Trek to Yomi: Rozdział 3 - solucja, opis przejścia Trek to Yomi poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Trek to Yomi zawiera opis przejścia rozdziału 3 – łucznicy, wrogowie z włóczniami, płonąca wioska, drugie starcie z bossem Kagerou.
Ostatnia aktualizacja: 6 maja 2022
Na tej stronie poradnika do gry Trek to Yomi znajduje się opis przejścia trzeciego rozdziału. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak przechodzić przez kolejne obszary płonącej wioski i pola bitwy, jak pokonywać łuczników i zdobyć własny łuk, jak reagować na ataki wrogów z włóczniami oraz jak rozegrać drugi pojedynek z bossem Kagerou.
- Odnalezienie Aiko (Follow Aiko)
- Wsparcie dla własnych ludzi (Aid your people)
- Starcie z łucznikiem i odblokowanie łuku
- Przeprawa przez pole bitwy
- Podróż przez płonącą wioskę
- Boss - Kagerou (drugie starcie)
Odnalezienie Aiko (Follow Aiko)
Rozdział rozpoczniecie obok zaatakowanej wioski i musicie wejść do niej przez główną bramę. Podążajcie ulicami wśród palących się straganów i budynków i zabierzcie po drodze Bo-Shurikeny.
Przy lewym straganie z powyższego obrazka możecie znaleźć pierwszy sekret tego poziomu - artefakt - Swordsmith's Hammer.
Wsparcie dla własnych ludzi (Aid your people)
Wdrapcie się na drewnianą konstrukcję przy lewym palącym się budynku i przemieśćcie się w prawo.
Po zeskoczeniu na ziemię przystąpicie do pierwszych w ramach tego etapu walk z bandytami. Nie zapominajcie w trakcie nich o możliwości ogłuszania opancerzonych przeciwników specjalną kombinacją ataków, a także o wykonywaniu na nich ataków kończących. Podróżujcie liniową trasą, aż dotrzecie do pierwszej kapliczki.
Dotrzecie do miejsca, w którym na górnej kładce zauważycie rozmawiających ze sobą przeciwników. Ustawcie się pod nimi w miejscu z obrazka i wykonajcie interakcję żeby uszkodzić podpory i doprowadzić do zawalenia się konstrukcji. Obok tego miejsca możecie też opcjonalnie porozmawiać z jednym z wieśniaków.
Nie śpieszcie się z wchodzeniem do najbliższego budynku, tylko zamiast tego udajcie się maksymalnie w lewo. Znajdziecie tam Bo-Shurikeny oraz osobne oświetlone wejście. Po skorzystaniu z niego znajdziecie się w miejscu z obrazka 1 i znajdziecie tu zwój z nową umiejętnością.
Skorzystajcie ze schodów, by dotrzeć na piętro. Znajdziecie się w korytarzu z obrazka 2 - są tu artefakt - Dove oraz kapliczka (w miejsce to alternatywnie mogliście też dotrzeć od strony zawalonego mostu z przeciwnikami).
Udajcie się w lewo i pokonajcie po drodze kilku przeciwników. Po znalezieniu się w miejscu z obrazka 1 nie idźcie w stronę środkowej części pomieszczenia. Zainteresujcie się najpierw drabiną zlokalizowaną po prawej stronie.
Drabina doprowadzi Was do dobrze ukrytych pomieszczeń na poddaszu. Pokonajcie szarżującego przeciwnika na prawym balkoniku i dotrzyjcie do lokacji z obrazka 2. Jest tu ukryte ulepszenie zdrowia (Health Upgrade).
Powróćcie do drabiny i po zejściu na dół wykonajcie kilka kroków do przodu. Zawali się duży fragment podłogi i po wylądowaniu na niższym poziomie musicie od razu przystąpić do nowych walk z bandytami. Skupcie się przede wszystkim na poprawnym ogłuszeniu opancerzonego przeciwnika.
Po walkach udajcie się w lewo gdzie znajdziecie nową kapliczkę.
Starcie z łucznikiem i odblokowanie łuku
Udajcie się na piętro. Spotkacie bandytę klęczącego przy przygniecionym koledze. Pozbądźcie się przeciwnika. Przygniecionego przez zniszczony dach bandytę możecie wysłuchać lub zignorować i od razu przejść dalej.
Dotrzecie do miejsca pobytu pierwszego łucznika. Taktyka walki jest następująca:
- Rzućcie shurikenem w stronę łucznika żeby powstrzymać jego atak dystansowy lub od razu rozpocznijcie sprint w jego stronę.
- Musicie wykonać przewrotkę w trakcie biegu (przykład na obrazku 1) żeby uniknąć trafienia strzałą. Nie możecie jej zablokować, bo także wtedy Hiroki otrzyma obrażenia.
- Po zbliżeniu się do łucznika wyprowadzajcie ataki kataną (obrazek 2). Nie lekceważcie jednak przeciwnika, bo może on próbować odepchnąć bohatera. Idealną taktykę jest zastosowanie identycznych ruchów do starć z opancerzonymi wrogami, a więc powinniście ogłuszyć łucznika i następnie odpalić atak kończący.
Nagrodą za pokonanie łucznika będzie zdobycie łuku. Gra pozwoli Wam od razu przetestować jego działanie w kolejnej lokacji (powyższy obrazek). Jednym z zastosowań łuku są ataki skrytobójcze, które możecie odpalać na wrogach zwróconych w inną stronę. Łuk może być też używany w bezpośrednich konfrontacjach, ale musicie pamiętać, że:
- napięcie cięciwy łuku musi chwilę potrwać,
- strzały nie lecą w linii prostej i w przypadku oddalonych celów trzeba mierzyć wyżej,
- strzały mogą być mało skuteczne na silnie opancerzonych wrogów.
Skorzystajcie z nowej kapliczki i zabierzcie nowe Bo-Shurikeny. Nie wybierajcie dolnego przejścia w stronę stajni, bo musielibyście stoczyć bezpośrednie walki z nowymi bandytami.
Przeciwników ponownie możecie pozbyć się podstępem. Skorzystajcie w tym celu z drabiny żeby dotrzeć na górne balkoniki. Dotrzyjcie nimi do mechanizmu z powyższego obrazka, dzięki któremu zawali się ogromna konstrukcja. Zabierzcie strzały do łuku ukryte po prawej stronie, skorzystajcie z windy i pozbądźcie się pojedynczego przeciwnika, który prawdopodobnie przeżył sabotaż.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie