Museum | Mapy | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Mapa: Museum
Dostępne tryby: Neutralization, Sabotage
Muzeum to niewielka, aczkolwiek naszpikowana do granic możliwości urządzeniami wykrywającymi szpiega mapa. Standardowo podzielona na dwie części, połączonych ze sobą gęstą plątaniną korytarzy. Pierwsza sala przypomina sale wystawową, gdyż jest bardzo dobrze chroniona przez urządzenia. Druga natomiast to piętrowa sala, w miarę dobrze oświetlona, ale posiadająca kilka możliwych dojść dla szpiega.
Szpieg:
Grę zaczynasz zawsze na dachu, przed wejściem do tunelu wentylacyjnego. Możesz skorzystać z niego, by dostać się na dachową część pierwszej sali (wystawowej) lub też zeskoczyć po rusztowaniu niżej i dostać się do owej sali od razu na niższy poziom. Oszukanie czujników w tym miejscu jest trudne, więc zasadniczo trzeba starać się je omijać. Rozwalenie jakiegoś szybko przywoła najemnika w to miejsce.
Przejście do drugiej sali to masa różnych korytarzy i tuneli wentylacyjnych. Lewy korytarz prowadzi wprost do niej, ale musisz uważać na lasery - wejście na jeden z nich od razu zamyka wrota na kilka sekund i informuje najemnika. Przejście tunelami jest prostsze, ale wymaga wysiłku jeżeli chcesz dostać się do chronionej sali.
Gdy już będziesz na miejscu, możesz udać się na dolną cześć pomieszczenia i tam w zaciszu zająć się urządzeniem, lub wyjść na jej górną strefę. Wejście na każdą z nich zajmie najemnikowi trochę czasu, wiec warto wziąć pod uwagę jego miejsce położenia. Uważaj tylko na granatnik, bo on tę odległość może przemierzyć szybciej.
Najemnik:
Staraj się ciągle znajdować w okolicy pomiędzy dwoma salami. W razie wykrycia szpiega będziesz mógł szybko przedostać się we wskazane miejsce. W pomieszczeniu wystawowym warto obserwować sufit, gdyż można przez cienkie płyty łatwo dostrzec nadchodzącego szpiega.
W drugiej, wielopoziomowej sali sytuacja znacznie się komplikuje. Musisz zwracać uwagę na czujniki i ciągle kontrolować okolicę za pomocą wizji. Tutaj przydatna może okazać się czerwona - wykrywającą ruch. Granatnik również okaże się bardzo przydatną bronią.