Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Trek to Yomi - poradnik do gry

Trek to Yomi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia Trek to Yomi poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Trek to Yomi zawiera opis przejścia rozdziału 3 – łucznicy, wrogowie z włóczniami, płonąca wioska, drugie starcie z bossem Kagerou.

Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2022

Na tej stronie poradnika do gry Trek to Yomi znajduje się opis przejścia trzeciego rozdziału. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak przechodzić przez kolejne obszary płonącej wioski i pola bitwy, jak pokonywać łuczników i zdobyć własny łuk, jak reagować na ataki wrogów z włóczniami oraz jak rozegrać drugi pojedynek z bossem Kagerou.

Odnalezienie Aiko (Follow Aiko)

Rozdział rozpoczniecie obok zaatakowanej wioski i musicie wejść do niej przez główną bramę - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Rozdział rozpoczniecie obok zaatakowanej wioski i musicie wejść do niej przez główną bramę. Podążajcie ulicami wśród palących się straganów i budynków i zabierzcie po drodze Bo-Shurikeny.

Przy lewym straganie z powyższego obrazka możecie znaleźć pierwszy sekret tego poziomu - artefakt - Swordsmith's Hammer.

Wsparcie dla własnych ludzi (Aid your people)

Wdrapcie się na drewnianą konstrukcję przy lewym palącym się budynku i przemieśćcie się w prawo - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wdrapcie się na drewnianą konstrukcję przy lewym palącym się budynku i przemieśćcie się w prawo.

Po zeskoczeniu na ziemię przystąpicie do pierwszych w ramach tego etapu walk z bandytami. Nie zapominajcie w trakcie nich o możliwości ogłuszania opancerzonych przeciwników specjalną kombinacją ataków, a także o wykonywaniu na nich ataków kończących. Podróżujcie liniową trasą, aż dotrzecie do pierwszej kapliczki.

Dotrzecie do miejsca, w którym na górnej kładce zauważycie rozmawiających ze sobą przeciwników - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Dotrzecie do miejsca, w którym na górnej kładce zauważycie rozmawiających ze sobą przeciwników. Ustawcie się pod nimi w miejscu z obrazka i wykonajcie interakcję żeby uszkodzić podpory i doprowadzić do zawalenia się konstrukcji. Obok tego miejsca możecie też opcjonalnie porozmawiać z jednym z wieśniaków.

1 - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Nie śpieszcie się z wchodzeniem do najbliższego budynku, tylko zamiast tego udajcie się maksymalnie w lewo - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Nie śpieszcie się z wchodzeniem do najbliższego budynku, tylko zamiast tego udajcie się maksymalnie w lewo. Znajdziecie tam Bo-Shurikeny oraz osobne oświetlone wejście. Po skorzystaniu z niego znajdziecie się w miejscu z obrazka 1 i znajdziecie tu zwój z nową umiejętnością.

Skorzystajcie ze schodów, by dotrzeć na piętro. Znajdziecie się w korytarzu z obrazka 2 - są tu artefakt - Dove oraz kapliczka (w miejsce to alternatywnie mogliście też dotrzeć od strony zawalonego mostu z przeciwnikami).

2 - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Udajcie się w lewo i pokonajcie po drodze kilku przeciwników - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Udajcie się w lewo i pokonajcie po drodze kilku przeciwników. Po znalezieniu się w miejscu z obrazka 1 nie idźcie w stronę środkowej części pomieszczenia. Zainteresujcie się najpierw drabiną zlokalizowaną po prawej stronie.

Drabina doprowadzi Was do dobrze ukrytych pomieszczeń na poddaszu. Pokonajcie szarżującego przeciwnika na prawym balkoniku i dotrzyjcie do lokacji z obrazka 2. Jest tu ukryte ulepszenie zdrowia (Health Upgrade).

Powróćcie do drabiny i po zejściu na dół wykonajcie kilka kroków do przodu - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do drabiny i po zejściu na dół wykonajcie kilka kroków do przodu. Zawali się duży fragment podłogi i po wylądowaniu na niższym poziomie musicie od razu przystąpić do nowych walk z bandytami. Skupcie się przede wszystkim na poprawnym ogłuszeniu opancerzonego przeciwnika.

Po walkach udajcie się w lewo gdzie znajdziecie nową kapliczkę.

Starcie z łucznikiem i odblokowanie łuku

Udajcie się na piętro. Spotkacie bandytę klęczącego przy przygniecionym koledze. Pozbądźcie się przeciwnika. Przygniecionego przez zniszczony dach bandytę możecie wysłuchać lub zignorować i od razu przejść dalej.

3 - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Dotrzecie do miejsca pobytu pierwszego łucznika - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Dotrzecie do miejsca pobytu pierwszego łucznika. Taktyka walki jest następująca:

  1. Rzućcie shurikenem w stronę łucznika żeby powstrzymać jego atak dystansowy lub od razu rozpocznijcie sprint w jego stronę.
  2. Musicie wykonać przewrotkę w trakcie biegu (przykład na obrazku 1) żeby uniknąć trafienia strzałą. Nie możecie jej zablokować, bo także wtedy Hiroki otrzyma obrażenia.
  3. Po zbliżeniu się do łucznika wyprowadzajcie ataki kataną (obrazek 2). Nie lekceważcie jednak przeciwnika, bo może on próbować odepchnąć bohatera. Idealną taktykę jest zastosowanie identycznych ruchów do starć z opancerzonymi wrogami, a więc powinniście ogłuszyć łucznika i następnie odpalić atak kończący.
Nagrodą za pokonanie łucznika będzie zdobycie łuku - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Nagrodą za pokonanie łucznika będzie zdobycie łuku. Gra pozwoli Wam od razu przetestować jego działanie w kolejnej lokacji (powyższy obrazek). Jednym z zastosowań łuku są ataki skrytobójcze, które możecie odpalać na wrogach zwróconych w inną stronę. Łuk może być też używany w bezpośrednich konfrontacjach, ale musicie pamiętać, że:

  1. napięcie cięciwy łuku musi chwilę potrwać,
  2. strzały nie lecą w linii prostej i w przypadku oddalonych celów trzeba mierzyć wyżej,
  3. strzały mogą być mało skuteczne na silnie opancerzonych wrogów.
Skorzystajcie z nowej kapliczki i zabierzcie nowe Bo-Shurikeny - Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Skorzystajcie z nowej kapliczki i zabierzcie nowe Bo-Shurikeny. Nie wybierajcie dolnego przejścia w stronę stajni, bo musielibyście stoczyć bezpośrednie walki z nowymi bandytami.

Przeciwników ponownie możecie pozbyć się podstępem. Skorzystajcie w tym celu z drabiny żeby dotrzeć na górne balkoniki. Dotrzyjcie nimi do mechanizmu z powyższego obrazka, dzięki któremu zawali się ogromna konstrukcja. Zabierzcie strzały do łuku ukryte po prawej stronie, skorzystajcie z windy i pozbądźcie się pojedynczego przeciwnika, który prawdopodobnie przeżył sabotaż.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie