Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Trek to Yomi - poradnik do gry

Trek to Yomi - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia Trek to Yomi poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Trek to Yomi zawiera opis przejścia finałowego rozdziału 7 – dotarcie do dojo, końcowy boss Kagerou, wszystkie 3 zakończenia.

Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2022

Na tej stronie poradnika do gry Trek to Yomi znajdziecie opis przejścia ostatniego siódmego rozdziału. Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak pokonać finałowego bossa Kagerou (dwie fazy pojedynku), jak przejść przez płonącą wioskę, jak uciec przed płomieniami oraz jak wygląda kwestia odblokowania 3 dostępnych zakończeń.

Doprowadzenie do konfrontacji z Kagerou (Face Kagerou)

Finałowy rozdział 7 rozpoczniecie z powrotem w świecie żywych i Waszym zadaniem stanie się zaliczenie przeprawy przez płonącą wioskę, by doprowadzić do ostatecznej konfrontacji z głównym antagonistą - Kagerou - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Finałowy rozdział 7 rozpoczniecie z powrotem "w świecie żywych" i Waszym zadaniem stanie się zaliczenie przeprawy przez płonącą wioskę, by doprowadzić do ostatecznej konfrontacji z głównym antagonistą - Kagerou.

Na lewo od miejsca startu znajdziecie strzały, a idąc w prawo powinniście zauważyć zaznaczony na obrazku artefakt - Matching Kai-Awase Shell.

Idźcie dalej w prawo, odnajdując pierwszą kapliczkę - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Idźcie dalej w prawo, odnajdując pierwszą kapliczkę. Skorzystajcie ze schodów prowadzących do jednego z budynków. Przy zwłokach znajdziecie zaznaczony na obrazku kolejny artefakt - Hiogi Remnant.

Prawe przejście prowadzi do małego bocznego obszaru, w którym są jedynie shurikeny - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Prawe przejście prowadzi do małego bocznego obszaru, w którym są jedynie shurikeny.

Od momentu wybrania lewego przejścia zacznie napotykać przeciwników i już na samym początku czeka Was starcie z pierwszym snajperem - możecie szybko zaatakować go z użyciem łuku lub zbliżyć się do niego wykonując jednocześnie przewrotkę.

Po drodze znajdziecie amunicję do ozutsu i po zeskoczeniu do obszaru z grupą przeciwników warto rozważyć użycie tej broni do łatwego pozbycia się kilku wrogów oddając pojedynczy strzał - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po drodze znajdziecie amunicję do ozutsu i po zeskoczeniu do obszaru z grupą przeciwników warto rozważyć użycie tej broni do łatwego pozbycia się kilku wrogów oddając pojedynczy strzał.

Przejdźcie w lewo po wygranej bitwie. W kolejnej lokacji zbadajcie górny obszar zaznaczony na obrazku, a znajdziecie tam artefakt - Kiseru Remnant.

1 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Wybierzcie teraz ścieżkę z lewego dolnego narożnika ekranu, która prowadzi do kapliczki - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wybierzcie teraz ścieżkę z lewego dolnego narożnika ekranu, która prowadzi do kapliczki.

Znajdziecie się przy rozwidleniu i powinniście wybrać górną ścieżkę na bazie trasy przemarszu narysowanej na obrazku 1. Pozwoli to Wam znaleźć się nad grupą przeciwników. W miejscu z obrazka 2 możliwe jest dokonanie sabotażu poprzez zepchnięcie beczek na stojących poniżej wrogów.

2 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Idźcie dalej w lewo i spodziewajcie się tego, że na dachach budynków będą kolejne walki do rozegrania - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Idźcie dalej w lewo i spodziewajcie się tego, że na dachach budynków będą kolejne walki do rozegrania. Uważajcie na przeciwnika z włócznią - dla przypomnienia najlepiej jest blokować jego ataki i czekać na okazję lub zabić go atakiem dystansowym.

Zawali się kolejny fragment dachu, ale tym razem nie oznacza to nic złego. Zabierzcie shurikeny i zeskoczcie na dół. Po wyjściu z budynku zbadajcie zaznaczony na obrazku 1 i słabo widoczny prawy murek. Znajdziecie się w bocznym obszarze z artefaktem - Death Warrant z obrazka 2.

3 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Powróćcie na główną ścieżkę i idźcie w lewo, sejwując po drodze grę przy kapliczce - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie na główną ścieżkę i idźcie w lewo, sejwując po drodze grę przy kapliczce. Macie dwie ścieżki do wyboru - górną i dolną. Najpierw wybierzcie zaznaczoną na obrazku dolną ścieżkę.

Rozprawcie się z przeciwnikami w nowym korytarzu i udajcie się w lewo. Dotrzecie do pomieszczenia z obrazka 2, w którym ukryto ulepszenie ozutsu (Ozutsu Upgrade).

