Dili - część 1 | Timor | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Infiltruj ambasadę.
Biegnij do molo i skocz, chwytając się jego krawędzi rękoma. Podciągnij się do góry i skieruj swe kroki przed siebie aż do miejsca z drabiną. Wyjdź po niej na górę. Nad głową zauważysz pal. Ustaw się dokładnie pod nim i podskocz. Zjedziesz na pobliskie molo. Następnie ustaw się pod drugim drewnianym palem i również podskocz, chwytając się go rękoma. Przejdź po nim w stronę zabudowań.
Drogę zablokuje Ci wysoki płot. By tędy przejść podnieś nogi (naciskając Shift). Kontynuuj wspinaczkę po palu, aż dojdziesz do zabudowań. Tam opuść się (naciskając C). Przejdź wokół budynku do jego drzwi wejściowych. Otwórz je i wejdź do środka. Nie znajdziesz tam nic przydatnego, więc wyjdź przez drugie drzwi. Ale w tym momencie napotkasz na przeszkodę: drzwi niestety będą zamknięte- będziesz musiał więc wyłamać zamek. Wejdziesz do niewielkiego pomieszczenia z rurą pod ścianą. Wespnij się po niej na górę. Tam w podłodze znajdziesz kratę wentylacyjną. Otwórz ją i zeskocz na dół.
Wyjdź na świeże powietrze. Przejdź na plac i odszukaj wąskie przejście pod schodami z lewej. Przykucnij (klawisz C) i w ten sposób przedostań się na jego drugą stronę. Po schodkach wejdź na drewniane przejście, prowadzące do miejsca z palącą się beczką. Tam "przytul się" do płotu (klawisz Q) i w ten sposób wąskim korytarzem ruszaj do miejsca z siedzącym na pudle strażnikiem.
Będąc ciągle przyciśniętym do płotu, wychyl się w stronę strażnika, po czym przebiegnij na drugą stronę wyrwy (naciskając spację podczas wychylania się. Ponownie wychyl się w stronę strażnika, tym razem wyciągając broń (klawisz E). Wyceluj w palącą się lampę i rozwal ją, niszcząc jedyne oświetlenie w okolicy. Strażnik wstanie sprawdzić, co się dzieje. Przykucnij i przejdź za jego plecami w stronę balkoników przy budynku. Gdy strażnik obróci się plecami do tego miejsca, ruszaj biegiem dalej przed siebie. Będąc już za balkonem, włącz termowizję - na ziemi znajdują się miny.
By je ominąć, podejdź pod drewniany podest na budynku z prawej i wskocz na niego. Skręcając za róg, ponownie włącz termowizję - na ziemi leży druga seria min. Wejdź na pudło na budynku i podskocz chwytając się belki pod dachem. Przejdź na rękach ponad minami, opuszczając się przy wejściu. Na placu skieruj się pomiędzy dwa budynki. Musisz, odbijając się od ściany, skoczyć wyżej, przytrzymując się nogami ścian. Potem przenieś ciężar ciała na stronę przeciwległą niższej krawędzi i wybij się w górę, chwytając rękoma krawędzi.
Przejdź przez kolejne pomieszczenia do miejsca, w którym możesz po drewnianym palu opuścić się na ziemię. Wejdź do niewielkiego strumyka i poruszaj się dalej na kuckach, zmniejszając maksymalnie prędkość. Przejdź pod mostkiem na drugą stronę strumyka, uważając na okolicznych strażników. Wyjdź na brzeg - zauważysz w oddali siedzącego na pudle strażnika. Drugi czeka w budynku z lewej.
Dalsza część zadania może okazać się trudna. Możesz podejść po cichu do siedzącego strażnika i przydusić go wyciągając cenne informacje. Po przesłuchaniu ogłusz go, a następnie po cichu podejdź do rury, wespnij się po niej na górę, co zakończy misję. Możesz również zniszczyć lampy na ogrodzeniu i przemknąć wzdłuż budynku w stronę cienia naprzeciwko palącej się beczki i czekając na dogodny moment podbiec do paleniska, po czym szybko schować się pomiędzy budynkiem a ogrodzeniem, w cieniu. Tam wykonaj ponownie skok z odbiciem się od ściany, by wspiąć się na ogrodzenie i zakończyć misję bez atakowania kogokolwiek.