzy znajdziecie opcję wczytania stanu gry i polega ona na wczytaniu ostatniego punktu kontrolnego - Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać? - Trek to Yomi - poradnik do gry

W menu pauzy znajdziecie opcję wczytania stanu gry i polega ona na wczytaniu ostatniego punktu kontrolnego. Poza wspomnianymi wcześniej wyjątkami oznacza to po prostu wznowienie rozgrywki od ostatniej odwiedzonej (i zbadanej) kapliczki. Przydaje się to przede wszystkim po śmierci lub wyłączeniu gry, ale możecie też sami wymuszać restarty jeśli np. przegapiliście jakąś znajdźkę i nie możecie się już do niej wrócić.

Identycznie działa opcja kontynuacji gry dostępna w menu głównym. Załaduje ona automatycznie najnowszy zapis.