Mini-boss - Generał (General)

4 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Powróćcie w okolice kapliczki i tym razem wybierzcie górną ścieżkę - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie w okolice kapliczki i tym razem wybierzcie górną ścieżkę. Ponownie musicie najpierw przebić się przez kilku "zwykłych" przeciwników. Ścieżka ta prowadzi do miejsca spotkania z Generałem.

Generał nie jest pełnoprawnym bossem, ale używa ciężkiej zbroi. Możecie osłabiać go z pomocą ozutsu (obrazek 1) lub przystępować do otwartych walk i blokować lub parować (obrazek 2) z nadzieją na wyprowadzenie jednego lub kilku własnych ataków. Pokonanie generała doprowadzi do odblokowania nowej umiejętności.

Wyruszcie dalej w lewo - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wyruszcie dalej w lewo. Po wejściu do nowego budynku usłyszycie ukrywających się wieśniaków. Jest tu też zaznaczony na obrazku nowy artefakt - Omoikane Mask.

5 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
W kolejnym pomieszczeniu zawali się podłoga, ale nie oznacza to ryzyka nagłej śmierci - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu zawali się podłoga, ale nie oznacza to ryzyka nagłej śmierci. W piwnicy zbadajcie najpierw zaznaczone na obrazku 1 prawe przejście.

W nowym pomieszczeniu możecie przepchnąć ciężki przedmiot i uratować wieśniaków. Pozostawią oni po sobie zaznaczone na obrazku 2 ulepszenie zdrowia (Health Upgrade).

Możecie już powrócić do zignorowanej wcześniej drabiny i opuścić dzięki niej piwnicę - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Możecie już powrócić do zignorowanej wcześniej drabiny i opuścić dzięki niej piwnicę. W lewym pomieszczeniu znajdziecie nową kapliczkę.

Po wyjściu z budynku pojawi się okazja do ataku z zaskoczenia, dzięki której nie będziecie musieli staczać bezpośredniej walki z jednym z bandytów. Spodziewajcie się mimo wszystko pojawienia w okolicy kolejnych wrogów. Po walkach wyruszcie w stronę lewego górnego narożnika ekranu, zabierając po drodze shurikeny i strzały. Za rogiem ukryto kolejną kapliczkę.

Udajcie się w lewo i spodziewajcie się po drodze kolejnych walk, w trakcie których priorytetowo traktujcie eliminowanie napotykanych snajperów - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Udajcie się w lewo i spodziewajcie się po drodze kolejnych walk, w trakcie których priorytetowo traktujcie eliminowanie napotykanych snajperów. W okolicy będzie też dochodziło do zmasowanego ostrzału łuczników i powinniście starać się prowadzić walki stojąc za zasłonami (będą one niestety stopniowo niszczone).

Wkrótce dotrzecie do stajni, w której jest nowa kapliczka do zapisania postępów. Idąc w lewo trzeba na nowo unikać ostrzału łuczników. Wykorzystajcie okazję do zaatakowania z zaskoczenia pierwszego snajpera.

W nowej bezpiecznej lokacji zbadajcie najpierw lewy obszar - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W nowej bezpiecznej lokacji zbadajcie najpierw lewy obszar. Możecie zajrzeć do chatki obok płaczącego wieśniaka i pozbierać z niej shurikeny i strzały.

Powróćcie do drabiny, dotrzyjcie na górne balkoniki i wejdźcie do budynku. Na pierwszym planie zauważycie grupę bandytów i przystąpicie do walk z nimi po dostatecznym przesunięciu się w prawo. Uważajcie tu na ciężko opancerzonego przeciwnika z długą bronią białą - użyjcie ozutsu i/lub umiejętnie blokujcie i parujcie jego ciosy. W prawym pomieszczeniu znajdziecie strzały oraz kapliczkę.

Tuż po wyjściu z budynku warto użyć łuku do wyeliminowania wrogiego łucznika - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Tuż po wyjściu z budynku warto użyć łuku do wyeliminowania wrogiego łucznika. W podobny sposób możecie też pozbywać się kolejnych łuczników lub alternatywnie używać sprintu i przewrotek żeby się do nich zbliżać.

Będziecie świadkami jak piorun uderzy w drzewo i zablokowana zostanie górna ścieżka. Możecie tu zabrać amunicję do ozutsu oraz zapisać grę przy kapliczce.

6 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Wybierzcie prawe wejście do budynku i rozprawcie się z bandytami plądrującymi dom - wartu tu pomóc sobie łukiem lub ozutsu - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wybierzcie prawe wejście do budynku i rozprawcie się z bandytami plądrującymi dom - wartu tu pomóc sobie łukiem lub ozutsu. Po wyjściu z budynku czekają Was kolejne walki. Ponownie polecamy użyć ozutsu do zaatakowania grupy bandytów (w tym snajpera).

