Komodo - część 1 | Indonesia | Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow poradnik Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019
Infiltruj jaskinie.
Przejdź w prawo, w zarośla. Okolicę patroluje uzbrojony żołnierz, który nagle zobaczy że coś się w krzakach poruszyło. Musisz też pamiętać o strażniku stojącym na wieży. Ruszaj na kuckach w stronę paleniska, ale staraj się trzymać jak najbardziej płotu z prawej. Należy uważać, by wieżyczka ustawiona na podwyższeniu Cię nie pokiereszowała. Wespnij się na drewniane deski i ruszaj po nich w lewo, do przejścia pomiędzy płotami.
Włącz termowizję - nisko przy ziemi znajduje się mina. Rozbrój ją i ruszaj tędy dalej, przez pomieszczenia. Zatrzymaj się dopiero w momencie, gdy wyjdziesz na większy plac ze strażnikiem patrolującym okolicę. Drugi będzie się ukrywał za płotkiem w centrum placu. Trzeci natomiast pilnuje okolicy siedząc na wieży.
Poczekaj aż ten najbliżej Ciebie oddali się od żarówki zawieszonej na płocie z prawej, po czym strzel w nią. Będziesz mógł przejść pod płotem aż na werandę, a potem do wnętrza kolejnego z domów. Unikniesz w ten sposób strażnika stojącego na wieży. Z budynku wyjdziesz znowu na świeże powietrze, w okolicę dwójki wojaków siedzących przy stole.
Obejdź ich z prawej o wejdź do baraku. Po cichu (nie strzelając do lamp) przejdź w stronę drugiego wyjścia. Uważaj, by nie hałasować, bo obudzisz ich kolegę. Będąc już na zewnątrz baraku, odszukaj wąskie przejście pomiędzy budynkami z lewej. Przejdź tam i wykonaj podwójny skok, by dostać się na poddasze pokoju zajmowanego przez strażnika.
Zeskocz po cichu na zadaszenie, a następnie na cos w rodzaju kanapy, nie alarmując oglądającego telewizję strażnika. Teraz coś trudniejszego. Wychyl się za drzwi na plac. Musisz wyczuć chwilę i przebiec w prawo, za strzelającego wojaka. Wszystko w czasie, gdy przeczesująca okolicę wieżyczka będzie obracała się w inną stronę (dokładnie: przesuwała się w lewo, daje to nie więcej niż sekundę dodatkowo czasu).
Podejdź do wieżyczki i wyłącz ją. W tym czasie strzelec powinien skończyć trening i udać się w spokojne miejsce za rogiem. Ty wejdź do budynku za wieżyczką i włącz termowizję. Musisz ominąć trzy lasery chroniące wejścia do dolnych partii kompleksu. Skorzystaj z windy, by dostać się jeszcze niżej, na piętro z pokojem dowodzenia.
Nim wysuniesz nos na korytarz, zacznij niszczyć wszystkie neony i lampy. Musisz uważać na dwóch strażników pilnujących wejścia do pokoju kontrolnego (pierwszy z kolei korytarz w prawo). Niestety przez błąd gry w mojej wersji gry musiałem ich obu ogłuszyć, gdyż inaczej podniesienie łodzi nie było możliwe. Ciała ukryłem w niewielkim pomieszczeniu przy głównym korytarzu. W pokoju kontrolnym podejdź zza pleców technika i przesłuchaj go.
Podejdź z nim do panelu kontrolnego i nakaż użycie go. Powinna pojawić się pokazówka z podnoszona z wody łodzią. Nie ogłuszaj technika! Musisz poczekać, aż porozmawia on z ludźmi na łodzi, by upewnić ich, że wszystko jest ok. Potem możesz zdzielić go kolbą i wrócić na korytarz. Skręcaj cały czas w prawo, by w końcu dotrzeć do nowych drzwi. Ich otwarcie zakończy tę część misji.