W nowym zrujnowanym budynku przeskoczcie nad małą przeszkodą i zabierzcie pokazany na obrazku artefakt - Tsurugi z prawego stołu. Kolejny sekret jest na piętrze tego samego dołu i jest to artefakt - Kanke Koshu z obrazka 2.

Wyjdźcie z budynku i zeskoczcie na ulicę - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wyjdźcie z budynku i zeskoczcie na ulicę. U dołu ekranu do odnalezienia są shurikeny i amunicja do ozutsu. Po tym jak wyruszycie w górę zawali się część budynku i trzeba będzie wybrać prawe przejście.

Przeskoczcie przez okiennicę, zaliczcie zjazd do piwnicy i rozejrzyjcie się po niej żeby odnaleźć zaznaczone na obrazku ulepszenie wytrzymałości (Stamina Upgrade). Po skorzystaniu z prawego wyjścia dotrzecie do kapliczki.

Ucieczka przed płomieniami

Niedługo po oddaleniu sie od kapliczki dojdzie do eksplozji - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Niedługo po oddaleniu sie od kapliczki dojdzie do eksplozji. Począwszy od tego miejsca będziecie rozgrywać scenę ucieczki przed ogniem. Po drodze będą wybuchały kolejne pożary i kluczem do przetrwania jest po prostu pozostawanie w ciągłym ruchu. Nie musicie dokładnie badać okolicy, bo chwilowo nie natraficie na żadne znajdźki.

Sama ucieczka nie jest trudna, bo ujęcia kamery będą podpowiadały prawidłową trasę biegu. W miejscu z obrazka musicie wspiąć się na wyższą półkę i następnie na dach.

7 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Biegnijcie po dachach w lewo - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Biegnijcie po dachach w lewo. Jeden z nich częściowo zawali się, ale jest to wydarzenie, którego nie mogliście uniknąć. Biegnijcie dalej, tym razem przez wnętrze jednego z budynków. Scena ucieczki zakończy się po dotarciu do strumyka biegnącego przez wioskę.

Nie śpieszcie się z dalszymi postępami, tylko najpierw zbadajcie zaznaczony na obrazku 1 obszar pod mostem. Obok strumyka i mostu ukryty został pokazany na obrazku 2 artefakt - Kagami.

Powróćcie do miejsca, w którym zakończyliście ucieczkę przed ogniem i tym razem wybierzcie ścieżkę pozwalającą przejść po moście (powyższy obrazek) - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Powróćcie do miejsca, w którym zakończyliście ucieczkę przed ogniem i tym razem wybierzcie ścieżkę pozwalającą przejść po moście (powyższy obrazek). Udajcie się w lewo i zabierzcie po drodze amunicję do ozutsu.

Nieco dalej znajduje się ostatnia kapliczka.

Najpierw zbadajcie obszar na lewo od kapliczki - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Najpierw zbadajcie obszar na lewo od kapliczki. Pozbierajcie z okolicy amunicję, która przyda się w końcowej konfrontacji. Dodatkowo w miejscu z dołączonego obrazka znajdziecie ostatni sekret, którym jest artefakt - Sake Cup.

Na potrzeby przystąpienia do konfrontacji z końcowym bossem wybierzcie schody prowadzące w stronę dojo - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Na potrzeby przystąpienia do konfrontacji z końcowym bossem wybierzcie schody prowadzące w stronę dojo. Gra utworzy tu punkt kontrolny i w razie zawalenia finałowej bitwy wznowicie zmagania na schodach, a nie przy kapliczce.

Finałowy boss Kagerou - pierwsza faza pojedynku

Końcowym bossem gry jest Kagerou, z którym walczyliście już w rozdziałach 1 i 3. Tym razem konfrontacja nie zostanie przerwana przed czasem, tylko doprowadzona do końca.

Starcie z końcowym bossem jest przy tym dość mylące - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Starcie z końcowym bossem jest przy tym dość mylące. Pierwsza faza starcia jest znacznie prostsza i powinniście w trakcie rozgrywania jej starać się ograniczać ewentualne straty punktów zdrowia. Zapas dużej ilości zdrowia będzie bardzo istotny do przetrwania drugiej części bitwy.

8 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Kagerou możecie atakować - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Kagerou możecie atakować:

  1. Kataną - bezpieczniej jest w tym przypadku polegać na blokach i przystępować do działania po tym jak boss wykona swoją serię ciosów. Obserwujcie jednak pasek wytrzymałości Hirokiego żeby uniknąć stanu zmęczenia.
  2. Broniami dystansowymi - nie polecamy zużywać już teraz ich wszystkich, bo bardziej przydadzą się w kolejnych starciach.

Finałowy boss Kagerou - druga faza pojedynku

Pozbawienie Kagerou całego paska zdrowia nie doprowadzi do jego ostatecznego pokonania - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Pozbawienie Kagerou całego paska zdrowia nie doprowadzi do jego ostatecznego pokonania. Kagerou przyjmie demoniczną postać i rozpocznie się druga, trudniejsza faza starcia z końcowym bossem.

W trakcie tego pojedynku bezpieczniej będzie atakować bossa na odległość, przynajmniej do momentu wyczerpania całych zapasów amunicji - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

W trakcie tego pojedynku bezpieczniej będzie atakować bossa na odległość, przynajmniej do momentu wyczerpania całych zapasów amunicji. Szczególnie skuteczne będą łuk oraz ozutsu, choć w przypadku tego drugiego pamiętajcie o ładowaniu broni stojąc jak najdalej od bossa.

Dopiero po zużyciu zapasów do broni dystansowych przestawcie się na konfrontację w zwarciu - szukajcie okazji do ataków po zablokowaniu serii ciosów bossa oraz za każdym razem gdy spudłuje z jedną ze swoich unikalnych umiejętności.

9 - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry
Demoniczny Kagerou zyskał nowe umiejętności - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

"Demoniczny" Kagerou zyskał nowe umiejętności:

  1. Ognisty ślad (przykład na obrazku 1) - Starajcie się unikać kontaktu z ogniem szybko oddalając się od niego. Jeśli jest to niemożliwe (bo np. stoicie blisko krawędzi areny), to spróbujcie użyć przewrotki do wyminięcia Kagerou i zmiany kierunku walki.
  2. Eksplozje (przykład na obrazku 2) - Są one sygnalizowane z niewielkim wyprzedzeniem i powinno to Wam pozwolić na wykonanie pomyślnej przewrotki w lewo lub w prawo żeby uniknąć obrażeń.
Jedna z eksplozji doprowadzi do podmiany głównego bossa, którego zastąpi dwóch duchowych mini-bossów - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Jedna z eksplozji doprowadzi do "podmiany" głównego bossa, którego zastąpi dwóch duchowych mini-bossów. W danym momencie będziecie walczyli z jednym z nich, ale będą oni co jakiś czas zamieniali się miejscami.

Podczas starć z duchami nie prowadźcie zbyt ryzykownej gry, bo nie możecie niestety łatwo pokonać ich atakami kończącymi po to żeby odzyskać zdrowie. Dużo blokujcie i do ofensywy przystępujcie po tym jak dany przeciwnik zakończy swoją serię ataków. Możecie tez np. wytrącać wrogów z rytmu rzucanymi shurikenami.

Po rozprawieniu się z duchami musicie dokończyć pojedynek z demonem - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z duchami musicie dokończyć pojedynek z demonem. W końcowej fazie pojedynku Kagerou nie zaskoczy już Was żadnymi nowymi ruchami czy atakami. Pozbawienie Kagerou drugiego paska zdrowia zakończy starcie z finałowym bossem.

Wszystkie zakończenia gry

Po pokonaniu końcowego bossa obejrzycie jedno z 3 dostępnych zakończeń. Bardzo istotną informacją jest to, że gra nie pozwoli Wam na wybór zakończenia w opisywanym rozdziale 7.

Wyświetlane zakończenie jest wynikiem Waszych wcześniejszych wyborów, tzn - Trek to Yomi: Rozdział 7 - solucja, opis przejścia - Trek to Yomi - poradnik do gry

Wyświetlane zakończenie jest wynikiem Waszych wcześniejszych wyborów, tzn. tych, które musieliście podejmować po rozprawieniu się z bossami rozdziałów 4, 5 oraz 6. Oznacza to też, że w ramach danego przejścia gry możecie obejrzeć tylko jedno zakończenie będące konsekwencją Waszych wcześniejszych decyzji. Chcąc zobaczyć inne zakończenie konieczne okaże się ponowne przejście całej gry (Trek to Yomi nie posiada niestety opcji wyboru rozdziału - chapter select) i wybieranie innych wariantów zachowania w scenach z ważnymi wyborami.

Oto lista możliwych zakończeń i ich wymagań:

  1. Ścieżka miłości (Path of Love) - W każdym z 3 wyborów zdecydujcie się na pierwszy wariant zachowania.
  2. Ścieżka obowiązku (Path of Duty) - W każdym z 3 wyborów zdecydujcie się na drugi wariant zachowania.
  3. Ścieżka gniewu (Path of Fury) - W każdym z 3 wyborów zdecydujcie się na trzeci wariant zachowania.